>YENİ ÜYE<
•İzuku: Pekiii😒
İzuku'nun ağzından
Piç yaağ. Ceza için değilde zevk için yaptırıyo enayi.
Neyse yemek olarak ne yapsam acaba? Hmm... BULDUM!! Hamburger söylicem. Bence olur.
Buradaki herkes hamburgeri seviyor zaten. Todoroki-kun'dan emin değilim ama. Ona ne sevdiğini hiç sormadım. Neyse ne yemezse aç kalcak zaten, umurumda değil.
Telefonumu alıp hepimiz için hamburger sipariş edip diğerlerinin yanına geçtim.
Shigaraki: Eee, yaptın mı yemekleri?
Deku: Hamburger sipariş ettim, olmaz mı?
Dabi: Olur olur yeriz yeriz.
Toga: Günah yavrum öyle şeyler deme.
Dabi: Sanane lan, miller aç ben ne yapim yani?
Deku: Millet değil, sen açsın ayı.
Dabi: Sus len, napam hem. Yıllar sonra hamburger yicem, olamaz mı?
Shigaraki ve Toga: Adam haklı beyler dağılın.
Dabi: Eee ne zaman gelir?
Deku: Yarım saate gelir.
Biz konuşurken Todoroki de çoktan uyanmış, bize boş boş bakıyordu.
Deku: Ne bakıyon? Yüzümde birşey mi var?
Ben bunu söyleyince herkez Todoroki ye döndü.
Todoroki: Yok birşey.
Deku: At yalanı seviyim inananı. Dökül.
Todoroki: Sadece villain olduğuna şaşırdım hepsi bu.
Deku: Bu muydu cidden?
Todoroki birşey demeden kafasını başka tarafa çevirdi. O sırada kapı çaldı.
Dabi: HAMBURGER!!!
Deku: LAN Bİ SUS AMK KULAĞIMI SİKTİN!!!
Gidip kapıyı açtım ve siparişleri aldım. Dabi direkt yanıma koşup elimdeki hamburger poşetini alıp masaya oturdu.
Dabi: Hadi amk sizi mi beklicez?
Deku: Beklemek zorundasın yoksa seni boğarım!
Dabi: Tmm abi büyüksün.
Deku: Adam ol.
Todoroki'nin ağzından
ALLAH'IM NEYDİ GÜNAHIM!!! İnsanları korkunç tipli kişiler kaçırıyor beni Allah'ın cezaları kaçırıyor. Hay ben böyle işin-
Yemeklerini bitirip Midoriya yemem için bana hamburger uzattı.
Deku: Tamam villain'ım ama aç bırakacak kadar vicdansız da değilim. Şimdi sus ta ye.
Birşey demeden bana uzatılan hamburgerden bir ısırık aldım. Ellerim bağlı olduğu için Midoriya bana yediriyordu. Kendimi resmen çocuk gibi hissediyorum lanet olsun.
İzuku'nun ağzından
Todoroki-kun'u yedirdikten 10 dakika sonra Katsuki uyandı. Uyanır uyanmaz bağıracağını bildiğim için o baygınken ağzını bağlamıştım. Tamda tahmin ettiğim gibi oldu.
Uyanır uyanmaz bağırmaya ve özgünlüğünü kullanmaya çalıştı. Ama başarısız oldu. İstese de kurtulamaz zaten.
Deku: Bak ağzını açıcam ama eğer bağırısan seni şuracıkta gebertirim, duydun mu?!
Katsuki umursamadan kafasını evet anlamında salladı. Ağzını açtığımda direkt bağırmaya başladı.
Katsuki: LAN PİÇ NE DİYE GETİRDİN BİZİ BURAYA HA!!? NE İŞLER KARIŞTIRIYORSUN GENE AMK!!? CEVAP VER BANA!!!
Bense onun boğazını tutup sıkmaya başladım.
Deku: Ben sana demedim mi bağırısan seni gebertirim diye ha?!
Katsuki nefes alamamaya başlamıştı. Daha sonra lazım olacağı için elimi çektim. Katsuki nefesini düzeltmeye çalışırken konuştu.
Katsuki: N-Ne isti-yorsun b-biz-den öhö öhğ. (Öksürme efektim çok iyi de mi jdjdjdjdj)
Sonunda o çak beklediğim soru gelmişti.
Deku: Aslında çok basit birşey isticem
Sadece LOV'a katılmanızı :)Katsuki ve Todoroki: Ne!?
Deku: Beni duydunuz. Lafı ikiletmeyin hadi. Cevapları alalım.
Katsuki: ASLA!!
Todoroki: Ben varım.
Deku: Çok güzel Todoroki-kun! Aramıza hoşgeldin. Katsuki, bu cevabı vermedin sayıyorum. Yarın gerçek cevabını ver. Eğer ki kabul etmezsen BAM!
Elimi silah şeklinde yapıp vurmuş gibi yaptım.
Katsuki: Lan yarım piç niye kabul ediyon? Mal mısın sen?!
Todoroki: Benim babalıktan sıkıldım. Sadece bana acı çektirdiği için ondan intikamımı alıcam.
Deku: Sonuçta kimse günahlarından kaçamaz, değil mi Katsuki? :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selamlar👋💗
Canım sıkıldı ve yürek yiyip derste bölüm yazdım ejejwjjsjdhd.
Öyle işte.
Hadi ben gidiyom Hoca görürse beni döver mdmsjsjsj.
Byy👋
>529 kelime<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Villain Deku▪︎
Fanfiction•DEKU sırf özgünlüksüz biri olduğu için herkesten zorbalık görüyordu. Çocukluk arkadaşı da zorbalardan biriydi. Hayat onun üstüne geldiği için kahraman olmaktan vazgeçmiştir. •Shigaraki ve Deku kardeş, AFO da onların babaları. •⚠️Fazla argo konuşma...