Daar gaat de meidendag

6.9K 282 22
                                    

POV LISA

"Oke, morgen hebben jullie een dagje vrij dus mogen jullie kiezen wat jullie doen, het is wel zo dat jullie in Parijs moeten blijven. Ik verwacht jullie dan 's avonds om 20u terug. Ik hoop dat jullie zich daar aan houden want anders was dit de eerste maar ook de laatste keer dat jullie vrij hebben!" Roept mevrouw Goossens naar de kinderen die nu uiteindelijk al aan het joelen waren.
Na dat Rayn en ik onze bagages hadden uitgepakt en een discussie hadden over waar we zouden slapen, want ik wou niet samen met hem in één bed slapen dus moest hij op een zetel slapen en ik op bed maar zoals jullie wel verwachten had hij gewonnen en dus slapen we vanavond samen. Maar om terug te gaan naar wat we bezig waren: na de discussie moesten we gaan eten, het was spaghetti en o die was goddelijk. Ja oke mijn liefde voor eten is groter dan die voor mijn leven. En toen begon mevrouw haar uitleg.

"Lisaaaaaaa, gaan wij morgen iets samen doen" riep britney in m'n oor.
"Sorry schat maar ik heb haar al gereserveerd op de naam: stevans." Zei hij nonchalant met een grijns die rond zijn mond hing. O wat zou ik die er graag afslaan!
"Stevans gotverdikke nee, morgen ga ik mee met Britney punt uit!" Roep ik door de eetzaal waardoor ik verschillende boze en rare blikken krijg. Maar dat is niet alleen door mijn geroep maar ook omdat ik in ga tegens Rayn.
"Prinses, een beetje moe? Want je kan blijkbaar niet meer zo helder nadenken..." Zegt hij met een fake bezorgde blik.
"Wat moet je stevans?" Vraag ik met een bozige blik.
"Dat weet je prinses, jou in mijn bed." zegt hij hees in mijn oor waardoor ik rillingen krijg.
Ik negeer zijn antwoord en haak mijn arm in die van Britney en wil weglopen. Maar ja wat ik wil, wil Rayn natuurlijk niet. Dus neemt hij me bij mijn heupen en legt me over zijn schouder waardoor ik begin te slaan op zijn rug en begin te schoppen in zijn buik maar het ene wat hij doet is een lachje uit zijn mond laten glippen.

Wanneer we aankomen in onze kamer legt hij me op bed en gaat op me liggen. Hij steunde met zijn armen op het bed omdat ik anders te veel gewicht op me zou krijgen. Hij liet zijn ogen mijn lichaam scannen en krijg een grijns op zijn gezicht. Ik rolde met mijn ogen en probeerde weg te komen, maar hij is wel 10 keer zo sterk dus is het alleen maar verloren moeite.
Hij laat zijn hoofd naar mijn nek glijden en laat daar een spoor van kusjes achter. Ik verstijf en dat merkt hij ook want hij grijnst en komt en paar milimeter boven mijn hoofd hangen en zegt hees:"ik wil je prinses, en jij wil mij ook.".
Met die woorden kom ik terug naar de werkelijkheid en haal mijn knie omhoog zodat die terecht komt in zijn diamanten. Ik voel zijn spieren verslappen en zie de kans om te ontsnappen. Ik spring uit bed en loop naar de deur.
"Dit flikker je nooit meer met mij dickhead!" Met een harde klap gooi ik de deur dicht.

"Ja, en toen ben ik weg gelopen en nu zit ik hier. Dat geloof je toch niet!" Ratelde ik maar door tegen Britney.
Nafat ik ben weggelopen bij Rayn ben ik naar Britney gegaan en zo eindigde ik mijn verhaal.
Ze keek me met open mond aan en vroeg waar ik ging slapen vanacht. Ik keek haar met puppyoogjes aan."Natuurlijk mag je hier slapen!" zei ze met een fantastische glimlach waardoor haar witte tanden tevoorschijn kwamen. Ik gaf haar een knuffel en rende naar mijn kamer want ik moest mijn slaapgerief nemen.

Ik nam vlug mijn toiletzak, jogging en topje omdat ik Rayn zoveel mogelijk wou ontlopen. "Waar ga je geen, prinses?"
Shit ik wou die gast ontlopen. "Ik slaap vandaag bij Britney, dada". Voor hij iets kon zeggen had ik de deur dicht gedaan maar ik hoorde hem nog net roepen dat hij me morgen ging opwachten aan het onthaal om 9uur en als ik er niet stond ging hij me zelf komen halen en dat ging geen pretje worden. Dat wist ik maar al te goed maar ik ga niet laten zeggen door hem war ik moet doen!

"Nu weet ik echt niet of ik maar moet gaan of iets met jou moet doen. Het is niet dat ik niets wil doen met jou maar ik denk dat ik er toch niet van onder uit zou kunnen glippen." Zei ik nog achter dat ik het hele verhaal had gedaan. "Weetje wat ga jij maar gewoon met Rayn ik versta het wel ik zou ook gaan want die gast is eng. Ik doe wel iets met de andere. We spreken later wel af. Maar ik zou hem wel laten komen dus je hoeft je nog niet om te kleden."zei ze met een fronsende blik terwijl ik maar bleef knikken.

Morgen zal een lange dag worden. En met die gedachte val ik in een droomloze slaap...

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

EN HIER IS HET DAN. NORMAAL GING IK DE VRIJE DAG SCHRIJVEN MAAR TOEN DACHT IK: LATEN WE DAT VOOR EEN VOLGEND HOOFDSTUK HOUDEN DAN HEB IK ALWEER EEN HOOFDSTUKJE MEER. IK HAD EEN HOOFDSTUK BELOOFD DEZE WEEK DUS POST IK DIE NU OOK MAAR HE.

WILLEN JULLIE DAT DE VRIJE DAG EEN CHICE DATE WORD OF MEER EEN TIPIESCHE JONGEREN DATE. IK HOKR HET WEL.
AANGEZIEN JULLIE GEEN COVERS HEBBEN GEMAAKT HEB IK HET ZELF GEMAAKT DUS WIL IK OOK GEEN HAAT WANT ANDERS MOESTEN JULLIE DA ZELF MAKEN HE. JULLIE MOGEN NOG STEEDS COVERS STUREN ALS JULLIE DAT WILLEN HET IS GELIJK VIA WAT.
FACEBOOK: Amber De Ruyter
INSTAGRAM: amber.deruyter
...

COMMENT
&
VOTE
&
FOLLOWWW

The badboy, my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu