Pov lisa
Ken je dat? Zo een dag waarop je denkt dat er niets meer kan mislopen? Wel, vandaag was er zo eentje. Er ging geen vuiltje aan de lucht. Ik kwam dan ook zingend thuis terwijl ik dacht aan dat heerlijke chocoladekoekje die ik straks ging opeten terwijl ik een aflevering keek van friends, de beste serie ooit als je het mij vraagt. Maar dat veranderde snel toen ik de deur open deed en zag hoe papa voor zich uit zat te staren alsof iemand hem net had verteld dat er weldegelijk zeemeerminnen bestonden. "Pap, wat is er?" Ik keek hem onderzoekend aan, kijkend naar mogelijke aanwijzingen van de oorzaak van deze situatie. "Wel kijk liefje, ik heb een nieuwe baan".
"Wauw pap, dat is toch geweldig?!".
"Ja, maar het is in New York dus moeten we verhuizen en daarbij kan ik niet meer voor je zorgen dus ga je naar een kostschool."zegt hij in 1 adem.
"WAT! kon je dat niet even bespreken!ik haat je!" ik liep stamvoetend de trap op en smeet mijn deur met een harde klap dicht. Op mijn kamer drong het pas echt tot me door dat ik alles en iedereen moest achterlaten. Pfff...
Vlug pakte ik mijn gsm en belde Sophie op, mijn beste vriendin. Toen ik haar vertrouwde stem hoorde barstte ik in tranen uit. Ik hoorde nog juist dat ze nu meteen naar me toe kwam.We zitten nu zeker al een half uur wenend in elkaars armen. Na een tijdje laten we los en beginnen te praten over dat we elke dag moeten bellen en sms'en. We gaan samen naar beneden en ik vraag aan pap wanneer we vertrekken. "Morgen al" zei hij droog. Het boeit hem echt niets he hoe ik me voel ik stormde naar boven gevolgd door Sophie. Ik pakte m'n koffer en we pakten samen alles in. We besloten dat ze bleef slapen en we dommelden al snel in...
_______________________________________________________
Heeeeeey,
Dit is mijn eerste boek dus denk ik niet dat het echt goed zal zijn. Ik kijk gewoon als ik het leuk vind enz...Ik ga proberen om de 2 dagen te posten.
Ik zou graag willen weten hoe jullie het vinden dus plaats een comment please
I love you guys
JE LEEST
The badboy, my mate
WerewolfLisa is een normaal meisje met mooi lang, bruin haar en chocolade bruine ogen die naar een kostschool moet van haar vader omdat hij niet meer alleen voor haar kan zorgen. Haar mama is een jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk. op de kostschool...