Keďže nastali menšie nezhody tak len pre vysvetlenie
Teo(spoznáte ho neskôr)-čiernovlasý chlapec
Lucas-blonďavý chlapec
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nastala obedová prestávka. Čiernovlasý chlapec ju nemal rád. Sem tam nešiel do jedálne, ale do knižnice kde si urobil domáce a hneď po škole sa zastavil v pekárni a U babičky kde si kúpil voňavé čerstvé škoricovníky. Kúpil samozrejme aj Ellie, ktorá mala, ale radšej krémeše. Nikdy to nevedel pochopiť no ona si zvykla, že pokiaľ nejde s ním krémeša sa nedočká.
Mal v pláne to tak urobiť aj dnes. V zadnom vrecku mal pár eur akurát na dva škoricovníky. Dnes mal dobrú náladu a tak sa rozhodol, že milej starenke za pultom nechá výdavok.
Krokmi mieril ku knižnici. Presne vedel kde je. To bola jediná miestnosť, do ktorej počas cesty ešte ani raz nezablúdil. Nikdy nechápal prečo je táto škola tak veľká. Bola to doslova pevnosť, bludisko. Ani by sa nedivil, kebyže to v minulosti bolo letné sídlo pána mesta. Podobné klebety sa tu povrávali už od smrti daného pána.
Najprv tu bol hustý les a keď sa vyrúbal kvôli výstavbe nových budov objavili túto krásku. Odjakživa sa vedelo, že pán mal tajné sídlo kde sa ukrýval pred zrakom verejnosti no nikdy sa nepotvrdilo, že ním bola práve táto budova. Spravodajstvo vysielajúce večerné správy diskutovalo aj na túto tému.
Čo má záhadná škola spoločné s pánom mesta ? Naozaj sa vyplnil celý priestor iba učebňami aj keď má škola rovnaký počet predmetov ako ostatné stredné školy ? Čo sa schováva vo zvyšných nevyužitých priestoroch školy ? Zapadli prachom ? Nachádzajú sa tu katakomby, ktorými panovník utekal z mesta pred revolucionármi aby si zachránil život ? Pivnice plné šperkov a drahokamov ? Alebo temné mučiarne a hladomorne zašpinené krutou minulosťou ? To všetko sa dozviete už dnes na večerných správach o 19.00 !
Prišlo mu to ako totálny nonsens. Občas rozmýšľal či tá reportérka má všetko v hlave v poriadku. Mal pocit ako by sa z upršaného a malého mestečka snažila spraviť zaujímavý turizmom prekvitajúci raj. Ale tak to nebolo.
Mesto zarábalo hlavne na ťažení nerastných surovín a maximálne ste tu tak uvideli dospelých vnukov tých starých babičiek vysedávajúcich na čalúnených sedačkách popíjajúc teplý čaj presne o 15.00 pri sledovaní seriálu Láska na obzore.
Keď konečne zbadal obrovské dvojkrídlové dvere od knižnice neváhal a potichu vošiel dnu. Keďže bola obedová prestávka toto miesto bolo úplne prázdne. Ani náznak po niečom živom hoc iba po muche.
Sadol si do najzadnejšieho stola a začal si robiť úlohy. Do konca školy ho čakali ešte tri hodiny no domácich bolo už aj tak dosť. Nevedel si predstaviť ako príde domov a popri tom ako bude Ellie čítať rozprávky a kontrolovať jej úlohy sa bude on sám pripravovať do školy. Opäť si do uší vložil slúchadlá a započúval sa do Chopina. Aj toho sem tam počúval. Najradšej mal presne túto skladbu Op.28:No.15 Raindrop.
Sekundy utekali, minúty sa vliekli a hodiny neubúdali. 45 minútová prestávka akoby nemala konca. Čiernovlasý chlapec každú chvíľu kontroloval hodinky na mobile no akoby sa zastavil čas. Úlohy mal hotové a aj napriek tomu, že mu to prišlo zvláštne sa vybral nájsť svoju triedu, v ktorej strávi pravdepodobne najbližšiu hodinu a pól, keďže mali dvojhodinovku biológie.
Osobne s týmto predmetom nemal problém dokonca aj učiteľ bol celkom dobrý. Skontroloval čas. Musí si pohnúť. Odkedy vyšiel z knižnice čas akoby plynul dvakrát tak rýchlo. Mal ešte síce dobrých pätnásť minút a v tejto škole sa päť minútové meškanie nepovažovalo za meškanie. Dokonca aj učitelia nie vždy stíhali na hodiny.
KAMU SEDANG MEMBACA
Čaro Introverta
Fiksi Remaja,,Vieš...aj napriek tomu, že polku času stráveného s tebou som si želal aby si pred týždňom spadol z toho útesu, to nebolo až také zlé..." Príbeh, ktorý sa začal malým nedorozumením a skončil ešte väčším... Všetci dostali jednoduchú úlohu. Vyskúšať...