Obudziłam się rano przez promienie słońca które spoczęły sobie na mojej twarzy. Próbując się przeciągnąć mija ręka dotknęła zamiast powietrza dotknela coś .
Odrazu mój wzrok spoczął na tym czymś a właściwie na tym kimś.
Jakże by inaczej by to Suga. Pamiętałam dokładnie wszystkie wydażenia z wczorajszej nocy.No to trzeba zrobić dobre śniadanko dla mojego bohatera. Odrazu skarciłam się za to określenie. Pffff
Wstałam po woli aby go nie obudzić.
Co by tu zrobić?
Hmmm
Może jajecznicę nie to banalne. To jest wszędzie tych opowiadaniach a tego się akurat naczytałam że masakra. Zobaczymy na co pozwoli mi moja lodówka. Jak myślałam świeciła prawie pustakom jednanie jakieś jajka i kiełbasa. Wiem sobie jajka sadzone i kiełbasę....Jak pomyślałam tak zrobiłam.
Śniadanie było gotowe ale brakowało Yoongiego. Dobrze zdawałaś sprawę ze jego łatwo to nie będzie obudzić. Dlatego wzięłaś szklanek i nalałam zimnej wody i poszłam do sipialni.
I wylałaś całą jej zawartość na twarzy Sugi...- Co jest kurwa - wrzasął
- Obudziłam Cię, dlatego ponieważ zrobiłam pyszne śniadanko- powiedziałam
- A może ja chce spać ? - powiedział ostro
- A może mnie to gówno obchodzi ??!- syknęłam- No raz raz panie Min - klaskałam.
- Życia mi nie dasz kobieto!
Nie odpowiedziałam tylko wyszłam o zasiadł do stołu. Którego po mnie chłopak. Obydwoje zakadalismy się
ze smakiem. Niestety nasza sielankę przerwał dzwoniący mon telefon.- Halo?
- Cześć [T.I]
- Witak Jimin
- Skąd masz mój tel?
- Ma sie sposoby heh
- Chcialem się spytać czy przepchać po cb przed treningiem i zabrać cię abyś nie musiał iść pieszo co ty na to?- w jego głosie można było wyczuć nitkę nadzieji.
- Wiesz co JIMIM ja...-
Chciałaś odpowiedzieć ale przeszkodziły co ręce na twojej tali i usta Sugi które robiły mokre ślady na twoim ciele.- Co ty tam robisz [T.I]?
- Pije sok pomarańczowy - heh
- Okej .....
- Wybacz JIM im ale naste pnym ra zem - próbowałam wybicia słowa ale to co robił chłopak było tak przyjemne.
- To do zobaczenia
Rozłączył się ....
- Możesz mi do jasnej cholery powiedzieć co ty wyprawiasz Yoongi? - odwróciłam się do niego przodem tak ze nasze twarze dzieliły centymetry.
- Zabraniam ci się nim spotykać!!- powiedział do cb bez emocji
- Bo co ?!
- Jesteś MOJA !!!- popchnol się tak bardzi mocno z czego upadłaś. Walnęła głowa w ścianę co tłumaczyły mroczki przed oczami.
Po chwili usłyszałaś trzask który symbolizował ze Suga wyszedłTem wersji Yoongiego jeszcze nieznałam ale wiem jedno boje się ...
Mmmm
Czyżby Agust d ??Hahha tera się zaczyna
PACZJA cię to ja wale
Love 🔞❤️❤️❤️
Jak tam i was ? Podoba się rodział ? Oby haha
Kocham was bubusie
Bayooo
CZYTASZ
Jesteś moim cholernym diabłem
Teen FictionWażna informacja pisałam to jak byłam kidosem, więc naprawdę dystans i obiecałam sobie że kiedyś to poprawię! 04.02.24 T.I] Dziewczyna o trudnym dzieciństwie poznaje chłopaka. Chłopak okazuje się sławnym raperem w zespole. On natomiast ma niewypar...