Bts öğretmen olsaydı...
Seokjin
Seokjin: Evet millet karıştırmaya devam...
Öğrenci: Ama şefim 10 dakikadır karıştırıyoruz...kolum koptu neden el ile çırpıyoruz ki onun yerine-
Seokjin: Olmaz seni şapşal öğrenci gerçek bir aşçı herşeyi kendi yapar.
Öğrenci: .....
Seokjin: Tamam bu kadar yeter....evet şimdi hazırladığınız karışımı bir kaseye...yah yah!! Sen, salak kız neden tadına bakıyorsun?!!
Öğrenci: Ama...az önce siz de tadına bak-
Seokjin: Gerçek bir aşçı yemek tamamı ile hazır olmadan tadına bakmaz!
Yoongi
Öğrenci: Hocam 2×2 kaç yapar? Hocam...aaa uyuyo mu bu..?
Yoongi: Ne uyuması sensin uyuyan. Ne ne soruyon iki kere iki mi? 5 işte bu kadar basit.
Öğrenci: Beş mi? Dört olması gerekmiyor mu-
Yoongi: Ne bileyim ben dört mü beş mi madem cevabı biliyorsun niye soruyon??
Öğrenci: Bunu bile bilmiyorsanız niye öğretmen oldunuz??
Yoongi: Bana en sıkıcı ders matematik dediler ben de sıkıcı ise uyabilirim dedim ve matematik öğretmeni olmayı seçtim bu kadar basit.
Öğrenci: .....
Siz nasıl öğretmen oldunuz..?Yoongi: Ben de bilmiyorum ki...
Hoseok
Hoseok: Evet hadi baştan başlıyoruz! Müziği aç Hanseok!
Öğrenci: Ama bu kadarı da çok bizden tek seferde "ON" dans etmemizi isteyemezsin hocam! Daha kolay bir dans ile başlayamaz mıyız?
Hoseok: Zor mu? Aaa benim için kolaydı oysaki neyse o zaman tamam daha kolay bir tane seçeyim. Not Today! Aç müziği Hanseok!
Öğrenci: Not Today mi??? Yok artık! Uff ya bari koreografiyi gösterin...
Hoseok: Tamam olur bakın şimdi tak tak tak, sonra hım hım tak, tak-tak...
Öğrenci: Tak, mak onlar ne adımların bir iki üç diye olması gerek??
Namjoon
Namjoon: Peki çocuklar sorularıma İngilizce cevap verin anlaştık mı? Evet şimdi bu soru sana: dün akşam ne yedin?
Öğrenci: Şey umm...I like Hamburger..?
Namjoon: Ne alaka çocuğum??
Öğrenci: Ah, and sprite! Şimdi doğru mu?
Namjoon: Dün akşam hamburger ve sprite yediysen doğru ama I like yerine I ate diyeceksin herneyse (bana Hoseoku hatırlattı mal) Şimdi sen, : bugün ne giyiyorsun?
Öğrenci: Eeeee...we wear different clothes?
Namjoon: Yahu delirecem niye Jimini taklit ediyorsun 'We wear different clothes' ne alak-...JIMIN?? Benim sınıfımda ne işin var?! O zaman diğeri de...
Hoseok: Merhaba Namjoon!
Jimin
Jimin: Kaldın.
Öğrenci: Ama bu haksızlık bu kadar ince bir sesi nasıl taklit edebilirim ki!
Jimin: Yüksek noktaya çıkamıyorsan benim suçum değil kaldın işte!
Öğrenci: Ama öğretmenim cidden "Film Out" daki aşırı derecede yüksek partınızı söylememizi istemek...haksızlık işte nasıl yapalım herkesin sesi sizin gibi ince mi?!
Jimin: Zaten yapamazsın haha! Benim sesim eşsizdir ve bir tanedir kimse taklit edemez.
Öğrenci: Jungkook "Boy with luv" dakini taklit etmişti ama kshdhksjs valla aynı sizin sesinizin tıpatıp ayn-
Jimin: Sen de kaldın seni terbiyesiz hemen çık sınıftan kovuldun atıldın bittin sen bir daha gelme geri zekalı nasıl o tavşanın iğrenç taklidinin benim sesim ile aynı olduğunu düşünürsün!!
Taehyung
Taehyung: Yapıştır şunu da...Hah oldu şimdi de bu mavi olanı...
Öğrenci: Şey birşey sorabilir miyim?
Taehyung: Sor tabi canım.
Öğrenci: Resim dersindeyiz. Peki elbise yapmak neden?
Taehyung: Benim gibi muhteşem bir moda düşkünü ellerini boya ile kirletmek yerine tabiki elbise yapacak.
Öğrenci: Ama resim dersindeyiz hem kağıttan elbise olmaz!
Taehyung: Dikiş dersi olmadığı için resim dersindeyim hem kağıttan elbise olur!
Jungkook
Jungkook: Sıradaki gelsin!
Öğrenci: Hocam yeter artık ya kendi aramızda maçlar yapmamız lazım niye size karşı oynuyoruz badmintonu??!
Jungkook: Ya tabi kendi aranızda da yapacaksınız ama öğrenmek için önce bana karşı oynayacaksınız.
Öğrenci: Hepimiz zaten size karşı en az 3 kere oynadık ve kaybettik ama nasıl oynandığını öğrendik artık yeter başlayalım maçlara.
Jungkook: Sussana seni velet oyna işte ne güzel oynuyoruz ortamı bozma!!
Öğrenci: Sadece sporu sevdiğin için öğretmeyi bahane olarak kullanıp hazır hepimizden daha iyiyken kazanmaktan zevk alıyorsun!
Jungkook: Evet öyle, ne yapacaksın? Ben Jeon Jungkook, spor denince kimse beni yenemez, sen beni hiç koşarken gördün mü? Ha bir dakika, kimse beni HİÇBİR konuda yenemez zaten, ben herşeyde iyiyim...
Bol bol yorum lütfen :) ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡
FanfictionBts ile gülmeye, ağlamaya, gülümsemeye, özellikle de eğlenmeye var mısın? :) Bu muhteşem oğlanlar ile farklı olaylar yaşamaya ne dersin? Öyleyse patlamış mısırlar hazır...ve başlıyoruz! (eğlence garantili) 🥇btsreaction 🥇kpoptepki °09/06/2021°