>YENİ ÖZGÜNLÜK<
•Benim... benim özgünlüğüm vardı!
Yazarın ağzından
İzuku şaşkındı. Bir yandan mutluydu ama boşuna yıllardır zorbalık görmüştü.
AFO, İzuku'ya dönüp sordu.
AFO: Bu arada Shigaraki sana plandan bahsetti mi?
AFO sorunca İzuku'nun kafasına dank etmişti. İkisi de Shigaraki'ye döndü. Shigaraki hemen kendini savunma pozisyonuna getirdi.
Shigaraki: İzuku'yu seninle tanıştırcam diye unuttum söylemeyi.
İzuku boş gözlerle abisine bakıyordu. Shigaraki de kardeşine "napim?" bakışları atıyordu. AFO sözüne devam etti.
AFO: Hay hayırsız evlat. Neyse, İzuku seni UA'ya hain olarak göndermek istiyoruz. Burada yeni olduğun için kimse senin bir suçlu olduğuna inanmaz.
İzuku'nun ağzından
Bir an duraksadım. Çünkü UA'ye küçüklüğümden beri gitmek istiyordum. Şimdi oraya hain olarak gidecektim. Kendi kendime eğlenceli olacak diye geçirdim.
Kafamı evet anlamında salladım.
AFO: Güzel.
Deyip bana yaklaştı.
AFO: Şimdi sana özgünlüğünü vereceğim. Sen sormadan ben söyliyim, senin özgünlüğün zihin kontrolü. Herhangi bir eşyayı veya kişiyi zihninle kontrol edip hareket ettirebilirsin.
(Kankalar ben bu özgünlüğü başka bir kitapta görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti. O yüzden bende yapmak istedim umarım anlamışsınızdır.)
Kendi kendime "vaaaay" dedim.
AFO: Özgünlüğünü verince başın ağrıyabilir yada bayılabilirsin, bu gayet normal. Ama merak etme bayılırsın çabucak ayılırsın.
Dedi ve elini alnıma doğru uzattı.
AFO: Hazır mısın?
Başımı evet anlamında salladım. Bana özgünlüğümü verince başım ağrımaya başladı. Sonrasını hatırlamıyorum.
Shigaraki'nin ağzından
AFO, İzuku'ya özgünlüğünü verince İzuku ilk başını ovdu. Sanırım başı ağrıyordu. Daha sonra yere yığıldı. Yanına gidip İzuku'yu sırtıma aldım. Tam odadan çıkacakken AFO bana seslendi.
AFO: İzuku uyandığında özgünlüğünü denemeye çalışmasın. Özgünlüğü vücuduna alıştıktan sonra kullanabilir. Bu da 1-2 gün sürer.
Kafamı tamam anlamında sallayıp odadan çıktım. Bizimkiler İzuku'nun odasını çoktan ayarlamışlardı bile. İzuku'yu odasına götürüp onu yatağa yatırdım. Bende yatağın yanındaki sandalyeye oturup İzuku'nun uyanmasını bekledim. Beklerken uyuya kalmışım.
1 SAAT SONRA
İzuku'nun ağzından
Uyandığımda yanımda sandalyede uyuya kalan Tenko'yu gördüm. İlk defa biri bana bu kadar ilgi gösteriyordu.
Tam yataktan kalkacakken yatağın gıcırtısı yüzünden Tenko'yu uyandırmıştım. Bana uykulu gözlerle bakıyordu. ALLAHIM BÖYLE FAZLA SOFT GÖZÜKÜYORDU.
Bana dönerek konuşmaya başladı.
Shigaraki: AFO özgünlüğünü hemen kullanmamanı söyledi. Özgünlüğünün vücuduna alışması gerekiyormuş. O da 1-2 gün sürermiş. Yani 1-2 gün böyle takılcan amaaaa...
Salak, Acun gibi heyecan yaratmaya çalışıyo.
Deku: Acun gibi konuşma da ne diyorsan de.
Tenko bana trip bakışlarını atıyordu.
Shigaraki: İyi tamam bee. Bu 1-2 gün boyunca hayvan gibi yatmican.
Deku: LAN BEN Mİ HAYVANIM, PEZEVENK!!
Shigaraki: LAN Bİ SUSTA CÜMLEMİ BİTİRİM, HAYVAN!!
Tam konuşacakken salak beni böldü.
Shigaraki: Senin muhteşem abin sana baklava yapmanda yardımcı olacak.
Ona mal mal bakıyordum.
Deku: Baklava ne alaka amk?
Shigaraki: Yemin ediyorum salaksın. KAS DİYORUM!! KAS YAPCAN!! BENDE SENİ ÇALIŞTIRACAM!!
Deku: Hee öyle desene.
Tenko bana hâla malmışım bakışları atıyordu.
Kısa bir boks maçından sonra ikimiz de diğerlerinin yanına gittik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selamlar canlarım djdjsjsjdj👋
Eee nasılsınız?
Biraz hal hatır soralım demi hep hikaye, bölüm fln.
kesinlikle yazacak bişi bulamadığımdan değil yani.😁😅
Neyse görüşürüz kendinize iyi bakın byy👋💗
>473 kelime<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Villain Deku▪︎
Fanfiction•DEKU sırf özgünlüksüz biri olduğu için herkesten zorbalık görüyordu. Çocukluk arkadaşı da zorbalardan biriydi. Hayat onun üstüne geldiği için kahraman olmaktan vazgeçmiştir. •Shigaraki ve Deku kardeş, AFO da onların babaları. •⚠️Fazla argo konuşma...