✨12✨

673 23 21
                                    

Yazardan birkaç söz :

Tereyağı gibi pürüzsüz okuyucularım,
Kitabımı birçok kişi okuyor, okuyucular 50 ile 100 arası ama bölümlere oy veren sadece 3 - 4 kişi...
Eğer şu an bunu okuyorsan tepkilerimi az da olsa beğeniyorsun demek, öyleyse neden oy vermiyorsun? Çok zor değil bence... sadece yıldıza bas :)
Şimdiden bir 🌟 butonunu çok görmeyecek kişilere çok teşekkürler!!
Ben sizi elimden geldiğince güldürüp eğlendirmeye ve güzel vakit geçirmenizi sağlamaya çalışıyorum, bu kitabın amacı da bu, sizleri mutlu etmek. Sizde beni mutlu etmek isterseniz eğer, ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz. Her yazarın hayali bu ✨

İyi okumalar 💜

Konu : Hasta olduğunda BTS.

Seokjin

Y/N: Seokjin, ateşim var!

Seokjin: Hiçbir şeyin yook~ turp gibisin maşallah.

Y/N: Ya şaka yapmıyorum bak dokun *elini yakalayıp anlina koyarsın*

Seokjin: Hiiiiç birşeyciğin yok buz gibi biraz uyu geçer.

Y/N: Uf Seokjin anne gibi davranıyorsun!

Yoongi

Yoongi: Öylece yatakta yatacak mısın? Ben sana sıcak bir duş al demedim mi?

Y/N: *yorganı iyice üstüne çekersin* Ne yapayım? *hapşırırsın* Bende banyo yapmak istedim ama kalkacak gücüm bile yok!

Yoongi: *iç çekip hastalığa küfreder* İş yine başa düştü, kalk bakalım *üstünden yorganı çeker*

Y/N: Ne? Ne yapacağım?

Yoongi: Bıcı bıcı yapacaksın, ben yaptıracağım hadi yürü küçük civciv.

Hoseok

Hoseok: Aç ağzını bakalım.

Y/N: İstemiyorum dedim ya Hoseok!

Hoseok: Y/N bebek misin bunu içersen iyileşeceksin diyorum bak aaa yap aaaaaa.

Y/N: Asıl sen yaşlı dede misin Hoseok ne pekmezi ya tadı çok kötü neyime iyi gelecek çek şunuuu!

Hoseok: *kötü bir bakış atar* Bunu sen istedin *hepsini zorla içirir*

Namjoon

Y/N: Hapşu! 🤧

Namjoon: Yaklaşmaa!

Y/N: Ya Namjoon kaç metre uzaktayım ne olacak??

Namjoon: Sen hastalık ne çabuk bulaşır bilmiyorsun, maske takman lazım! Bekle şimdi ben sana ilaç ve eldiven alıp geri dönüyorum ve sonra sende ilaçlarını içip, uyuyup, iyileşiyorsun.

Y/N: Eldiven ne için?

Namjoon: Sana hapları uzatırken bana bulaşmasın diye. Ne? Ne öyle bakıyorsun şu anki halini görmüyorsun herhalde üzgünüm ama seninle aynı durumda olmak istemiyorum tatlım.

Jimin

Jimin: İyileştin mi bal küpü?

Y/N: Hayır Jimin sana bana yaklaşma dedim hastayım hâlâ!

Jimin: *daha fazla yapışır* Ne olacak önemli değil~ Bir öpebilir miyim?

Y/N: Jimin bak, sende hasta olacaksın.

Jimin: Bana ne ya hastalıkmış olursam olurum hiçte önemli değil bir hastalık bozuntusu yüzünden istediğimi yapamayacak mıyım?? *yinede seni öper*

Sonuç : Jimin is sick, okay?

Taehyung

Taehyung: Tatlım tatlım!! Ben geldim~ bak ne aldım sana.

Y/N: Geldin mi? İlaç aldın değil mi?

Taehyung: Aldım aldım ama onu boş ver. Sen buna baaaak~ *bir oyuncak ayı çıkartır*

Y/N: Aaaay çok tatlı!!! Ama, iyileşmemi sağlayacak şey ayıcık değil Tae, hapları-

Taehyung: Merak etme iyileşmen için ne lazım biliyorum ben. Yakışıklı kocandan kocaman bir öpüc-... öpücük olmaz yoksa bende hastalanırım, o yüzden onun yerine kocaman bir kucak!

Sana sımsıkı sarılır ve yanında sen iyileşene kadar öyle kalır. Hapları vermediği halde iyileşirsin! (🤔??)

Jungkook

Jungkook: Hastaneye gidiyoruz.

Y/N: Ya Jungkook gerek yok sen bana bakarsın!

Jungkook: Üzgünüm bebeğim ama öyle hastalanmışsın ki mükemmel kocan sana ne doktor olabilir ne ilaç, hastaneye gitmeliyiz.

Y/N: Ya ama... uf Jungkook istemiyorum! Niye bu kadar abartıyorsun gerek yok işte!

Jungkook: *ciddi bakışlar ile* Üstünü değiştirecek misin yoksa ben mi yapayım?

ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin