Merhaba bu kitap benim yayınladığım ilk kitap. Yayınladığım çünkü birçok kitabı taslağımda bırakarak yayınlayamadım. İnşaallah kitabımı beğenirsiniz. Kitapta hatalar olabilir bu çok normal. Ufak tefek bilgi hatalarımı da maruz görün lütfen.
Kitaba başladığınız tarihi, kitapla ilgili beklentilerinizi ve olayların nasıl gelişmesiyle ilgili yorumlarınızı buraya yazabilirsiniz. Şimdiden kitabıma bir şans verdiğiniz için teşekkür ederim.
________________________________________________________
Yine ve yine sabah olmuştu ve okula gidecektim. Aslında uyanmıştım ama annemin veya babamın yanıma gelip beni kaldırmasını bekliyordum. Ama büyük ihtimalle babam çoktan işe gitmişti. Anacığım lütfen daha gelme hiiç okula gidesim yok. Ve dırım dırım alarm yine iş başında. Şu şerefsiz icadını alıp parçalamak istiyorum. Yani anne ne gerek var şu saate alarm kurmana. Sen git küçük bebişimle uyu. Evet o benim bebişim. Aslına bakarsanız 8 aylık olan küçük kız kardeşim. Daha çok küçük ve tatlı.
Hiç okula gitmeyip tüm gün onunla ilgilenmek istiyorum ama işte hayat. Tüm Türk ve dünya gençliği olarak bugün okula gidiyoruz.
Gerçi teyzemler değil. Çünkü onların orada öğlen. Teyzem 6 sene önce evlenip Avustralya'ya gitmişti. Yani kendini kurtarmıştı. Ah onu da ne çok özledim. 2 yıldır şu lanet pandemi yüzünden görüşemiyoruz. Neysem onu bunu bırakın bugün sınav var ya. ÖFFFF
Neyse iyice saçmaladım yani velhasıl kelam anacım başımda sabahtan beri kalkmam gerektiği ile ilgili nutuk çekiyor.
'LİNA HADİ KALK ARTIK! BEN KİME DİYORUM KIZIM KALK! Çorbanı ısıtıyorum gelirsin sen artık.'
'Tamam anne geliyorum.'
Ne yani hiç mi hayatınızda sabah okula gitmeden önce çorba içen bir insan evladı görmediniz?
Açıkçası ben her gün sabah okula gitmeden önce çorba içiyorum. Çünkü öbür türlü kahvaltı sabah sabah midemi çok bulandırıyor. Ha bide sabah sabah annemi yormamak için.
Çok yoruluyor o da gün içinde çünkü. Sabahtan akşama kadar 8 aylık bir bebek ve 5 yaşındaki bir insan yavrusuna bakmak zor oluyor. Her ne kadar 5 yaşında da olsa şu dünya da ki en sinir bozucu çocuk.
Onun bir büyüğü de daha 7 yaşında 1.sınıfa gidiyor. Bir sene geç başladı okula.
Onun büyüğü de 12 yaşında 7.sınıf o da bir sene geç başladı.
Ve ben Lina Yıldırım. Ailenin en büyük çocuğuyum ve 17 yaşındayım. Ve özel bir koleje gidiyorum. Kolejler genel olarak özeldir zaten de benim gittiğim yer sizin bildiğinizin dışında bir yer Arapça ve İslami şeylerin daha yoğun olarak verildiği bir kolej. Neyse artık beni anladığınızı düşünerek çorbamı içmeye gidiyorum.
"Annecim ne çorbası var?"
"Sence kızım?"
"Dünkü çorba mı?"
"Evet bir de sabah kalkıp çorba mı yapayım?"
"Haklısın anacım düşünemedim ben. Ellerine sağlık anam benim"
"Afiyet olsun kuzum. Hadi çabuk içte üzerini değiştir daha giyinmemişsin bile. Dayın gelir az sonra."
"Tamam anne bu kadar şey yapma bak hemen bitirdim çorbamı. Giyeceğim şeyler hazır zaten. Sen sadece benim suyumu doldurur musun?"
"Tamam kuzum"
Beni okula en büyük dayım bırakıyor çünkü öğretmen ve okulu benim okuluma baya bir yakın. Eskiden otobüs durağına baya bir yürüyordum ama dayımla aynı saatte çıkınca ve bize yakın bir yere taşınınca dedim ki neden beni de okula bırakmıyorsun yakışıklı? O da hemen kabul etti tabi ki de.
"Anne bonemi gördün mü?"
"Kızım nereye koyduysan oradadır" klasik anne sözü
"Anne odadaki berjerin üzerine koymuştum ama şu an yok."
"Bütün eşyalarını gelince oraya koyarsın bir şey bulamazsın. Çabuk ol geldi gelecek dayın."
"Ay anne beklesin biraz bir şey olmaz."
"O senin özel şoförün mü Lina Hanım?"
"Tabi ki de anne. Ben çıkıyorum anne her şeyimi aldım."
"Tamam hadi çık. Dur telefonunu aldın mı?"
"Evet yanımda. Hadi görüşürüz anacım."
"Dikkat et kızım kendine. Dayına da selam söyle. Allah'a emanet."
"Aleykümselam anne. Sende kendine dikkat et."
Sonunda evde çıkabildim Yarabbi çok şükür. İtiraf edin aklınıza o video geldi.
(Video bu vbskncxhlm)
Kapını önünde beni bekleyen dayımı ve arabasını görünce koştura koştura yanına gittim.
"Selamünaleyküm dayucum nasılsın?"
"Aleykümselam tatlım iyiyim sen nasılsın?"
"Allah razı olsun bende orta derece."
"Hayırdır neyin var?"
"Sınav var ya bugün. Gece 2-3'e kadar çalıştım ama çok korkuyorum."
"Korkma ya yaparsın sen."
"Hadi inşaAllah."
Arabayı da ısıtmış sıcacık yapmış Allah razı olsun valla.
___________________________________________________________________________
İlk bölümü salıp kaçıyorum gece gece. İnşallah bunun devamı da gelir. Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfen. İyi geceler.
Yeni düzeltmeler yaparak yeniden yayınladımmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA
ChickLitLina, sıradan bir aile hayatı yaşarken gelen bir telefonla dünyası alt üst olur. O telefon, doğduğu hastanede yaşanan bir karışıklığı ortaya çıkarır ve Lina'nın asıl ailesinin başka bir yerde olduğunu öğrenmesine neden olur. Bu haberle birlikte, Lin...