➸ 16 ~ Beste vriendin? Beter Zusjes!

180 9 1
                                    

Zodra Brooklyn uit de douche kwam, kleed ze haar aan en liep naar beneden waar Jenna klaar zat met een mok chocolade melk.

''kom zitten en begin bij het begin'' zei Jenna en al snel zat Brooklyn naast haar op de bank en begint te vertellen vanaf het begin dat ze Sean ging ontmoeten voor uitleg. Het enige wat ze weg heeft gelaten is dat ze zei dat naar bed gaan met Sean een fout was.

''wow, dat is wow'' zei Jenna zodra Brooklyn klaar was.

''is dat alles wat je kan zeggen?'' vroeg Brooklyn terwijl ze haar tranen weg veegt.

''ik was gewoon geschokt, maar je hebt er echt een rommeltje van gemaakt meid'' zei Jenna.

''denk je niet dat ik dat niet weet, ik ben vandaag niet alleen mijn fiancé kwijtgeraakt maar ook mijn beste vriend'' zei Brooklyn boos.

''aan de ene kant begrijp ik Sean wel, hij is of was je beste vriend waarmee je naar bed bent gegaan terwijl je een verloofde hebt'' zei Jenna.

''hoe kan je aan zijn kant staan! Ik heb hem zo vaak vertelt dat ik hem nooit zou verlaten!'' zei Brooklyn en stond boos op. Ze kan niet geloven dat haar beste vriendin zegt dat Sean gelijk heeft.

''maar je moet het ook van zijn kant bekijken Brook'' zei Jenna en trok Brooklyn weer op de bank. ''Je zou gaan trouwen, dan ga je op huwelijksreis en ben je niet te bereiken en wat dan? Dan wil je iedere minuut met hem zijn en dan word je zwanger. Dan moet je ook bij Lucas meeste van de tijd zijn en dan zodra de baby er is heb je helemaal geen tijd voor Sean, niette vergeten met de trouwplanning dat ook je tijd in neemt, begrijp dan dat hij gewoon bang is om je weer kwijt te raken'' zei Jenna. Dat maakte Brooklyn stil en begon er over na te denken. Het was nooit eerder in haar hoofd opgekomen dat ze geen tijd mer voor hem zou hebben.

''wat moet ik dan doen?'' vroeg Brooklyn en keek Jenna in de ogen met glanzende ogen. Van al die jaren dat Jenna Brooklyn nu al kent, heeft ze Brooklyn nog nooit zo verdrietig gezien, behalve toen ze net op de campus kwam. Jenna snapte nu wat er aan de hand was, ze zat toen in zo'n situatie met Sean.

''ga naar hem toe, geef hem een dikke zoen en vertel hem dat je hem niet verlaat!'' zei Jenna lachend.

''er is een probleem'' zei Brooklyn en draaide haar duimen om elkaar.

''wat is het?'' vroeg Jenna.

''ik heb misschien wel of niet gezegd dat het een fout was om met hem naar bed te gaan en dat het nooit had moeten gebeuren'' zei Brooklyn.

''Brooklyn wat de fuck! Waarom zei je dat?'' vroeg Jenna.

''ik was boos op hem omdat hij door bleef zeggen dat ik hem zou verlaten'' zei Brooklyn.

''dat was een lage zet Brook'' zei Jenna.

''wat moet ik doen dan?'' vroeg Brooklyn en beet haar onderlip.

''ik zou hem even laten afkoelen, hij heeft je 6 jaar niet gezien dan hebben jullie seks en daarna vertel je hem dat het fout was, dat doet hem heel wat pijn. Dus ik zou zeggen laat hem even afkoelen'' zei Jenna.

''je hebt gelijk'' zei Brooklyn en liet een adem uit. ''dus hoe is jou liefdes leven'' zei Brooklyn.

''hetzelfde, niet bestaand'' zei Jenna lachend.

''oh kom op niet waar, is er niet één jongen?'' vroeg Brooklyn. Ze wou gewoon niet geloven dat Jenna nog steeds geen vriendje had. Het was a 2 jaar uit sinds haar laatste vriendje en ze heeft ook het recht om blij te zijn.

''nou er is een jongen?'' zei Jenna en keek naar haar kop en begon te blozen.

''oh my god wie is het? Is hij knap? Hoe lang spreken jullie elkaar al? Hebben jullie al getongt? Of seks gehad? Wacht zijn jullie al op een date geweest?'' vroeg Brooklyn.

''rustig, nee we hebben elkaar in het park ontmoet en sms'en elkaar nu al een tijdje. Maar we hebben niet afgesproken of zo'' zei Jenna en dronk haar chocomelk af.

''is hij knap? Heb je een foto?'' vroeg Brooklyn benieuwd. Jenna moest ervan lachen.

''tja ik vind hem wel knap hoor, wacht ik heb wel een foto'' zei Jenna en pakte haar telefoon van de koffietafel. Ze liet een foto zien aan Brooklyn en Brooklyn moest toegeven dat hij knap was.

Hij had beetje slordig haar maar dan ook weer niet. Had bruine ogen en zag er best wel gespierd uit. Op de foto stond Jenna naast hem en je kon zien dat ze de perfecte paar zouden kunnen zijn.

''hij is wel knap Jen, goeie'' zei Jenna en ging weer op haar plaats zitten.

''weet ik, maar ik weet niet of het serieus is. Wat als hij niet met me uit wil en gewoon vrienden wil zijn'' zei Jenna onzeker.

''ik weet zeker dat hij wel met je wil, Jenna je bent een super mooi meisje niks om je voor te schamen'' zei Brooklyn en wreef haar hand op haar rug.

''dankje Brook, ik hou zo veel van je'' zei Jenna en trok Brooklyn ook in een knuffel.

''altijd Jen, jij bent er ook altijd voor mij'' zei Brooklyn en brak de knuffel. ''wat dacht je van zo'n film avond dat we nooit meer hebben''

''ja die mis ik zo'' zei Jenna.

''ik kies de film!'' riep Brooklyn en liep naar Jenna's film collectie.

''zo lang het geen horror is!" riep Jenna en Brooklyn hoorde Jenna's stem zachter worden. ''ik maak de popcorn! zoet of zout!''

''doe beide!'' riep Brooklyn.

''okay!" zei Jenna en al snel hoorde ze de magnetron afgaan.

Brooklyn bekeek Jenna's dvd collectie en zag dat ze heel veel nieuwe had. Careful what you wish for, water for elephants, theorie of everything, fifty shades of grey. Wacht fifty shades?!

''Jenna, waarom heb je fifty shades!'' riep Brooklyn.

''wat!'' riep Jenna terug.

''ik zei waarom heb je fifty shades!'' zei Brooklyn.

''ik hoor je niet!" zei Jenna en al snel kwam ze de woonkamer weer in lopen met een kom popcorn en 2 glazen met sinas. ''nou wat zei je'' zei Jenna en ging zitten en legde de glazen en kom popcorn op de keuken tafel.

''waarom heb je fifty shades?'' vroeg Brooklyn.

''nou, ik heb het boek gelezen en dacht dat ik de film kon uitproberen, en ik heb toch geen vriendje ik heb toch iets nodig om m'n stres aftelossen.'' zei Jenna en begon een beetje te blozen.

''daar heb je porno voor of je zoekt weer een van je one night stands, niet zo'n afgrijselijke film'' zei Brooklyn.

''het is niet afgrijselijk, het is eigenlijk best wel hot'' zei Jenna met dromerige ogen. Brooklyn zag dat er een kussen dichtbij was en gooide het in Jenna's richting dat haar recht in haar gezicht raakt en achterover op de bank valt.

''bitch'' zei Jenna lachend en gooide ook een kussen in Brooklyn's richting waardoor ze samen begonnen te lachen.

**~**~**

Hey guys, sorry dat het wat later is maar ik zat echt heel erg vast dat ik gewoon niet wist wat ik moest schrijven. De foto toegevoegd is Jenna en Brooklyn. 

Guys ik weet nu niet meer wanneer ik ga updaten want ik ga zondag avond weg naar Praag met school tot en met vrijdag ochtend dus ik zal geen connectie hebben met Wattpad *insert crying face* 

Dus dat jullie dat weten. 

Songs of the chapter: 

Don't look down - Martin Garrix

Somethings gotta give - All Time Low 

Lovers on the sun - David Guetta 

Teaser - Brooklyn word gek van het niet zien van Sean. 

Love you guyzzzzz

xoxo Punky-Py

fight for my girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu