spongebob/patrick is de naam

6.7K 269 32
                                    

POV LISA

Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek toen naar de klok. Ik zag dat het pas 8:30u was maar herrinerde me toen dat we vandaag weg gingen van het hotel en de laatste 3 nachten in het sint-pieterscollege gingen doorbrengen. Ik wou uit bed stappen maar een sterke arm hield me tegen. Ik lag gewoon f*cking lepeltje-lepeltje met Rayn. "Rayn, Rayn,Rayn,Rayn, gotverdomme Rayn word wakker zeg ik!" Riep ik waardoor misschien heel de gang wakker werd behalve Rayn. Ik kon gewoon niet weg, hij weigerde zijn hand weg te halen. Ik liet mijn ogen langs de kamer glijden en stopte bij mijn nachttafeltje. Ik zag een flesje water. Ik deed het dopje er stil maar snel af en goot het heel traag en zorgvuldig over zijn gezicht waardoor hij zijn hand in 1 trek van me haalde en meteen recht op ging zitten en omg het gezicht dat hij toen trok was fantastisch waardoor ik de slappe lach kreeg. "Ook een goeie morgen prinses." Zei hij met zijn schattige ochtendstem. Focus lisa focus! En ja hoor hij is terug mijn prachtige innerlijke stem. Ik zag hoe Rayn een nieuw flesje water nam en ik wist gewoon dat die bedoelt was om over mij te gieten. Dus ik liep meteen de kamer uit met Rayn op mijn hielen. Ik zigzagde de gangen door tot ik 2 armen mijn heupen voelde nemen. Ik spartelde maar ik kwam niet uit z'n greep. Hij goot deze vloeistof in 1 keert over me heen. "Rayn gatver, weet je wel niet hoe koud dat is!" riep ik maar het enige wat hij deed was lachen. Niet zo'n mooie schitterende lach maar en vieze vuile grijns die ik er zo graag zou al willen afslaan. Mijn woorden lagen klaar om hem toe te werpen maar voor ik zo ver was onderbrak een leerkracht me:"Nu naar jullie kamer, allebei!" We deden braaf wat ze zei en liepen naar onze kamer. Toen we aankwamen zei Rayn: "Je zou je beter klaar maken en dan inpakken want we vertrekken over een half uurtje naar het sint-pieterscollege en als je nog wil eten." Ratelde hij maar door. Ik liep naar mijn kast en haalde er een jogging uit en een topje want wat jullie niet wisten is dat mevrouw anderson gisteren een mail had gekregen van het Sint-Pieters college dat we morgen, vandaag dus, al eens moesten gaan om kennis te maken enzo jullie weten wel. En dus moeten we vandaag terug. Daar gingen onze vijf dagjes Parijs. Bon we moeten nu dus weer een hele dag op die rotbus zitten.
Toen ik klaar was met mijn haar te wassen zette ik de kraan uit en droogde me af. Kleedde me om en deed wat mascare aan. Ik liep vlug naar mijn kast en nam mijn valies. Propte er alles in en ritste hem toe. Het ging veel makkelijker dan ik had verwacht. Ik wierp nog een laatste blik op de klok voor ik vertrok. Shit het is al 8:47u en ik zou nog willen eten enz maar om 9:00u vertrekken we. je moest maar rapper douchen en ja hoor die innerlijke stem moet weer commentaar hebben.

Toen ik na veel ruzie met mijn valies en innerlijke stem eindelijk beneden kwam zat iedereen al in de bus. Ik zocht Britney maar die deed nog al klef met Jimmy. Je weet wel die beste vriend van Rayn. Ow wacht wat, met Jimmy!De Jimmy! Oke ik laat hun maar. Ik liet mijn ogen langs de plekken gaan en zag uiteindelijk een leeg plekje, het enige lege plekje dat nog over was. Ik ging dan daar maar zitten en toen ik naast me keek zag niemand minder dan Rayn, inderdaad De Rayn! Overdrijf niet zo sukkel zei die k*t stem weer. Pfff. Dit werd een saaie lange rit...

POV RAYN

we waren pas een 15-tal minuten aan het rijden toen ze al begon te zagen dat ze honger had. Ik had toch maar beter een boterham met nutella gemaakt voor haar. Dan had ik nu tenminste deftig naar mijn muziek kunnen luisteren. Maar nee dat kind zit me telkens te porren in mijn arm en dan te zeggen dat ze honger heeft. "Ik heb honger" por " ik heb honger" por "ik heb honger" por ...
"Lisa, lisa, lisa, hey lisa!" Riep ik boos. "Ja, wat?" Vroeg ze lief. "Stop, met me te porren en te zeggen dat je honger hebt. We weten het nu wel." Zei ik ruw. "Je kon er ook voor zorgen dat je Jimmy naast je ging zitten en ik naast Britney. Dan had ik kunnen zagen tegen Britney!" Riep ze boos en ze kruiste haar armen. Ik negeerde haar antwoord en stak mijn oortjes in. Voor ik in slaap viel keek ik nog eens naast me en zag dat Lisa ook sliep. Het was best schattig. Haar mond ging lichtjes open en haar haar zat warrig. Met het beeld van haar gezichtje viel ik in slaap.

"Wakker worden, tortelduifjes! We zijn er." Riep Jimmy tegen Lisa en ik. "Ik.haat.hem! En als je ons ook nog maar 1 keer zo durf te noemen dan maak ik je persoonlijk kaal met een verdomde pincet!" Zei ze slaperig maar toch boos en dwingend genoeg om te zwijgen. Ze nam haar handbagage en stapte boos uit de bus. Die vier dagen hier zullen nog eens wat worden. Ik heb haar nog niets kunnen zeggen over Jayden. Mijn aartsrivaal. Hij probeert elk jaar de hoofddanseres van het team te gebruiken. Ik kan niet zeggen dat hij lelijk is. Ik ben niet guy he ofso maar het is zo.

Toen ik uit de bus stapte zag ik ze al staan: de populaire, waaronder Jayden met zijn beste vriend Tony, Melisa en haar slaven Shelly en Chayenne. Dan nog de normale, de skaters en de nerdjes. Ik kom met ieder groepje overeen, behalve met de popu's. Ik begroette elk groepje maar sloeg de popu's over. Ik zag dat Jayden al naar Lisa beende maart ik hield hem niet tegen. normaal zou ik hem tegenhouden maar nu niet. Ik had ruzie met Lisa en ik had haar nog niets kunnen vertellen over Jayden. Met het gedacht van Jayden en Lisa in mijn hoofd liep ik naar de lijst waar je zag met wie je de kamer moest delen. Toen  ik mijn naam vond op de lijst deinsde ik achteruit. Mijn naam stond naast die van Jayden. De 3 nachten en 4 dagen zullen wel weer fantastisch worden...

POV LISA

Toen ik uit de bus stapte zag ik een enorme verdeling staan. Je had de overduidelijke nerds met een beetje verder de normale staan. Aan de andere kant stonden de skaters en dan had je centraal de groep van de populaire. Ik ging om mijn valies en zocht Britney maar toen ik haar zag ging ik weer weg want ze stond alweer bij die Jimmy. Toen ik op weg was naar de lijst waar je zag met wie je samen moest slapen hield een sterke arm me tegen. Ik draaide me om een zag een gespierde gast staan. "Hey darling" zei hij met een toch wel lieve stem. Maar hij mocht dan nog wel zo gespierd en knap zijn, hij is een badboy net als Rayn en dat zal nooit veranderen. "Spongebob is de naam en die van mister badboy" ik zette mijn liefste stemmetje op. "Patrick is de naam." Zei ook hij met zijn oh zo lief stemmetje. Ik liep door en keek op de lijst en wat ik daar zag staan zorgde ervoor dat heel mijn logement verpest werd.
KAITE !

_________________________________________
____________________________________________________________

Heey poepscheetjes van me. Vooraleer ik ga beginnen zagen over dit hoofdstukje wil ik jullie eerst superdepuper bedanken voor de:

~2,65K dreads
~202 votes
~38 comments

Daarnaast wil ik jullie echt aanmoedigen om een cover te maken! Ik zou er echt heel blij mee zijn!!!

Dan nu over mijn deeltje:
Ten eerste, ik vind dit persoonlijk een slecht deeltje omdat er niets gebeurd. Maar volgende week komt het deel dat ze daar verblijven eer in 1 hoofdstuk op!
Daar word hoop ik een lang deeltje dus sorry als het er pas later in de week op komt. Teen tweede dat deeltje moet gewoon komen want ze kunnen moeilijk opeens in het sint-pieters college zijn hé.

Dan zou ik ook nog willen vragen of jullie het leuker vinden met foto('s) erbij of zonder.

Love you

Vote
&
Comment
&
Follow

The badboy, my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu