3.Bölüm

1.3K 66 2
                                    


Anneannemlere gelmiştik ve gerçekten dedemin morali çok bozuktu. Allahtan bizim küçükler vardı da dedemin neşesi az da olsa yerine gelmişti. Fıtık ameliyatı olacaktı. O kadar zor bir ameliyat olmasa bile her ameliyatta hatta en kolayında bile masa da kalma ihtimali var. Açıkçası ameliyatlar cidden ürkütücü. Annemler konuşurken yanıma Eren geldi. Eren benim dayım ama aramızda sadece iki yaş olduğu için dayı demiyorum.

'Naber la evlatlık?'

'Ne diyorsun be sonradan gelme?' biz böyleydik o bana annemlere neredeyse hiç benzemediğim için evlatlık der, ben de ona en küçük ve sonradan doğduğu için sonradan gelme derim. Bence gayet mantıklı.

 Ailedeki herkesin gözü yuvarlak olduğu halde -yani normal göz- benim gözlerimde hafif çekiklik vardı. Hatta hafif değil baya vardı.

 Bazen gerçekten hastanede falan karıştırıldığımı düşünmüyor değilim ha. Ama biraz imkânsız annem benim doğduğum gün sadece kendisi ve başka bir kadının doğum yaptığını söyledi. Onun bebeği de galiba ikizmiş. Yani biraz imkânsız. Öyle olduğunu düşünsenize aksiyonsuz hayatım bir anda 2.dünya savaş alanına döner herhalde.

Salak salak konuşma be kızım ne alaka. Sen ve hastane de karışmak imkânsız la.

Evet Pakize ile tanışın benim iç sesim olan mal. Benim iç sesim olduğun için utanıyorum be Pakize

Ah ben sana bayılıyorum hayatım.

Tabi ki de dostum. Sen benim iç sesimsin bana bayılmayıp kime bayılcan. Gereksiz şey yine senin yüzünden konudan saptık. Neyse önemli bir şey değildi.

Can sıkıntısından gidip anneannemin tontiş vücuduna sarıldım.

"Hayat nasıl gidiyor sultanım?"

"İyi gidiyor prenses hanım. Sizinki nasıl gidiyor?"

"Gitmiyor anane. İttire ittire götürüyorum."

Anneannemler de biraz daha oturup kalktık. Eve girer girmez ayaklarıma dolanan Böğürtleni hemen kucağıma aldım. Böğürtlen benim kedim. Onu sahipleneli daha 2 ay olmuştu.

 Annemi anca ikna edebilmiştim çünkü hayvanlardan korkuyordu. Sokakta bir kedi görse direk karşı kaldırıma geçiyordu. Ama kardeşlerim ve ben bayılıyoruz kedilere. 

Odama geçip üstümü değiştirip salona geçiyordum ki babamın şarjdaki telefonu çaldı. Bende hemen aldım ama bilinmeyen bir numaraydı hemen babama götürdüm. Normalde babam bilinmeyen numaraları açmaz ama bunu açası tutmuştu.

'Alo buyurun'

'.....'

______________________________________________________________________________

Maalesef bu bölüm hem kısa oldu hem de biraz geç attım. Kusuruma bakmayın. Sizi seviyorum. Yorum yapıp beğenmeyi unutmayın lütfen. 😊

LİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin