➸ 10 ~ De ware Lucas.
Die avond is Brooklyn niet naar huis gegaan, ze is bij Jenna blijven slapen. Ze bleef daar 2 dagen want ze wou Lucas bewijzen dat hij niet altijd z'n zin krijgt. De volgende dag toen ze weer thuis kwam was ze verbaasd dat Lucas thuis was. Hij is normaal rond deze tijd op z'n werk.
''Lucas, wat doe jij hier?" vroeg Brooklyn geschokt.
''nou geloof het of niet, maar ik woon hier ook'' zei Lucas een beetje lachend.
''dat bedoelde ik niet, ik bedoel je bent normaal op werk rond deze tijd'' zei Brooklyn.
''ik heb vandaag vrij genomen, ik dacht dat we zouden moeten praten'' zei Lucas en hield haar in hand in die van hem en leidde haar naar de bank.
''okay, praat'' zei Brooklyn en trok haar hand van die van hem weg. Lucas was gekwetst.
''Brook, het spijt me dat ik zo lang werk, maar ik wil alleen het beste voor je, ik ben aan het sparen voor onze huwelijksreis, en over dat feest, ik ben gewoon veel te moe om te gaan'' zei Lucas.
''Lucas, ik begrijp dat je het beste voor me wilt maar dan moet je me niet weg duwen, weet je hoe pijnlijk dat is'' zei Brooklyn en deed haar handen op zijn gezicht. ''en over dat feest, als je niet wil dat ga je niet'' zei Brooklyn.
''dankje, ik heb er echt geen zin in'' zei Lucas. ''we kunnen toch wat veel nuttiger doen, wat dacht je van een film avond, net als vroeger'' zei hij en ging languit op de bank zitten.
''Lucas, ik ga naar dat bal, met of zonder jou'' zei Brooklyn.
''wat nee, je gaat met mij of je gaat helemaal niks, en aangezien ik niet wil gaan, gaan we niet'' zei Lucas.
''Lucas, je kan niet mijn leven beslissen, als ik wil gaan dan ga ik ook'' zei Brooklyn boos en stond op en liep naar boven om haar klaar te maken voor het bal. Maar eerst belde ze iemand op.
''hey Brook'' zei Sean zodra hij antwoorde.
''hey Sean, als je wilt, kun je me misschien met Olivia ophalen, Lucas wilt niet naar het bal'' zei Brooklyn en probeerde haar stem neutraal te houden zodat hij niet weet dat ze zou gaan huilen.
''en jij wilt wel gaan'' zei Sean.
''alsjeblieft Sean'' zei Brooklyn.
''tuurlijk, het bal start om 7 uur ik haal je op om half 7'' zei hij.
''dankje Sean, ik hou van je'' zei ze.
''alles voor m'n beste vriendin'' zei Sean en onder een of andere manier deed het pijn om hem haar zijn beste vriendin te horen zeggen. Diep van binnen wist ze dat ze meer wilt zijn met hem. ''ik hou ook van jou'' zei hij en hing op.
Brooklyn zuchtte en liet de tranen over haar wangen rollen. Even later hoorde ze Lucas op de deur kloppen.
''Brooklyn, doe open'' zei Lucas gefrustreerd.
''nee, ik ben bezig'' zei Brooklyn boos en begon de tranen weg te vegen.
''Brook je bent geen klein kind dat je zomaar weg kan lopen, je moet er over praten'' zei Lucas.
''dat wil ik ook, maar jij kan geen compromis sluiten, ik wil naar dat bal en jij niet klaar'' zei Brooklyn en leunde op de muur naast de deur met haar rug ernaartoe.
''precies, en ik zeg dat je niet gaat dus ga je niet'' zei hij.
''Lucas voor fucks sake! Jij bent niet mijn vader, ik ben je fiancé ik heb ook een keuze en jij hoort me niet te vertellen wat te doen'' zei Brooklyn. Dat was de eerste keer dat ze ging schelden en dat het ook tegen Lucas is gericht.
JE LEEST
fight for my girl
RomantikSean o'donnoll en Brooklyn Klein, beste vrienden sinds hij haar een koekje gaf op de speelplaats toen ze 4 waren. Ze waren altijd samen en deden alles samen. Ze hebben al hun eerste aan elkaar gegeven. De eerste kus, de eerste waarmee ze naar bed zi...