ÖNEMLİ

358 9 4
                                    

11/11/2021
(Düzenlendi) Bugün yeni bölüm yok üzgünüm, sizinle bir grup hakkında konuşmak ve onları tanıtmak istedim.

Bugün ONEUS adında bir grup Come Back yaptı, ONEUS harika bir grup ama çok fazla kişi onları tanımıyor ve bence hakettikleri görüntülenmeyi almıyorlar... Eğer ONEUS'u tanımıyorsanız ve hiç dinlemediyseniz hayatınızda çok büyük birşey kaçırıyorsunuz... cidden bana göre ONEUS'un şarkıları birçok ünlü gruptan ÇOK VE ÇOK daha güzel. Şarkıları HARİKA ÖTESİ, dansları, üyeleri, her birşeyleri ayrı güzel...

Bu grup mükemmel olmasına rağmen hiç 1st Win'lerini alamadılar.... çünkü yeterince tanınmıyorlar, ve ben bu grubun hakkettiğini alması için çok çabalamaya karar verdim, çünkü böyle bir harikanın daha yukarılarda olmaması büyük haksızlık.

Size bugün yeni bölüm yerine BTS ile alakası olmayan bu duyuruyu yapma amacım sizden ONEUS'sa bir şans vermenizi istemek, ve bugün çıkan MV lerini izlemenizi rica etmek. Hayatınızdan 4 dakika kaybedeceksiniz sadece ama onlar için çok şey ifade edebilir. Eğer çok iyi kalpli okuyucularım varsa, birçok kez izleyip MV'yi Streamleye bilirsiniz, bu muhteşem olur :)

MV'yi buraya bıraktım, umarım bu küçük iyiliği bu muhteşem insanlara çok görmezsiniz.

İsteyenler için, şuraya birkaç ONEUS şarkısı bırakıyorum, isteyenler dinleyebilir istemeyenler de dinlemez, ama dinleyenlerin hemen aşık olacağına yemin edebilirim :)

LÜTFEN ONLARA BİR ŞANS VERİN, pişman olmayacaksınız inanın.

Eğer şarkıları beğenirseniz, yada grupa ısınırsanız, ne bileyim fandoma girmek isterseniz bana yazabilirsiniz, hatta yazın☺️

Şimdiden hepinize teşekkür ederim🙏

Yeni bölüm gelmediği için üzgünüm ama yakında gelecek merak etmeeew ;)
Sizi seviyorum 💜💜💜

17/11/21
1st Win'lerini aldılar!!
İlk ödülleri gerçekten mutluluktan ağlayacağım...
Haberi gördüğümde kalkıp dans ettim 💃🏻
Gittikçe daha da yükseliyorlar onlar için çok mutluyum :)
Üstelik bütün bunların fandoma girdiğim an gerçekleşmesi gerçekten daha da sevindiriyor beni jsjshdhhs

ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin