lang lang geleden...

2.3K 50 7
                                    

Hey kidos,

Lang geleden he... Wel, ik heb twee dingen te zeggen, of misschien wel drie en eigenlijk veel meer :)

Het eerste is dat ik bezig ben met het verbeteren. Dus ik haal al m'n spellingsfoutjes uit dit boek en daarna ga ik het een beetje herschrijven. Ik denk dat dit zal gebeuren in de vakantie.

Ten tweede wil ik jullie bedanken. Ik sta 27ste in weerwolf. En dat komt niet door mij maar door jullie. Ik ben elke lezer dankbaar voor het feit dat jullie dit boek willen lezen en liken. Sommige laten zelfs een reactie achter en dat steunt me enorm. Zonder jullie steun zou ik hier niet geraakt zijn en dat meen ik met heel mijn hart.

Maar er zullen altijd anderen zijn en zo kom ik bij mijn derde puntje. Iemand heeft m'n cover gebruikt voor zijn boek. Dat heeft Pindaplukkers me laten weten. Nog eens dankje daarvoor. Ik heb die persoon een bericht verstuurd maar ik heb nooit antwoord gekregen. Daarom zal ik jullie de naam melden. In hoop dat jullie hem/haar misschien in een reactie kunnen taggen en er dan iets bijschrijven of jullie kunnen hem/haar een berichtje sturen? Ik zou het echt fantastisch vinden. MeTheWoworWife als je dit leest hoop ik dat je zelf een cover maakt. Dat is origineel en best leuk om te doen.

Zo zijn we alweer aan het vierde puntje gekomen. Veel mensen hebben gevraagd ofdat ik een deel 2 wou schrijven. Dat zal ik niet doen. De reden is best simpel. Ik heb al veel boeken gelezen hier op Wattpad met een deel 2, 3 en 4 en geen enkele van die is goed. Tuurlijk zitten er super mooie bij maar daar zit veel ervaring en werk in. Misschien ooit. Misschien komt er ooit wel een deel 2. We zullen zien

En dan misschien nog een beetje reclame voor mezelf...
Ik heb ook nog een ander boek 'save woth my past'.

Korte inhoud:Ashley Smith verhuisde samen met haar mama, papa en oudere broer Kendall naar LA om zo haar verleden achter zich te laten. maar als ze op de eerste schooldag de badboy connor tegen het lijf loopt, lopen al haar plannen uit de hand...

Misschien wil je wel een kijkje nemen. Dat zou heel erg lief zijn. Ik ben even gefopt omdat ik dit boek wil verbeteren enz. Maar ik ga terug beginnen schrijven in de vakantie ongeveer. Hopelijk tot dan.

En ik kreeg juist een ingeving van mijn brein. Als jullie niet willen dat dit boek eindigt kunnen jullie altijd vragen stellen in de reacties of in priveechat. Bij een bepaald aantal vragen maak ik een Q&A hoofstukje.

Misschien ook wel een promoot hoofdstuk. Wil je dat ik je boek promoot stuur je maar een priveebericht.

Nu ga ik nog een beetje biologie studeren want maandag beginnen mijn examens.

Iedereen veel succes bij je examens en geniet van jullie vakantie.

🎄Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar🎄

The badboy, my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu