Istek tepki : BTS bir Fanmeeting düzenliyor ve katılıyorsunuz, orada sizden ilk görüşte hoşlanıyorlar, tepkileri?
İstek için teşekkürler FevziyenurYlmaz ! 💕
Umarım beğenirsiniz :)
(Bilmeyenler için Not : Kısaca anlatayım, Fanmeeting fanların katıldığı, grup ile vakit geçirdikleri bir etkinlik. Fanlar grup üyeleri ile tek tek konuşur, bu sırada üyeler fanın albümlerini imzalar ve sonrasında sahnede aktiviteler yaparlar, eğlenceli vakit geçirirler)
Daha iyi anlamanız için buraya bir video bırakıyorum :
İyi okumalar 🤗Seokjin
Y/N: Merhaba Jin oppa!
Seokjin: Merhabaa... [vaay bu ne güzellik böyle? hayatımda kendim dışında böyle güzel birini ilk defa görüyorum.] Eee adın nedir?
Y/N: Adım Y/N.
Seokjin: *albümünü imzalarken* Y/N-ah, benim Worldwide beautifulum olur musun?
Y/N: Hm? Anlamadım...
Seokjin: *başını kaldırıp gözlerine bakar* Çok güzelsin. Ben Worldwide handsomesam sen de worldwide beautiful olmayı hak ediyorsun, seni seçtim! Benim Worldwide beautifulum olman için.
Yoongi
Yoongi: *önüne oturduğunda seni görür* Oha.
Y/N: *şaşırırsın* Ne?
Yoongi: Öhm, şey pardon... Adın neydi? [yuh, bu nasıl bir stil, gülüş, ses, güzellik, bu kızda değişik birşeyler var, o kadar kız gördüm, bunun gibi hiç görmedim! elimden geleni yapıp onunla iletişim halinde kalmalıyım...]
Y/N: Aah, Yoongi-ah *sahteden sinirli gibi davranırsın* cidden dün açtığın canlı yayında yediğin yemek çok güzel duruyordu, senin yüzünden canım çekti, böyle iştahlı iştahlı insanların önünde yemek yenmez, olan var olmayan var ya!
Yoongi: *güler* Yaa öyle mi? Tüh, çok kötü birşey yapmışım özür dilerim? O zaman beni bunun için mahkemeye mi versen acaba?
Y/N: Haha ne ? Seni mahkemeye mi vermemi istiyorsun?
Yoongi: *sırıtır* Hmm, evet. Bu seni tekrar görmemi sağlayacaksa, ver gitsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡
FanficBts ile gülmeye, ağlamaya, gülümsemeye, özellikle de eğlenmeye var mısın? :) Bu muhteşem oğlanlar ile farklı olaylar yaşamaya ne dersin? Öyleyse patlamış mısırlar hazır...ve başlıyoruz! (eğlence garantili) 🥇btsreaction 🥇kpoptepki °09/06/2021°