25. BÖLÜM

774 46 58
                                    

>HAFIZA KAYBI<

•Mutluydum ama kafam hâla gördüğüm rüyadaydı ama kafama takmayıp her zamanki neşemle güne devam ettim.

İzuku'nun ağzından

- BİRKAÇ AY ÖNCE-

Kahramanlar bari basınca baya bir savaştık. EnDavar'ın ateşi yüzünden bir tahta parçası düştü ve kafama isabet etti.

Gerisi karanlık...

-ERTESİ SABAH-

Sabah uyandığımda bir hastane yatağımda yatıyordum. Bir kolumda özgünlük engelleyici kelepçe takılıydı. Diğer kısmı da yatağa takılıydı.

Neler olduğunu cidden hatırlamıyorum.

Daha sonra içeriye Aizawa sensei girdi.

Deku: Sensei! Lütfen anlatır mısınız, burada ne yapıyorum ve neden elimde özgünlük engelleyici kelepçelerden var?

Aizawa: Sana sadece birkaç soru soracağım Midoriya. Neden LOV'a katıldın?

Deku: Sensei ne alaka? LOV'a falan katılmadım ki ben! Cidden sensei burada ne yapıyorum?

Aizawa: Güzel şaka Midoriya. Şimdi anlat!

Deku: İyi de doğruyu söylüyorum!

Daha sonra içeriye bor doktor girdi ve Aizawa sensei ile özel bir şey konuşmak istediğini söyledi.

Aizawa'nın ağzından

Doktor beni çağırınca yanına gittim. Doktor konuşmaya başladı.

Doktor: İzuku kafasına aldığı darbe yüzünden hafızasını kaybetmiş. Sadece bazı şeyleri ve kendi hakkında bazı yanlış bilgiler biliyor. Mesela az önceki gibi. Kendini villain değil de kahraman sanıyor.

Aizawa: Tamam, teşekkür ederim.

Doktor: Rica ederim.

Dedi ve yanimdan ayrıldı.

Bende Midoriya'nın yanına gidip ona sorular sormaya başladım.

Kendini kahraman sanıyor ve Todoroki'den haberi yok. LOV' daki üyelerin bazılarını biliyordu. Gerisini hatırlamıyordu.

Ayrıca All Might'i çok seviyordu?

Zararı olmayacağını düşünüp onu UA'den atmamaya karar verdim ve olanları müdür Nezu'ya anlattım ve o da bana katıldı.

Midoriya'ya dönüp konuştum.

Aizawa: Midoriya, 1-2 güne kadar tahliye olursun. O zaman okula dönersin.

Deku: Tamam sensei!

Daha sonra odasından çıktım.

Todoroki'nin ağzından

Todoroki: HEPSİ SENİN SUÇUN!! NEDEN MİDORİYA'YI ALMADIN Kİ!!?

Kurogiri: Tamam haklısın ama yapabileceğim bir şey yoktu!

Todoroki: SENİN YÜZÜNDEN!! ONU DA ALSAYDIN BELKİ VİLLAİN OLDUĞUNU HATIRLATDI!!

Shigaraki: Todoroki tamam sakin ol. Elbet bir yolunu bulup Zuz'yu onların elinden alıcaz ve tekrar bizimle olacak.

Todoroki: Umarım dediğin gibi olur Shigaraki. Ben odama çıkıyorum. Sakın yanıma gelip beni rahatsız etmeyin.

Onların bir şey demesini beklemeden odama çıktım. Direkt yatağıma yattım ve kendi kendime konuşmaya başladım.

•Villain Deku▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin