Medya: Aden'in odası
Cafer abi gittikten sonra kızların yanına ilerledim. Basketbol sahasında oturmuş bekliyorlardı.
"Selamünaleyküm cancağızlarım." diye selam vererek yanlarına oturdum.
"Ooo aleykümselam balım hoş geldin ya." dedi Pınar
"Hoş buldumm. Eee naptınız bensiz, beni özlediniz mi?"
"Bebeğim daha cuma görüştük ya senle."
"Olabilir. Ama özlemedin mi?"
"Yooo."
"Ah kalbim. Kırılma sesini duydunuz mu?"
"Boş yapma da otur hadi." dedi Lara
"Uff size de nazlanmaya gelmiyor hiç."
"Bebeğim senin nazını sadece biz çekiyoruz farkında mısın?"
"He he kesin öyledir Duru. Neyse neyse size bişey anlatıcam."
"Anlat bakalım." dedi Doğa ve bir ay içinde olan her şeyi onlara anlattım. (olayları tekrar yazmıyorum.)
"Eveeet işte bu ciddiye almadığınız kardeşinizin bir ay içinde hayatı değişti bebeklerim." dedim. Daha hiçbiri bir şey dememişlerdi ben bile bu kadar uzun şoka girmedim yaa.
"Aloo noldu ya? Ben bile bu kadar uzun şoka girmedim size ne oluyor?" tabi ki şoktan ilk çıkan kişi Duru oldu.
"Bi dakika bi dakika sen ciddi misin?"
"Evet kanki yani hayal gücüm bu kadar büyük değil maalesef."
"Şimdi sana habire söylediğimiz şey gerçek mi oldu?"
"Evet Lara bir şeyi kırk kere söylersen gerçek olurmuş sizde kırkdan fazla söylediniz gerçek oldu işte."
"Dur dur dur bi saniye bunlar harbi yaşandı mı lan."
"Günaydın Pınar. Hepsini birinci elden yaşadım."
"Dur şimdi doğru mu anlamışım. Sen doğduğun zaman hastanede karışmışsın, aslında ikizin varmış ve erkek, 4-5 tane abin var sayılarını bile unuttum ve annen koreli öyle mi?"
"Bravo kanka olayı özetledin. Hepsi doğru."
"Vay anasını ya olaya bak. Kanki anneannenlere söylediniz mi?"
"Söyledik bebeğim. Eren yıllardır söylediği şey gerçek oldu diye o kadar mutluydu ki anlatamam. Ama biz gittikten sonra ağlamış."
"Oo Eren'e bak senn."
"Neyse yeter bu kadar ben biraz basketbol oynucam siz de ne yapıyosanız yapın." diyerek ayağa kalktım.
"Lina" diye seslendi geldiklerinden beri sesi çıkmayan Dora.
"Efendim bebeğim."
"Olaylara alışmaya çalışıyorsun biliyorum ama ilk haftanı onların yanında mı geçirsen, daha ilk günden yanımıza geldin onlara alışmaya çalışmalısın bence. Sonuçta bir buçuk yıl yanlarında yaşayacağın insanlar."
"Dora haklı aslında Lina."
"Evet haklısınız ama orası bana yabancı bir yer. Biliyorsunuz etrafımda ki yabancı erkek sayısı fazla değil ve birden bu kadar çok erkeğin arasına düşmek beni korkutuyor. O yüzden biraz uzak durmam gerekiyormuş gibi hissediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA
ChickLitLina, sıradan bir aile hayatı yaşarken gelen bir telefonla dünyası alt üst olur. O telefon, doğduğu hastanede yaşanan bir karışıklığı ortaya çıkarır ve Lina'nın asıl ailesinin başka bir yerde olduğunu öğrenmesine neden olur. Bu haberle birlikte, Lin...