POV LISA
Voor ik naar Rayn's vader keek gaf ik Rayn een geruststellende blik. Daarna keek ik naar de Alpha van the black pack roedel. "Dom" bracht ik zelfzeker uit terwijl ik alsmaar dichter naar Dominic toe liep. Toen hij mij zag veranderde hij van een gigantische bruine wolf naar een knappe man. Knap was hij zeker, Rayn is niet door niets zo knap! "Little Q" zei hij verwondert maar toch afstotend. Ja dat was mijn bijnaam. De Q van Queen en de little omdat hij me kende van toen ik nog maar heel klein was. "Wat doe je hier Dom" zei ik luid waardoor ook Rayn's roedel het hoorde. "Dat weet jij even goed als ik little Q. Ik vermoord Rayn samen met zijn roedel" nu stond ik recht voor hem.
Ik weet nog perfect hoe hij zijn vrouw, de moeder van Rayn vermoorde. Ik keek er gewoon naar maar kon niets doen. Mijn klootzak van een vader hield me tegen. Dominic had een afspraak met hem. Mijn vader deed niets om de moord op Dom's vrouw te stoppen en Dom zou onze roedel met rust laten. Voor altijd.
Wat deed mijn vader? Hij stemde er mee in."Je weet hoe het gaat Q. Je hebt het met je eigen ogen gezien." zei hij met een grijns. Een grijns die dondersgoed ken. De grijns die er ook was toen hij zijn vrouw vermoorde, de grijns die ook op Rayn's gezicht gekerfd is. Hoe kon ik nou niet merken dat Rayn Evans de zoon is van Dominic Evans. Alles is het zelfde: hun uiterlijk, mimiek en zelfs de bijnamen die ze gebruiken.
"Daar hou je over op Dom. Jij weet even goed als ik dat ik niets kon en mocht doen. Wat jij deed met je vrouw was krankzinnig." siste ik."Nu komt er een oorlog prinses" zei hij zelfzeker
"Prinses spreek je nooit meer uit klootzak! En als er een oorlog komt vecht ik met hun" zei ik terwijl ik rustig achteruit ging naar de andere roedel meet mijn vinger opgestoken naar Rayn's roedel. "En je weet dondersgoed dat ik goed ben. Ik versla je met mijn ogen dicht en dat weet je. Dus aan jou de keuze. 1 beweging in onze richting en ik zal met heel mijn leven tegen je vechten." siste ik luid zodat iedereen het hoorde. Maar wat toen gebeurde had ik niet verwacht. Hij weet dat ik hem kan verslaan en zonder hem is zijn roedel niets waard. Maar toch zet hij een stap in mijn richting en veranderd hij in zijn wolf en ik deed het zelfde. Ik veranderde in mijn gigantische witte wolf en ik liet een luide grom horen. Achter mij hoorde ik verschillende geschrokken geluiden. Ik snap het wel. Er is slechts 1 witte wolf over de hele wereld ook wel de koningin of Queen genoemd en dat ben ik.
Maar nu genoeg daar over.Dom en ik draaiden cirkels om elkaar heen tot ik in de aanval ging. Eerst lag ik bovenop maar hij ontweek mijn pogingen tot moord tot dat hij bovenop me lag. Hij kon nog niet eens iets proberen want voor hij het besefte zat ik weer bovenop hem. Zo ging het maar door. Ik raakte hem een paar keer in z'n zij waardoor hij nu al redelijk bloedde in tegenstelling tot mij. Ik had nog niet eens een schrammetje. Nu lag ik bovenop hem maar op het moment dat ik in zijn nek wou bijten, recht door zijn belangrijkste slagader hoorde ik gejank en het kwam van Rayn, dat wist ik door mijn mate-link. Ik sprong van Dom af en keek naar Rayn. Hij is omsingeld door 5 wolven van Dom's roedel. Ik rende op hen af en beet de eerste dood. Ik riep Sophie via mijn link en ze kwam al snel aangelopen om me te helpen met het doden van die wolven. Rayn was nu toch wel flink aan het bloeden in zijn zij maar hij kon nog lopen dus is alles nog oke. Als ik rond me keek zag ik dat er een enorm gevecht was tussen de verschillende wolven maar onze roedel was duidelijk aan de winnende hand. 1 iemand zag ik niet. DOMINIC. Ik snuffelde en plots rook/zag ik hem achter een boom. Hij sprong op Rayn af maar ik sprong op hem. Hij kon nog net Rayn's lichaam raken met zijn tanden waardoor Rayn nu kermend op de grond lag. Ik zei Sophie dat ze Thomas naar hier moest zenden. Ik kon dat namelijk niet want dit is niet mijn roedel. Even later was thomas er en veranderd in een mens terwijl hij Rayn oppakt een naar de honderd belde. Het voelde net als een dolk die in mijn rug werd gestoken, er uit werd gehaald om het er daarna met volle kracht weer in te steken. Ik ging Dom vermoorden voor hem. Voor Rayn.
Wil hij zijn vader wel dood?
Ik vroeg het even aan Sophie via mijn link. Ja, wij hebben wel contact door onze vroegere band. "Mag ik Dom vermoorden sof?" Vroeg ik terwijl Dom nog steeds onder me lag.
"Dat was zijn laatste wens. Zijn vader doden. Ookal betekende dat zijn eigen dood." antwoorde ze.
"Zou ik hem dan niet beter bezeren waardoor hij in een mens moet veranderen en hem dan in een cel opsluiten? Zo kan hij hem later vermoorden." vroeg ik.
"Nee schat doe het maar, je bent zijn prinsesje. Hij vindt alles wat jij doet goed." bij dat antwoord moest ik lachen. Ik leunde naar voor zodat hij me juist niet kon bijten. Ik zag ondanks alles angst in zijn ogen en het voelde goed. Ik ging in een rappe beweging naar zijn nek en beet hem tot ik voelde dat zijn ader door was. Ik wist dat hij dood was omdat de wolven die nu nog over waren van zijn roedel jankten. Maar dat stopte al gauw als ze vermoord werden. The black pack roedel is uitgemoord. Ze zullen nooit meer terug komen. Er ging een tinteling door me heen maar die stopte meteen als ik aan Rayn dacht. Ik wist dat ik van hem hield maar misschien was het niet goed met hem. Ik veranderde snel in mijn mensengedaante en liep naar de struik waar ik een half uur geleden nog verstopt zat. Ik nam vlug mijn rugzak om er vervolgens mijn gsm uit te halen. Ik moest zo snel mogelijk naar thomas bellen. Als ik bij Britney aankwam om Thomas zijn nummer te vragen ging mijn gsm. Ik nam op en hoordep Thomas z'n stem aan de andere kant van de lijn...-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heey dwergjes van me
→dwergen zijn cool @DeKoeGenaamdMilouMuhahaha. Jaja wat is er nu met Rayn aan de hand????
Ik wil nog eens @smile8and8by8happy bedanken voor de tip.
Als je dit leest comment dan:
ik hou van... En vul aan.Like is fantastisch
Voor een commment krijg je een follow
Follow→follow backHet einde begint te komen mensen. Merp
Maar het duurt nog eventjes hoor!!!!Love you guyssssssss
JE LEEST
The badboy, my mate
WerewolfLisa is een normaal meisje met mooi lang, bruin haar en chocolade bruine ogen die naar een kostschool moet van haar vader omdat hij niet meer alleen voor haar kan zorgen. Haar mama is een jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk. op de kostschool...