20

3K 83 36
                                    

Z okazji 10k !





[PERSPEKTYWA YOONGIEGO]

Kiedy dziewczyna odeszła bardzo sexowny krokiem poczułem nie przyjemne uczucie na dole moich spodni. No kurczę nie teraz....

Poinformowałem chłopaków że muszę się wybrać do toalety.Wolałbym aby to robiała [T.I] a nie ja. Mój koleżka domaga się pieszczot. Zdjąłem spodnie wraz z bokserami. No to jedziemy...


Gdy wyszedłem z toalety zobaczyłem ją śmiała się z chłopakami. Coś mnie do niej ciągnie. Nie podoba mi się to wszystko ale nie dam jej wygrać .
Usiadłem do mini baru.

- Kochasz ją ? - zapytał Namjoon który się do mmie przysiadł.

- Co ja ?? Wiesz że nie znam takiego uczucia a to dopiero gdy nie mam uczyć. Nie wiem jak to jest. I na pewno ona tego nie zmieni- powiedziałem oburzony

- Oj Yoongi ja na twoim miejscu brał bym puki jest okazja . Takie dziewczyny nie będą długo same.- poklepal mnie po plechac odszedł do reszty.

Mam go gdzieś ....


Wróciliśmy do dormu. Udałem się do swojego studia. Musiałem mój winik dziewczyną z 1:0 zrobić napierw 1:1 a potem wygrać. Myśle aby nie wbudzic u niej zazdrości ma siłowni. Zaproszę koleżankę Tae i trochę program jej po newrwach i napewno będzie remis.
To prawda co ludzie gadają że jestem geniuszem.

Jak to ja nie miałem problem ze snem.

Następnego dnia byłem gotowy na dzisiejszy dzień. Był minimalny problem aby wstać rano ale siła wysza.

PERSPEKTYWA [T.I]

Tak bardzo nie chciało mi się wstać ale trening z chłopakami mieliśmy od rana.
Szybko się ogarnęłam i ruszyłam.



Byłam idealnie na czas.
Udałam się na sale aby wszystko przyszykować. Planowałaś dzisiaj naprawdę ciężki trening. Ta zapamietają to do końca życia. Uśmiechałam się do siebie.

Po paru minutach zobaczyłam siedem uśmiechniętych mężczyzn którzy nie wiedza co ich czeka.


- Błagam! Co mi ci zrobiliśmy- powiedział Rm

- No właśnie myślałem że nasz kochasz!!- powiedział smutny Kooki


- Kocham ale to dla was bardzo odpowiedni trening-spróbowałam się jakoś tłumaczyć. - Tylko pamiętajcie jak skończymy to do łóżka i spać!- powiedziałam dumnie.


- Ja to będę robił co innego w łóżku- powiedział dumnie Yoongi.

Zamurowało mmie

- A co Pan zamierza robić?

- Ruchać się z sexowna dziewczną która przyjdzie po mnie na końcu treningu- powiedział dumnie patrząc mi w oczy.


W to jakiś wątpie.....


- Koniec panowie - uśmiechnęłam się

Odkładałam kluczyk od szatni tam stała jakaś dziewczyna.

- W czym mogę pomóc? - zapytałam ciekawa

- Ja czekam na Yoongi-siii
Jakim prawem ona tak do niego mówi?!
I serio on nie kłamał.

- O Jiso - powiedział Suga- Chodź zbieramy się dzisiaj będzie bardzo długa noccccc- podkreślił ostanie słowo i chwycił  dziewczynę w pasie. Wyszli





I jak się podoba ?!
Kocham was
Bubusie

Bayo

Jesteś moim cholernym diabłemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz