POV LISA
Klop, klop. "Mmmmh" mompelde ik als ik iemand op de deur hoorde kloppen. Als ik de deur opende schaamde ik me dood. Hier stond ik dan in mijn roze pyjama met unicorns op voor de badboy van school. "Dag prinses, ben je er klaar voor. Ik had gezegt dat je klaar moest staan aan het onthaal maar je staat hier nog. Maak je vlug klaar en trouwens mooie unicorn-pyjama." Zei hij voor hij weg ging. Shit wat moet ik aan doen ik rende naar de kamer van Rayn en ik maar als ik voor mijn kast stond liet ik een diepe zucht horen. Uiteindelijk koos ik toch maar voor een zwarte broek, blauwe t-shirt en witte all stars. (Zie hier boven☝🏻). Ik nam alles mee naar de badkamer en ging douchen. Waar ben ik mee bezig? Ik ga straks een hele dag door brengen met de badboy van school en dat terwijl we elkaar haten. Dacht ik terwijl ik de hete stralen over me heen liet lopen. Ik zette de douche met tegenzin uit en droogde me af. Daarna krulde ik mijn haar aan de onderkant en deed wat mascare aan. Ik kleedde me nog vlug om,nam mijn gsm en vertrok naar het onthaal. Daar zag ik Rayn staan flirten met een het meisje die achter de balie stond. Ik kuchte en het meisje keek verstoord achter zich en Rayn zei: "aahn prinses, je bent daar eindelijk.". "Je hebt me blijkbaar niet geen gemist he." Kaatste ik terug. "Ja, laten we gaan." Antwoorde hij.Toen we buitenkwamen zag ik de auto van mijn dromen:"holly shit een bugatti veyron super sport!". "Ja prinses dat heb je als je zo rijk bent als ik en je bent dus een kenner?". Vroeg hij voor het eerst echt geïntereseerd. "Ja, ik ken er wel wat van. Maar belangrijker, wat gaan we doen vandaag. Want als het ook maar in de buurt van je bed komt." Ik zette een paar stappen naar hem toe en fluisterde met een hese stem:"dan weet je wat er gebeurd he schat.". Hij zette een paar stpen achteruit en stapte de auto in. Met een grijns van overwinning stapte ook ik de auto in.
POV RAYN
Terwijl ik aan rijden was naar de date volgde ik vanuit mijn ooghoek elke bewing die ze maakte. Haar lange fijne vingers verkenden elk deeltje van de auto. Er zat een glinstering in haar ogen die ik nog nooit eerder had opgemerkt. Haar gekrulde haren vielen mooi over haar fijne maar toch licht gespierde schouders. Ze had een prachtige glimlach op haar gezicht waardoor ik een klein glimlachje niet kan onderdrukken. "Mooie auto he, prinses.". Zei ik waarop ze antwoorde:"prachtig, maar als jij prinses nu eens zou laten vallen zou het nog beter zijn.". "Nooit" antwoorde ik met een grijns omdat ik weet dat ze die er zo graag af zou slaan.
POV LISA
We stopten voor een bos en stapten uit. Rayn kwam naar me toe en nam mijn hand vast. "Laat los, ik ben hier tegen m'n goesting dus als je me dan ook nog eens aanraakt ben je er geweest." Siste ik. "Prinses, je weet dat ik toch niet ga luisteren."antwoorde hij op een nonchalante manier terug.
Na dat we vijf minuutjes door het bos hadden gewandeld kwamen we aan bij een meer omringd door prachtige bloemen in verschillende kleuren. Rayn had een tafelkleed met rode en witte kotjes neergelegd waarop hij gebakjes had neergelegd. Ik stond met open mond te staren toen Rayn vroeg:"vind je het wat?". "Het is prachtig" antwoorde ik. "Hoe kan het ook anders, ik heb het klaargelegd." Zei hij met een grijns. "Verpest het moment nou niet sukkel." Daar ging mijn moment van bewondering voor hem.
"Kom, laten we beginnen." Zei hij met een grijns op zijn gezicht."Eeuhm, ik denk dat ik het aardbeiengebakje ga nemen want die aarbeien zien er echt lekker uit!" Wees ik naar het cakeje. "Tuurlijk, ik dacht al zo iets." Rolde hij met zijn ogen. "kom je hier vaker?" Vroeg ik terwijl ik een aardbei in mijn mond stak. "Ja." Antwoorde hij oppervlakkig. Ik zag dat zijn hazelnoot bruine ogen donker waren, bijna zwart. "S..sorry." Mompelde ik. "Ja laat maar, laten we zwemmen." Grijnsde hij. "Nee, het is koud en dan nog ik heb mijn bikini niet bij." Keek ik hem ongelovig aan. "Zwem dan gewoon in je lingerie en je wordt wel warm van mij." Grijnsde hij me toe. "Nee." Zei ik koppig. "Oh, als je liever naakt zwemt mag dat ook hoor voor mij." Nu kon zijn grijns echt niet meer groter. "Stevans!"riep ik. "Als het niet anders kan." Zei hij zodanig dat ik het maar net kon verstaan. Als hij me over zijn schouder legde sperde ik mijn ogen wijd open en begon te slaan op zijn rug maar voor ik het wist voelde ik hoe het water zich rond me heen wikkelde maar het gene wat Rayn niet wist is dat ik mijn hand rond zijn enkel had geslaan waardoor hij ook in het water belandde. We kwamen beide proestend boven, happend naar adem. "Prinses, dat had je niet mogen doen." Hij duwde me kopje onder waardoor ik weer hoestend boven kwam.
Ik kreeg het nu best wel koud. We zaten nu al een kwartier in het water en ik begon te bibberen. Rayn had het blijkbaar gezien want hij zwom naar me toe en nam me in zijn armen. Ik verstijfde eerst maar nestelde me dan toch beter in zijn armen."heb je het koud, prinses" zei hij hees in mijn oor. "Nee hoor" zei ik. "Tuurlijk, kom laten we er uit gaan." Hij legde zijn ene arm in mijn knie holte en de andere onder mijn armen. Ik legde mijn hoofd op zijn gespierde borstkas. Hij legde me op het kleed en nam een handdoek uit zijn rugzak en sloeg die om ons heen. "Vond je het een beetje leuk?" Vroeg hij. "Buiten dat het met jou was wel ja."
POV RAYN
"Buiten dat het met jou was wel ja." Zei ze. Ik weet niet waarom maar die kwam hard ook al liet ik dat niet merken. Ik duwde haar zacht naar achter zodanig dat ze op haar rug kwam te liggen. Ik ging boven haar hangen en zei:" prinses, dat was niet zo lief he.". Ik kwam nog dichter om haar te kussen maar het enige wat ik deed was een klein kusje op haar wang geven. Zo wel ik als Lisa waren verwonderd door mijn actie. Ik weet niet waarom ik dat deed maar het was alleszins niet normaal. Waarom kuste ik haar nu niet. Ik kon het nu doen en haar dan dumpen maar nee het enige wat ik nu doe is haar een kusje op haar wang geven. "Euh j..ja laten w..e gaan." Stoterde ik. We ruimden alles samen op en gingen in stilte terug naar de auto. De hele weg naar het hotel was het stil. Toen we aankwamen ging Lisa naar onze kamer en ik liep naar de kamer van Jimmy."Hey bro" begroette Jimmy me toen hij open deed en haf me een bro-hug. "Hey" zei ik suf terug. "Wat is er, heb je haar niet genomen." Zei hij met en grijns. "Dat is het nou, natuurlijk kon ik dat. Het probleem is dat ik het niet heb gedaan, ik heb haar enkel een kusje gegeven op haar wang." Kwam er wanhopig uit. Het klinkt raar dat ik dat zeg maar ik lieg niet tegen mijn beste vriend."oow shit, waarom deed je het niet. Je haat haar." Zei hij nadenkend. "Ik weet het niet gast." Zei ik. "Maar nu ga ik weer naar mijn kamer.". "Ja tot morgen." We gaven nog onze bro-hug en ik ging weg.
POV LISA
Toen Rayn weg ging liep ik door naar onze kamer. Ik deed meteen mijn pyjama aan dat bestond uit een jogging met een topje. Ik ging in ons bed liggen en zette alles nog eens op een rijtje. Waarom gaf hij een kus op mijn kaak? Ik heb hem de tijd dat ik al op die kostschool zat meerdere keren bezig gezien met andere meiden en daar gaf hij hen meteen een zoen op de mond, niet op de kaak.
Ik voelde de matras naast me inzakken en ik ging meer naar de buitenkant liggen. "Slaapwel prinses." Zei hij met een hese stem en ik viel in slaap.______________________________________________________________________________________________________________________
Heeey pateetjes, ik heb omg 1,12K reads en ik ben zo blij en ik ben jullie echt zooooo dankbaar. Ik heb daarom dit hoofdstukje ietsje langer gemaakt. Ik heb nu al 1447 woorden en ik ben daar toch wel trots op. Ik wil ook sorry zeggen want in het vorige hoofdstukje was ik redelijk bod tegen jullie maar dat was omdat ik ruzzie had met mijn lieftallige broer *sarcasme*.
En vergeet niet om covers te sturen aub.
Ik wil de pateetjes die commenten nog extra bedanken wa,t dat steunt me echt.
Ik ga maar weer beginnen aan het volgende deeltje want die moet er volgende week ook weer op.
Ps. Onze loïc nottet heeft het fantastisch gedaan gisteren! 4de plaats is niet niets! Proficiat Loïc!🔥😘
Comment
&
Like
&
Follow
JE LEEST
The badboy, my mate
Hombres LoboLisa is een normaal meisje met mooi lang, bruin haar en chocolade bruine ogen die naar een kostschool moet van haar vader omdat hij niet meer alleen voor haar kan zorgen. Haar mama is een jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk. op de kostschool...