Bir önceki bölümlerde BTS üyeleri ile birçok dizide veya film, hikayelerde olan herkesin artık ezbere bildiği klişe sahneleri yaşamıştık. Şimdi ise bu bölümlerin devamı olacak 👉🏻
Bu klişe sahneler gerçekten biraz uzak gibi... bence dizilerde biraz abartıyorlar. Bu bölümde bu sahneleri gerçekten yaşasaydık GERÇEK HAYATTA nasıl tepki vereceğimizi göstermek istedim! (yani ben şahsen öyle yapardım)
Her neyse çok konuştum (aslında o kadar da çok değil) , umarım anlamışsınızdır!
KONU : BTS üyeleri ile bir dizi klişe sahnesi yaşasaydın GERÇEKTE nasıl olurdu?
Seokjin
Birlikte mutfakta yemek yapıyorsunuz, evlendiğiniz günden beri her gün yaptığınız gibi. İkinizde çok iyi aşcısınız ve yemek yapmayı çok seviyorsunuz. Her gün çeşit çeşit yemek ve tatlılar yapıp, tadıp, eleştirip eğleniyorsunuz.
Ama sen çok fazla sakarsın...ve yine tabak kırdın.
Y/N: Aah! Uff.. çok sakarım.
Seokjin: Oha yok artık! Yine mi tabak kırdın?? Evleneli birkaç ay oldu sadece 7 tabak kırdın bile nasıl yapıyon vallahi anlamıyorum ben. 12 kişilik tabak takımı istedin kalabalık aileyiz biz diye 12'den 5 tane kaldı. Onun yerine hepsini kıracağım ben o yüzden biraz fazla al demeye utandım herhalde.
Y/N: Tamam Seokjin abartma! Bir tabak kırdık diye dediğin şeylere bak... *surat asarak parçaları toplarsın*
Seokjin: *biraz abarttığını fark eder* Şey bak kötü bir niyetim yoktu sadece bu kadar sakar olman beni şaşırtıyor.
Y/N: *elini kesersin* Aaaiiyyayay eliim!
Seokjin: *gözleri kocaman açılır* Bir de elini mi kestin?! Bu ne sakarlık Allahım ne yapacam ben bununla...
Yoongi
Büyük bir nefes verip parti salonundan dışarı çıktın. Yirmi dakikadır dans ediyordun ve biraz hava almaya ihtiyacın vardı, sıkı ve kısa kırmızı elbisen ise hiç yardımcı olmuyordu. Üstelik dans ettiğin adamın sevdiğin adam olmadığını düşündükçe hüzünleniyordun. Babanın zoru ile Yoongi'den ayrılıp sevmediğin bir adamla olmak zorunda kalmıştın. Yoongi ise onu kendi isteğinle terk edip gittiğini ve daha zengin olan bu adamı tercih ettiğini düşünüyordu.
Üzülüyordun, ama seni unutması için ve ona bir zarar gelmemesi için bu en doğrusuydu...
İçeri döneceğin an birisi kolundan tutup seni geri çevirmişti. Şaşkınlıkla yüzüne baktığında Yoongi'nin sinirli bakışları ile karşılaşmıştın. Seni kolundan sürükleyerek bir ara sokağa çekmişti.Y/N: Yoongi ne yapıyorsun??
Yoongi: *umursamaz ve alaycı bir bakışla* Görüyorum da yeni sevgilinin pahalı ve zengin hayatına çok iyi ayak uyduruyorsun. İyiki senden kurtulmuşum, seni *20 saniye süren uzun küfürler*
Y/N: *şaşkınlıkla yüzüne bakarsın ve gözlerin dolar* Sen ne... diyor..
Yoongi: Ne? İstediğin bu değil miydi? Bende seni bırakıyorum işte, bidaha da karşına çıkmayacağım. Sen de çıkmasan iyi olur, senin gibi biriyle bir geçmişim olduğunu unutmak istiyorum.
Ve çekip gider.
Hoseok
Okuldan çıkmış sonunda eve gidebileceğin için mutluydun. Bugün en iyi arkadaşının doğum günü partisi vardı ve giyimine çok fazla özen gösterip okula böyle gitmiştin, şimdi de zaman kaybetmemek için direk arkadaşına gidiyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴛs ᴛᴇᴘᴋɪ ♡
FanficBts ile gülmeye, ağlamaya, gülümsemeye, özellikle de eğlenmeye var mısın? :) Bu muhteşem oğlanlar ile farklı olaylar yaşamaya ne dersin? Öyleyse patlamış mısırlar hazır...ve başlıyoruz! (eğlence garantili) 🥇btsreaction 🥇kpoptepki °09/06/2021°