Bir işin çıktığı için bulunduğun kafeden acilen gitmen gerek. Hızla kalkıp hafif koşar adımlar ile ilerlerken birisine çarparsın... elinde kahvesi ile masasına ilerliyordu ve üstüne kahve döküldü... devamında ne mi oldu? Bakalım görelim ➡
Seokjin
Seokjin: Hey! Ne yaptığına bak kahvem gitti!
Y/N: Ah.. özür dilerim size parasını ödeyeyim.
Seokjin: O da ne demek beni fakir mi sandın sen?? Paraya ihtiyacım yok benim niye senden para alacak mışım?!
Y/N: Eee... ne? Ama kahvenizi döktüm yani yeni bir tane almam gerek?
Seokjin: Tabi alacaksın karşında zengin yok bana para havadan mı yağıyor sandın!
Y/N: ......
Yoongi
Yoongi: Sen ne yaptın şu an?
Y/N: Ee çok çok özür dilerim kahvenizi döktüm...
Yoongi: Sadece kahve olsa yine iyi. Şu anda bu kahve ile en az beş saat de aktı gitti.
Y/N: Ne..?
Yoongi: Bu kutsal Americano beni kaç saat ayık tutup çalışmamı sağlıyor biliyor musun?
Y/N: Yani?
Yoongi: Yani günün ortasında uyku moduna geçmemem için bir- hatta yok iki belki istersen üç Americano alırsan sevinirim.
Hoseok
Hoseok: Ah kusura bakmayın.
Y/N: Ne diyorsunuz asıl benim demem lazım bunu üstünüze kahve döktüm.
Hoseok: Kaza sonuçta önemli değil merak etmeyin.
Y/N: Evet öyle ama yinede lütfen kuru temizlemeyi ödememe izin verin ısrar ediyorum!
Hoseok: Ama... ah peki, o zaman birlikte gidelim!
Namjoon:
Y/N: Eyvahlar kahveniz döküldü çok çok çok pardon!!
Namjoon: Aa merak etmeyin ben alışığım sorun yok.
Y/N: Eee anlamadım nasıl yani?
Namjoon: Ben üstüme ne çaylar, kahveler, ve daha neler neler döküp kırdım, parçaladım, yıktım,... say say bitmez yani bu tür küçük kazalara alışığım it's okay.
Y/N: Ha... demek öyle şey o zaman siz oturun ben size yeni bir kahve getireyim o kazalar belalar falan onlardan birini yaşamayın diye, benim getirmem daha iyi olur...
Jimin
Jimin: Aaay!!
Y/N: Hıııı pardon pardon çok pardon !!!
Jimin: Kahve üstüme döküldü tüm!
Y/N: Yandınız değil mi özür dilerim gerçekten!
Jimin: Ya onu boş verin kıyafetim kirlendi!
Y/N: Kı...kıyafet..?
Jimin: Güzelim Sweatim... daha yeni almıştım! Makyajımla uyumluydu da... şimdi işin yoksa birde git yenisini al...
Y/N: Neden yeni bir tane alıyorsunuz yıkayın gider...
Jimin: Hahahah sen ciddi misin?? Kirlenmiş bir kıyafeti ben ne yapayım bu lekelendi bir kere! Yıkansa da. sonsuza dek burada bir yerde o lekenin hatırası kalacak...
Y/N: ......
Taehyung
Taehyung: Ah... şey..
Y/N: Aman tanrım çok özür dilerim gerçekten çok sakarım kahvenizin tamamı döküldü..!
Taehyung: Şey.. önemli değil canım haha..
Y/N: Ne? Tabiki önemli böyle kocaman bir lekeyle dışarı çıkmak zorunda kalacaksınız benim yüzümden. Ah... lütfen affedin gerçekten utandım..
Taehyung: Tamam öyleyse, bize kahve al.
Y/N: ....bize..?
Taehyung: Sana ve bana. Birlikte kahve içelim, ancak öyle affederim seni.
Jungkook
Jungkook: Uufff... hay aksi.
Y/N: Ben... ben.. ne yaptım böyle kusura bakmayın gerçekten yanlışlıkla oldu!!!
Jungkook: Tamam önemli değil gidebilirsiniz..
Y/N: Nasıl gideyim sizi böyle bırakıp ah kahve lekesi de çok zor çıkar ne yapsak...
Jungkook: Tamam birşey yok dedim gidebil-
Y/N: Çantamda ıslak mendil var bir saniye hemen silerim ben şimdi!!
(gömleğini silmek için uzanacakken Jungkook bileğinden tutar)
Jungkook: Gerek yok dedim. Hanımefendi. Gidin artık.
Ben yazarken eğlendim umarım sizde okurken benimle aynı duyguları paylaşmışsınızdır! ;)
İstek tepkileriniz varsa buraya bırakın ^^ ➡
Bu arada soru : Biasınız kim? ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡
FanficBts ile gülmeye, ağlamaya, gülümsemeye, özellikle de eğlenmeye var mısın? :) Bu muhteşem oğlanlar ile farklı olaylar yaşamaya ne dersin? Öyleyse patlamış mısırlar hazır...ve başlıyoruz! (eğlence garantili) 🥇btsreaction 🥇kpoptepki °09/06/2021°