➸ 8 ~ Shoppen!

159 9 1
                                    

''Ik meen het Jenna, Olivia is zo aardig, maar ik weet niet waarom ik haar niet mag'' zei Brooklyn tegen Jenna. Ze waren bij Jenna thuis want Brooklyn moest echt even met iemand spreken.

''voel je je bedreigd door haar misschien?'' vroeg Jenna aan haar.

''hoe bedoel je?'' vroeg Brooklyn. Waarom zou ze zich bedreigd voelen door Olivia. Olivia is niks anders dan aardig tegen haar geweest.

''nou, ben je bang dat ze Sean van je afpakt?'' vroeg Jenna.

''nee dat is het juist, ze word niet jaloers als Sean en ik samen zijn, ze duwt ons juist naar elkaar toe, ze is helemaal niet tegen onze vriendschap en als we alleen met ze tweeën willen zijn, dan respecteert ze dat!'' zei Brooklyn. Jenna knikte en dronk haar koffie.

''is er een kans dat je jaloers bent?'' vroeg Jenna. Dat maakte Brooklyn gespannen. Jaloers? Zou dat kunnen dat ze nog gevoelens heeft voor Sean? Het is al 6 jaar, dat moet toch genoeg zijn om geen gevoelens meer voor hem te hebben? En ze heeft Lucas, waar ze zielsveel van houdt. Brooklyn pakte haar koffie en dronk het.

''Brooklyn?'' vroeg Jenna.

''ik weet niet okay! ik weet niet of ik nog gevoelens voor hem heb, het enige wat ik weet is dat ik iets voel in de bodem van m'n maag en dat ik Olivia echt niet mag!'' zei Brooklyn gestrest. Ze wou ook zeggen dat ze nog steeds die dromen heeft over Sean, maar Jenna weet daar niks van af. Lucas gaf haar steeds minder aandacht en dat maakte haar ook verdrietig.

''Brooklyn! Wees kalm, je kan nooit zo gestrest zijn als het alleen om Olivia gaat, wat heb je me niet verteld?'' zei Jenna. Damn ze ken Brooklyn te goed dacht ze.

''ik kan wel of niet een natte droom over hem hebben gehad'' mompelde ze. Jenna stond meteen op.

''wat! Serieus, Brooklyn hoe kan je me dat vergeten te vertellen? Hoe lang?'' vroeg Jenna. Jenna kan niet geloven dat haar beste vriendin natte dromen heeft gehad over Sean, ja ze mag Sean nooit hebben ontmoet, maar ze heeft wel foto's gezien, en ze kon zeggen dat hij hot was.

''sinds hij bij ons kwam eten'' mompelde Brooklyn weer en dronk haar koffie op. Jenna ging weer zitten.

''oh my god, hoe kan je hem aankijken als je zo over hem denkt?'' vroeg Jenna.

''makkelijk, ik was het aan hem kwijtgeraakt en hij weet er helemaal niks van dus ja.'' zei Brooklyn. Eerlijk waar, wist ze niet hoe ze hem kan aankijken.

''dus als je midden in de avond wakker word, ben je helemaal geil, neemt Lucas het dan over?'' vroeg Jenna.

''kunnen we het alsjeblieft niet over mijn seks leven hebben, laten over die van jou hebben'' zei Brooklyn.

''nou het is simpel, die heb ik niet, maar antwoord nou m'n vraag'' zei Jenna.

''fijn, soms helpt Lucas me en andere keren is hij boos, dan ga ik douchen en verlos mezelf'' zei Brooklyn.

''en aan wie denk je als je jezelf aanraakt?'' vroeg Jenna.

''Jenna!" zei Brooklyn en deed haar ogen voor haar gezicht.

''je denkt aan Sean he, ik wist het gewoon'' zei Jenna lachend.

''het is niet grappig okay, ik ben verloofd aan een geweldige gast, en ik kan niet denken aan iemand anders dan Sean, dit is echt een probleem!'' zei ik.

''okay, okay, weetje om eerlijk te zijn is Lucas best wel saai'' zei Jenna.

''Jenna!'' zei Brooklyn en sloeg haar arm lachend.

''sorry! Maar het is waar, wanneer is de laatste keer dat je naar een feestje bent geweest, of hebt gehouden?" vroeg Jenna.

''ehm, toen we van uni afstudeerde'' zei Brooklyn.

fight for my girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu