24

2K 78 23
                                    

Wsiadłam z chłopakami do dużego czarnego wana. Byłam bardzo zestresowana w końcu jadę na przyjęcie do rodziny Yoongiego.
A gdyby tego było mało udaje jego dziewczynę.

Czas mijał nam niemiłosiernie wolno.
Chłopacy rozmawiali oraz śmiali nawet nie wiadomo dlaczego. Jungkook oczywiście zaczepiał Jina co mnie akurat wcale nie dziwi. Jim potrafi wejść o 3 w nocy do Kooka i czas mu gadac o takich pierdołach ta dwójka jest niemożliwa. Ale w śród tej wesołek gramatyki siedziała trójka ja,Jimin oraz wiadoma groźny raper.

Przez tą cała sytułację już nei wiem w jaki sposób mu na mnie zależy. Musiałabym z nim porozmawiać i powiedzieć mu ze ....
No właśnie chyba wole Yoongiego ...
CZEKAJ ZE CO JA KURWA POMYŚLAŁM?!
Dobra spokoj, nie myśl teraz są ważniejsze rzeczy.

Jego wzrok mnie przeraża mam wraznie ze chce mnie zabić „zabójca mochi „ o jezu co ja mam w glowe haha

- Ej nie stresuj - powiedział Suga chwytając moją dłoń.

- Ja sie nie stresuje w przeciwieństwie do ciebie

***

Na przyjęciu nie czułam momenty w którym ktoś nie patrzył na mnie. Niektórzy podejrzewam cieszyli się ze znalazł sobie kogoś ale niektórzy mieli jakby wywalone dziwne ...

- A wiec [T.I] z Polski, jak myślisz zachowuje się przy tobie nasz Yoongi? - zapytała mnie jego kuzynka.

- Czasem jest chamski szczery do bolu i nieprzewidywalny ... zmienny... -dodałam po cichu.

- Widzę to inaczej on przy tobie promienieje zmienia się widać to napewno nie tylko ja to widzę .... jezu on ma jakieś uczucia  po tym co...- nie dokończyła i szybko uciekła, zauważyłam rapera idącego w moja stronę.

- Wszystko dobrze? - zapytał dosiadając się

- Tak , wszystko dobrze - obiął mnie ramienie i pocałował w czolo, na co się zarumieniłam niewiedząc dlaczego.

Niestety on musiał ta słodka chwile przerwać ..

-Chodź poznasz moich rodziców ...

Moje serce zamarło...

Wiedziałam ze to mnie będzie czekać ale czuje się nie gotowa na to ....

Dobra dajesz dziewczyno


Hejka bubusie już do was  wracam po przerwie :3

Jeśli chcecie dalsze rodziały decydują o tym

⭐️ + 💬 = nowy rodziła

Bayo bubusie

Jesteś moim cholernym diabłemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz