The End of the F***ing World

6 1 0
                                    

Sezon 1 i 2 

The End of the F***ing World- Brytyjska czarna komedia, dramat, który swoją premierę miał czwartego października 2017 roku na kanale czwartym brytyjskiej telewizji. Piątego stycznia 2018 roku wszystkie odcinki trafiły na platformę Netflix. W 2019 roku serial doczekał się drugiego sezonu. Produkcja bazuje na mini-komiksie o tym samym tytule, autorstwa Charlesa Forsmana z 2013 roku. 

Liczba odcinków: 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Liczba odcinków: 

sezon 1: 8 

sezon 2: 8 

Aktorzy i bohaterowie: 

Główni: 

Alex Lather jako James/ Jack Veal jako młody James 

Jessica Barden jako Alyssa 

Sezon 2: 

Naomi Ackie jako Bonnie 

Drugoplanowi: 

Gemma Whelan jako Eunice Noon 

Stephan John Oram jako Phil 

Christine Bottmley jako Gwen 

Jonathan Aris jako Clive Koch 

Barry Ward jako Leslie 

Opis fabuły: 

Znużony zabijaniem zwierząt 17-letni James planuje swoje pierwsze prawdziwe morderstwo, kiedy nowa, arogancka uczennica Alyssa zaskakuje go w szkole. 

(opis z oficjalnej witryny Netflixa) 

Pogadanka: 

Dawno mnie tu nie było co nie? Aktualnie mam zapisane z pięć wersji roboczych, ale jakoś żadna z produkcji, które ostatnio oglądałam nie porwała mnie na tyle, aby napisać o niej dobrą recenzję. Ogólnie nie wiem, czy ta będzie dobra, ale serial był naprawdę dobry, więc mam dzieję, że jakoś to pójdzie. 

Zaczynając, The End od the Fucking World to serial do którego musiałam się przekonywać niezwykle długo, żeby w ogóle zacząć go oglądać. Wiele osób mi go polecało, mówiło, że warto, że fajny ale jakoś tak, no coś mi w nim nie grało. Ostatecznie jednak przekonałam się, przez czas trwania odcinków. Ogólnie serial na spokojnie można obejrzeć w jedną noc. 

No i jakoś tak poszło, chociaż pierwsze trzy odcinki mieliłam przez dobry tydzień. Nic mi się na początku w tym nie podobało. Zero uczuć, zero akcji, zero czegokolwiek. Aż do pewnego momentu, gdy po prostu nie wiedzieć kiedy włączałam kolejny odcinek, nie mogąc się oderwać od tej dwójki, chcąc wiedzieć co będzie z nimi dalej. 

Serial bardzo dobrze definiuje pojęcie czarna komedia, ponieważ mimo poważnych wydarzeń, które mają w nim miejsce no to całą produkcję ciężko wziąć tak naprawdę na poważnie. 

Prawie Recenzje O WszystkimOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz