kostschool

9.5K 330 78
                                    

Nadat dat ik heel het huis heb bekeken en heb gegeten ga ik naar mijn kamer. Daar val ik meteen in slaap want morgen moet ik naar die kotsschool (denk nu niet dat ik dom ben en kotsschool zeg he dat hoort er gwn bij:) ).

Biep,biep,biep,biep,... Ik word kreunend wakker en sla net ietsje te hard op mijn wekker waardoor hij kapot is. Tja, ik sta op en doe mijn normale routine. Douchen, kleren (gelukkig is het geen school met uniform), make-up(bestaat uit een kleine beetje mascara),haar kammen , eten, tanden poetsen en klaar. Alleen moet ik nu ook mijn koffer pakken. Pap voert me. Na een half uur zijn we aangekomen en het gebouw is wel mooi maar ouderwets. Ik wacht op pap maar als ik daar 5 min later nog sta te wachten voor de auto kijk ik eens maar zie dan dat hij weg gereden is. zonder iets te zeggen, wat een schatje is het toch. Ik loop het gebouw in en er komt meteen een vrouw op me af gelopen: "aah, jij moet Lisa zijn? Ik ben mevr Anderson" vraagt de iets wat oudere vrouw. "Idd ik ben Lisa". "Oke, ik zal je naar je kamer brengen". Ik geef een licht knikje en loop achter mevr Anderson aan.

Ik zie dat ik in A105 slaap. Pff dat is telkens 1 verdieping...
Als ik binnen ga zie ik dat er een meisje zit met lang blond haar en blauwe ogen, een meisje die denk ik veel jongens heeft om uit te kiezen. Mevrouw Anderson gaat weg en ik begin me voor te stellen.(je moet nu nie denken wat een nerd he want eigenlijk zeg ik enkel mijn naam). Het meisje die Britney heet helpt me eerst uitpakken en vraagt dan of dat ik een rondleiding wil. Ik stem meteen in.

Het gebouw bestaat uit 4 delen: het eerste deel is het schoolgebouw, het 2e deel is alles van eetzaal en tennisveld,voedbalveld,enz en de laatste 2 delen zijn het jongens en meisjesblok. Meisjes mogen niet in het  blok van de jongens en zij niet in die van ons. Als we aankomen in het 2e blok zie ik dat er een danszaal is en mijn ogen beginnen te glinsteren. Ze zegt ook dat er een competitie is tussen het Andersoncollege en het Sintpieterscollege. Het zijn de 2 concurrenten. Als we uit het blok lopen gaan we naar de tuin met de vijver en lopen naar een groepje van 5 mensen waaronder 3 jongens en 2 meisjes. Britney stelt me voor aan hen. De jongens zijn Luc, Xander en Thomas en de meisjes zijn Anna en Caithlin. Ik ben wel trots op mezelf dat ik al vrienden heb.Er komt een make-up doos met haar schoothondjes op ons afgelopen en kijkt me vuil aan. "nieuw hier?". "ja." Ik ben niet zo voor poederdozen zoals je ziet. Ik praat en lach weer verder met de andere en als de poederdoos met haar hondjes weg gelopen is zegt luc:"Dat is Kaite, ze is een bitch en je moet niet op haar letten want ze is populair en ja je snapt me wel.". Ik knikte enkel een keertje. Britney zei dat ze naar haar kamer ging en ik ging mee. Onderweg kreeg ik een sms van pap. Terwijl ik het smsje las liep ik tegen een muur, ookal dacht ik dat die er daarnet nog niet stond, en viel op mijn kont. Ik keek naar boven en zag 2 ijzig blauwe ogen boos naar me kijken. Hij riep boos:"kijk op lelijk mens". Maar ik heb al een antwoord klaar en antwoord zonder schrik:"Waar staat die spiegel". Hij kijkt me met open mond aan terwijl ik zei:"mondje dicht, anders vang je vliegen en ocharme die vliegjes". Hij deed vrijwel meteen zijn mond toe. Hij boog zich naar me toe en fluisterde in mijn oor:"jij bent nog niet van af". Mijn normale reflex gaf hem een bitchlap.

Britney staarde me met grote ogen aan en zei:"je hebt net de populairste en knapste jongen van school belachelijk gemaakt". Ik lach. Ja hij is knap maar hij is een enorme sukkel die ik haat. Ik steek mijn hand in de lucht voor een high-five en ik voel haar hand al snel tegen de mijne klappen. Ik heb al meteen een goeie vriendin. Ik lach en we lopen verder naar onze kamer. Morgen is het al weer school...

_________________________________________________________
boem 790 woorden!:)
Morgen heb ik mijn examen nederlands en aardrijkskunde en dinsdag frans en natuur, dus zal ik normaal niet updaten ik denk dat ik donderdag weer zal updaten.

Laat aub weten wat je er van vind.
Loveyou guys
Xxxxxxxxxxx

The badboy, my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu