>PİŞMANIM DEKU<
•Katsuki: Oİ YAŞLI KARI!!! KOŞ DEKULARIN EVLERİ YANIYOR!!! ACELE ET!!! İTFAİYEYİ FALAN ARA!!!
Yazarın ağzından
Mitsuki, oğlunun söylediği bu sözler karşısında şaşırıp kaldı. Katsuki ise bağırmaya devam ediyordu.
Katsuki: NE BEKLİYORSUN?!! ARASANA HEMEN!!!
Mitsuki girdiği şoktan çıkıp (amk böylede sanki market olan şoka girmiş gibi anlaşılıyor jssjjsjsjs)
Hemen telefonunu alıp itfaiyeyi aradı. Telefonu kapattıktan sonra hırkasını giyip Katsuki ile beraber Izukuların evlerine doğru gittiler.
İtfaiye kısa sürede deldi ve alevleri söndürmeye çalıştılar. Alevler söndüğünde polisler, bir kaç itfaiyeci ve birkaç sağlık çalışanı eve girdiler. Sağlık çalışanları yaralıları ambulansa bindirip hastaneye doğru yola çıktılar.
Mitsuki, Katsuki'ye bağırıyordu.
Mitsuki: KATSUKİ KOŞ!! HASTANEYE GİDİYORUZ!!
Mitsuki ve Katsuki bir taksiye binip hastaneye gittiler. Taksiden indiklerinde Katsuki koşarak hastaneye girdi. Mitsuki ise oğluna yetişmeye çalışıyordu. Katsuki önüne gelen ilk hemşireyi durdurup konuşmaya başladı.
Katsuki: İzuku! İzuku Midoriya nerde!?
Mitsuki: İnko Midoriya ve İzuku Midoriya bu hastanedeler mi!?
Hemşire: İnko Midoriya 351. odada ama kayıtlarda İzuku Midoriya diye bir kişi yok.
Katsuki delirmiş, bağırıyordu.
Katsuki: NE DEMEK YOK!!? YALAN SÖYLEMEYİ KES!!!
Hemşire: Yalan söylemiyorum. Kayıtlarda öyle biri yok.
Katsuki koşarak hastanenin çıkış kapısına yöneldi. Mitsuki, Katsuki'nin arkasından bağırıyordu.
Mitsuki: KATSUKİ!! Nereye gidiyorsun!?
Katsuki de bağırarak annesine cevap verdi.
Katsuki: Deku'yu aramaya!! Sen İnko teyzenin yanında kal!! Uyanırsa ona sorarsın!!
Diyerek hastaneden çıktı.
Katsuki'nin ağzından
APTAL DEKU!!! NEREYE GİTMİŞ OLABİLİR Kİ!!? Keşke ona o sözleri söylemez olaydım.
Flashback
Katsuki: Oi aptal Deku! Bu defter ne böyle!? Bakmamda bir sakinca olmaz dimi?!
Deku'nun elinden defteri alıp içine baktım.
Deku: Kacchan! Lütfen defteri geri ver!
Katsuki: Pff- Hâla kahraman mı olmak istiyorsun!? Hemde özgünlüksüz!! BENİ GÜLDÜRME DEKU!!
Diyip defteri patlattım ve pencereden aşağı attım.
Katsuki: Neden defterinin peşinden gitmiyorsun? Belki ikinci hayatında bir özgürlüğün olur ha!? Ne dersin!?
Flashback end
Koşarak Deku'nun evlerinin önüne geldim. Polisler yüzünden eve giriş çıkışlar yasaklanmıştı. Bazı pro kahramanlar da polislere yardım ediyorlardı. Evden uzaklaşarak bir ara sokağa girdim.
(Şimdi bana demeyin bunlar niye ikide bir ara sokağa girip duruyo diye. Oturdukları evin yakınlarında ful ara sokaklar var o yüzden)
Zaten Deku'nun evde olma olasılığı sıfırdı. Ev zaten küle dönmüştü. Ara sokaklarda olma olasılığı daha yüksekti.
Offf Deku!! Seni bulduğumda bunun hesabını sana sorucam.
İzuku'nun ağzından
Sonunda evden fazla uzaklaştım. Ama hâla kalacak bir yere ihtiyacım vardı. Biraz daha ilerledikten sonra eski bir binanın önüne gelmiştim. Bar gibi biyerdi. Kapıyı açıp içeri girdim. Kimse yoktu ama içerisi yeni eşyalarla doluydu. Sanırım birileri benden önce davranmıştı. Tam bardan çıkacakken kafama yediğim darbe yüzünden bayıldım.
-Birkaç dakika veya saat sonra-
Gözlerimi açtığımda ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Ağzıma ise bant yapıştırmışlardı.
Amk bandı kaç kez kafama doladınız!? Hadi onu geçtim, LAN OROSPU ÇOCUKLARI!! Bandı niye saçıma bantlıyonuz amk!? Hadi bana acımıyonuz, bari saçıma acıyın lan götler! Bandı çıkardıklarında saçımın altı kel kalacak yaa! HANGİ OROSPU YAPTIYSA O BANDI ONUN GÖTÜNE SOKUCAM PİÇ HERİF YAA!!! Görecek o salak!
Birden tanımadığım biri bana doğru yaklaşmaya başladı. Açık mavi saçlıydı ve kırmızı gözlüydü. Birden bana seslendi.
Shigaraki: Demek sonunda beni buldun ha? ....Kardeşim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selaaaaam💗
İzuku'nun saçları için bir el-fatiha.🤲
Son kısımdaki olay zaten hikayenin açıklamasında da yazıyordu.
Ben bunları kardeş yaptım because why not?
Hem sonraki bölümler için abi kardeş kavgası olucak işte fenamı??😅
Neyse ben kaçar byy👋
>527 kelime<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Villain Deku▪︎
Fanfiction•DEKU sırf özgünlüksüz biri olduğu için herkesten zorbalık görüyordu. Çocukluk arkadaşı da zorbalardan biriydi. Hayat onun üstüne geldiği için kahraman olmaktan vazgeçmiştir. •Shigaraki ve Deku kardeş, AFO da onların babaları. •⚠️Fazla argo konuşma...