9.Bölüm

1K 54 40
                                    

Selamun hello mümin kardeşlerim. Uzun zamandır laptop yasağı yediğim için bölüm atamıyordum kusura bakmayın. Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım ama pek uzun olmadı.

Keyifli okumalar. Yorum ve oy vermeyi unutmayın.

Dün eşyalarımı odaya yerleştirdikten sonra Aden yemeğe çağırmış yemeğe inmiştim. Şimdi de sabah gelen abi tayfasıyla salonda oturmuş birbirimize bakıyorduk. Galiba Meltem Teyze gelmeden önce onları uyarmıştı bu işime gelirdi.

"Kızım resmi olarak kimseyle tanışmadın. Bunlar senin abilerin. Bu en büyükleri Yekta 27 yaşında. Kendisi yurt dışında doktor, evli ve bir tane oğlu var. Onun küçüğü Alp 25 yaşında. Bilgisayar mühendisi, bizim şirkette çalışıyor. Yurt dışındaki şirketin başında. Alp'in küçüğü 23 yaşında Utku var polis. Şu an karakolda olduğu için burada değil. Yurt dışında değildi o. Utku'nun küçüğü Han 21 yaşında. Daha okuyor. O da yurt dışında. Han'ın küçüğü senin bir büyüğün Batı 19 yaşında. Mezuna kaldı. Bir kez daha üniversite sınavına hazırlanıyor" diyerek abileri tanıttı.

"Anne ya onu söylemesen olmuyor muydu? Karizmam bozuldu."

"Hangi karizma bilader? Kardeşin o senin" dedi Han.

"Abi ya. Yeni geldi yani. Beni öyle tembel bilmesin." Dediğinde kıkırdadım. Herkesin bakışını üzerimde hissedince hemen sustum.

"Aden'i zaten biliyorsun ikizin." Aden'i gösterdi. Biliyorum anlamında kafamı salladım.

Sıra bana gelmişti. "Çocuklar bu da yeni kız kardeşiniz Lina. Lina kendini tanıtır mısın tatlım?" dedi.

"Ben Lina. 17 yaşındayım. 11.sınıfa gidiyorum. Anime, K-drama ve K-pop fanıyım. Öğrenmek istediğiniz bir şey varsa sorun ben söyleyeyim." Dedim.

"En sevdiğin yemek neydi kızım?" diye sordu Meltem Hanım.

"Makarna salatasını, patates kızartmasını, çiğ köfteyi, kokoreci, yaprak sarmasını, içli köfteyi çok severim. Yani şu yemeği acayip severim diyemem. Çünkü bir çok yemeği severim. Yemek seçen biri değilim."

"Anladım." dedi

"K-pop ve K-dramayı sevdiğini söyledin. Peki biasın var mı ve en sevdiğin aktör?" diye sordu Han.

"Evet çok seviyor ve takip ediyorum. Aslında biasım yok. Bir sürü takip ettiğim grup var. Ama şu sıralar en çok ilgilendiğim idol Han Jisung. Stray Kidsten. Şu sıralar en sevdiğim aktör de Kim Ki Bum ve Ji Chang Wook. Sen takip eder misin?"

Sorduğun soruya bak ya çocuk yarı Koreli zaten

Üf tamam bi sus sordum işte

"Evet. Ben de Kibum'u çok severim" dedi sırıtarak. Ay bana bir şeyler oluyor. Gamzesi var kız bunun.

Göz deviren emoji canım

Aynen ondan

"Ne okumak istiyorsun?" dedi Hakan Bey.

"Mütercim tercümanlık okumak istiyorum."

"Yaa öyle mi? Ne güzel. Peki bildiğin yabancı bir dil var mı?" dedi Meltem Hanım.

"Evet konuşabildiğim iki dil var."

"Biri Türkçe mi yoksa?" diyerek dalga geçti Aden. He yavrum he

"İngilizce ve Korece konuşabiliyorum. 2 yıldır da Arapça eğitimi alıyorum." Dedim ciddiyetle.

"Öyle mi? Korece'yi nasıl öğrendin?" dedi Yekta. Demek ki dikkatini çekebilmiştim büyük abinin.

LİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin