✨8✨ Part 1

746 15 10
                                    

BTS üyeleri ile bir klişe sahne yaşasaydın hangisi olurdu?
(bu sahneleri en az bir kere dizide görmüş yada okumuş olmanız lazım akshkgsksh )

Seokjin 🍽

Birlikte mutfakta yemek yapıyorsunuz, evlendiğiniz günden beri her gün yaptığınız gibi. İkinizde çok iyi aşcısınız ve yemek yapmayı çok seviyorsunuz. Her gün çeşit çeşit yemek ve tatlılar yapıp, tadıp, eleştirip eğleniyorsunuz.

Ama sen çok fazla sakarsın...

Y/N : Ah!! Çok sakarım...

Seokjin: Karıcım, bir gün de tabak kırma lütfen...

Y/N: Birşey olmaz hemen toplarım.

Seokjin: Dikkat et elini kesec-

Y/N: Ahh!

Seokjin: Ah Y/N ben sana ne dedim!!

Seokjin koşar adımlarla gelip yanına eğilip acıyla tuttuğun elini inceledi. Başını iki yana sallayarak dolaptan hemen ilk yardım çantasını alıp döndü. Elini sararken bir yandan da söyleniyordu. İşini bitirdikten sonra elini dudağına çekip hafifçe öptü.

Seokjin: Bir dahaki sefere canını yakma, benimki de yanıyor...

Yoongi🧱

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi🧱

Büyük bir nefes verip parti salonundan dışarı çıktın. Yirmi dakikadır dans ediyordun ve biraz hava almaya ihtiyacın vardı, sıkı ve kısa kırmızı elbisen ise hiç yardımcı olmuyordu. Üstelik dans ettiğin adamın sevdiğin adam olmadığını düşündükçe hüzünleniyordun. Babanın zoru ile Yoongi'den ayrılıp sevmediğin bir adamla olmak zorunda kalmıştın. Yoongi ise onu kendi isteğinle terk edip gittiğini ve daha zengin olan bu adamı tercih ettiğini düşünüyordu.

Üzülüyordun, ama seni unutması için ve ona bir zarar gelmemesi için bu en doğrusuydu...
İçeri döneceğin an birisi kolundan tutup seni geri çevirmişti. Şaşkınlıkla yüzüne baktığında Yoongi'nin sınırlı bakışları ile karşılaşmıştın. Seni kolundan sürükleyerek bir ara sokağa çekmişti.

Y/N: Y-Yoongi ne.. ne yapıyorsun??!

Yoongi karşı gelmelerini umursamadan bir elini duvara vurup seni kendi ile soğuk duvar arasına almıştı.

Yoongi: Beni daha fazla kandıramazsın Y/N. Kendi isteğinle gitmediğini öğrendim. Sakın inkar etmeye kalkma, babanın yanında çalışan biri bir arkadaşıma her şeyi söyledi ve o da bana! Neden bunu yapıyorsun Y/N... bunu bize neden yapıyorsun söyle..!!!

Y/N: Yoongi... sen.. Ben ne dediğini bilmiyorum. Lütfen beni rahat bırak, artık seni istemiyorum...bırak da gideyim.

Yanından geçip gitmek istediğin an diğer elini de duvara bastırıp seni iyice sıkıştırarak yüzüne yaklaşmıştı.

Yoongi: Eğer şu anda dediğim hiçbir şey doğru değilse, saçmalıyorsam, beni gerçekten sevmiyorsan bunu gözlerimin içine bakarak söyle. Söyle hadi, beni sevmediğini söyle!

Başını yana çevirip yutkundun. Bir cevap veremiyordun.

Yoongi: Gördün mü? Konuşamıyorsun. Söyleyemiyorsun. Dediklerine kanmak için seni fazla iyi tanıyorum Y/N. Ve şimdi de o adamın ağzını burnunu dağıtmaya gidiyorum.

Hoseok 📚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoseok 📚

Okuldan çıkmış sonunda eve gidebileceğin için mutluydun. Bugün en iyi arkadaşının doğum günü partisi vardı ve giyimine çok fazla özen gösterip okula böyle gitmiştin, şimdi de zaman kaybetmemek için direk arkadaşına gidiyordun.

Hızlı adımlarla yürürken otobüse yetisebilmek adına koşmaya başlamıştın. Yanından birçok insan geçiyordu ve sen onlara çarpmamaya çalışırken başka birine çarpmıştın. Çarpışmanın şoku elindeki defterleri yere düşürmüştün.

Y/N: Çok çok çok özür dilerim acelem vardı benim suçum!!

Hoseok: Asıl ben özür dilerim önüme bakmıyordum!!

Karşındaki oğlana hiç bakmadan özür dileyerek hemen yere eğilip defterleri toplamaya başlamıştın. Karşındaki de birçok kez üst üste özür dileyip sana yardım ediyordu.

Son ve küçük bir defter kalmıştı ve ikinizde almak için aynı anda elinizi uzattığınızda elini seninkinin üstüne koymuştu yanlışlıkla. Bunun üzerine başını kaldırıp ilk defa gözlerinizi buluşturmuştun. O da aynı anda şaşkınlıkla sana bakmıştı. Birkaç saniye böyle kaldıktan sonra oğlan özür dileyerek elini elinden çekmiş ve kalmıştı. Sen de defteri eline alıp kalktığında ikiniz de saygıyla eğilmiş ve birbirinize son bir kez baktıktan sonra yolunuza devam etmiştiniz.

Bu seferki tepkiler biraz daha uzun olduğu için diğer üyeler bir sonraki bölümlerde!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu seferki tepkiler biraz daha uzun olduğu için diğer üyeler bir sonraki bölümlerde!!

ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin