✨39✨

197 8 13
                                    

Istek tepki :

skeletondance14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

skeletondance14

Mafya tepkilerini pek sevmiyorum ve yazmakta da iyi değilim o yüzden istediğin gibi oldu mu emin değilim :/ Yine de elimden geleni yaptım! (◕‿◕)

Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar 💕

Elbise :

(yalnız yuh yani bu nasıl bir elbise kshdjdjdjdj)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(yalnız yuh yani bu nasıl bir elbise kshdjdjdjdj)

Seokjin

Sen merdivenlerden inerken Seokjin şaşkınlıkla inmeni izler.

Seokjin: Hayatım? Daha giyinmedin mi?

Y/N: *dediğine anlam veremezsin* Ne? Elbise giyindim ya, görmüyor musun?

Seokjin: *şaşkın gibi davranarak* Elbise mi? Elbise nerede?

Y/N: *şaşkın* Ne?

Seokjin: Ha sen buna elbise mi diyorsun? O giydiğin kumaş parçasından daha çok derini gördüğüm için daha giyinmeyi bitirmedin sandım.

Sen ona garip bir şekilde bakarken Seokjin dalga geçmeyi bırakıp ateş saçan bakışlar atar. Yanından büyük ve uzun bir mont alıp üstüne atar.

Seokjin: Ya bunu bütün akşam giymek zorunda kalırsın, yada daha kapalı bir elbise giyip rahat bir akşam geçirirsin. Aşağıda bekliyorum.

Yoongi

Yoongi: Şimdi bu elbiseyle gitmekte kararlıysan eğer, sana bakan her adamı tek tek öldürürüm. Yada sana benden başka bir adam baktığı an seni öldürürüm? Hangisi daha eğlenceli olur?

Y/N: Ne...?

Yoongi: Bilemedim... Sen karar ver. Ah, üçüncü bir seçenek daha vereyim, ilk ikisinin gerçekleşmesini istemiyorsan daha düzgün birşeyler giyin.

Namjoon

Yanına bu fazla açık elbise ile geldiğinde Namjoonun gözleri kocaman açılır ve hızlı adımlarla yanına gelip sana sert bir tokat atar. Şaşkınlıkla yanağını tutup ona bakarsın.

Y/N: N-ne oldu..?

Namjoon: Beni delirtmeye mi çalışıyorsun?? Bu halin ne! Hangi düşünceyle evden böyle çıkabileceğini düşündün?!

Y/N: B-ben... Güzel bir elbise giymemi söylemiştin, ben de bana aldığın bu elbiseyi giyd-

Namjoon: Ben aldım ama sadece benimleyken giymen için! Sakın bu tür şeyleri dışarıda giymeyi aklının ucundan bile geçirme, git değiştir şu elbiseyi hemen!

Hoseok

Hoseok: Seni herkesin bütün gece bakıp incelemesi için güzel bir heykel olarak müzede sergilemek için götürmüyorum. Önemli bir davete eşim olarak geliyorsun. BENİM karım olarak. Şimdi tekrar çık odaya ve buna göre giyin, yoksa kötü olur.

Jimin

Jimin: Bu ne böyle?? Sen ne giydiğinin farkında mısın?!

Y/N: Ne var..? Güzel bir elbise bence...

Jimin: Haha... Güzel? Evet güzel... *bağırmaya başlar* Delirdin mi sen?? Diğer adamlar için bu kadar güzel giyinmeye nasıl cüret edersin!? Nasıl böyle bir elbiseyle dışarı çıkmayı düşünürsün?!

Y/N: Diğer adamlar mı?? Ne alakası var ben-

Jimin: Diğerleri seni güzel bulamaz, sadece benim için güzel olabilirsin. Anladın mı? Git ve daha sade birşeyler giyin. Diğerleri için güzel giyinme. Sana bakanı yakarım.

Taehyung

Merdivenlerden yanına indiğinde Taehyung seni baştan aşağı süzdükten sonra yüzünde bir gülümsemeyle koluna girmen için kolunu sana uzatır.

Taehyung: Herkes senin kadar güzel ve şık bir eşim olduğu için kıskanacak. Bütün gece yanımdan ayrılma, bana ait olduğunu herkesin anlaması lazım.

Jungkook

Yanına geldiğinde sana ölümcül bakışlar atar.

Jungkook: Vücudunun sadece yüzde yirmisini kapatan bu kumaş parçasıyla gelmeyi düşünmüyorsun herhalde? Değiştir şunu çabuk.

Y/N: Ben bunu beğenmiştim... Neden giyemem??

Jungkook: Dalga mı geçiyorsun? Giyemezsin dediysem giyemezsin!

Y/N: Giyebilirim!

Jungkook sinirle yanına gelip elbiseyi tutup yırtar.

Jungkook: Artık giyemezsin. Değiştir şimdi.






ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin