Pov Rayn
Als ik lisa zie weglopen staar ik haar na. Haar perfecte haren vallen over haar scouders en haar heupen bewegen op een ritmisch tempo. Hou je lelijke kop erbij je haat haar remember.
Hou toch je mond dombo.
Ik ben jou gedachte dus noem je jezelf nu dombo.
Door het gelach van iemand schiet ik uit mijn gedachte en als ik kijk zie ik Lisa voorovergebogen staan met een hand op haar buik te lachen.
"Prinses, waarom lach je zo?" "Je... haha....moest je...haha... hoofd...haha, eens zien...haha! " zegt ze tussen haar lach heen. Als ze klaar is met lachen gaat ze voor me staan en klautert weer voor me heen om te passeren wat mij een prachtig uitzicht heeft op haar bibs. Ik kan het niet laten dus knijp ik er in.
"Schnitsel dickhead, moest dat nu echt jij lelijke, mislukte cupcake!"roept ze boos. "Prinses, dit deed pijn, je mag me niet zo noemen." Ze keek me met een moordende blik aan waardoor er een grijns op m'n gezicht verscheen.Een zucht komt tussen haar lippen door en haar chocolade bruine ogen draaien een rondje. hou je gedachten erbij. Je moet haar irriteren.
Als ik een blik werp op mijn horloge zie ik dat het al 21.00u is en aangezien we morgen al vroeg aankomen zeg ik tegen Lisa dat ze wel al kan slapen. Voor ook ik in slaap val voel ik nog net hoe Lisa's hoofd op mijn schouder terecht komt.
Pov lisa
Ik laat mijn hoofd op zijn schouder vallen. Ik schrik van mijn eigen actie maar ik ben best wel moe dus laat ik mijn slaap het maar overwinnen.
"Lisa,lisa,lisa,lisa."hoor ik Rayn zeggen maar aangezien ik nog niet wil opstaan blijf ik liggen. "Lisa,lisa" deze keer zegt hij het wat luider gecombineerd met een paar duwtjes maar weer blijf ik liggen. Ik ben echt nog moe want ik heb slecht geslapen en de iritante jongen naast me snurktte dus ja. "Gotverdomme lisa word wakker!" Roept hij deze keer voor de hele bus iedereen schiet meteen wakker waaronder ik. "Wtf, waar was dat voor nodig, wil je dat ik doof word ofzo." Zeg ik nog half slapend maar toch dwingend. "Ik dacht fucking dat je dood was prinses" zegt hij toch redelijk stil zonder ook maar een beetje zelfvertrouwen.
"Oke nu toch iedereen wakker is zou ik jullie vriendelijk willen verzoeken uit te stappen want we zijn aangekomen" zegt mevrouw vandenkerkhove door de microfon"MAAR, wacht nog even. Ik en mijn collega's hebben besloten dat jullie mogen kiezen bij wie jullie slapen er zijn kamers van 2 en 3 personen. Het is toegelaten dat jongens en meisjes samen slapen." Roept ze nog voor iedereen is uitgestapt. Ik kon die vrouw nu echt vermoorden, welke school liet nu jongens en meisjes samen slapen! "britney slapen wij samen?" Vraag ik met puppy ogen. Maar voor ze ook maar kan antwoorden voel ik hoe mijn voeten van de grond gaan en ik over een schouder word gehangen als ik een gespierde rug zie dan weet ik wel zeker dat het Rayn is. "Sorry Britney maar ik slaap al bij Lisa." Zegt hij luid genoeg zodat iedereen het kan horen tegen Britney. "Jij vervloekte cupcake, ik slaap bij Britney punt uit. Jij met je lelijke hoofd moet niet denken dat je hier alles te zeggen hebt als je me niet loslaat dan zorg ik er personelijk voor dat je jezelf niet meer kunt voortplanten!"riep ik luid en duidelijk maar het had blijkbaar geen effect want het enige wat hij deed was lachen met zo'n sexy mannenstem. Hij. Is. Niet. Sexy. En. Al. Zeker. Zijn. Lach. Niet. Ik liet me dan maar gewoon dragen en als we aangekomen waren liet ik me op bed vallen.
Het enige bed dat in deze kamer stond. Ow neeee neeeeee dit kan niet waar zijn zeg alstublieft dat er 2 bedden zijn. "Er is maar 1 bed prinses" zei hij met een grijns op zijn gezicht. Hij had waarschijnlijk mijn zoekende blik gezien...____________________________________________________________________
dat was het dan weer voor dit hoofdstuk. Sorry dat het zo saai was maar wat kan er anders gebeuren op een bus.Buiten alles vind ik jullie eigenlijk wel weirdozzzz want ik vraag 10 votes op mijn deeltje parijs en wat doen jullie? 10 votes geven op het deeltje ?.
maar goed ik wilde niet langer wachten, dus hier heb je hem. De volgende word zoiezo beter. Maar dat kost wel tijd. Ookal beloof ik het nu dat er vanaf volgende week elke week een deeltje komt. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Dit is pas mijn eerste boek, dus hoop ik dat jullie snappen dat alles redelijk zeg maar heel traag gaat.
Love jullie
Follow
&
Vote
&
Comment
JE LEEST
The badboy, my mate
WerewolfLisa is een normaal meisje met mooi lang, bruin haar en chocolade bruine ogen die naar een kostschool moet van haar vader omdat hij niet meer alleen voor haar kan zorgen. Haar mama is een jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk. op de kostschool...