10. BÖLÜM

958 69 116
                                    

>AFO<

• Elini tutup söze girdim.

Deku: Seve seve~~

Katsuki'nin ağzından

Günlerdir hiçbir şey yiyip içmiyordum.  Odamdan bile dışarı çıkmıyordum. Deku ortalıkta yoktu ve hâla bulunamamıştı, İnko teyzem vefat etmişti. Annemde olayların farkındaydı. Zaman zaman odama gelip benimle konuşmaya çalışıyordu.

Mitsuki: Katsuki, kalk artık ve bişeyler ye. Kaç gündür birşey yemiyorsun, hadi.

Cevap vermedim. O da bunu fark ederek konuşmasına devam etti.

Mitsuki: Katsuki bak, UA sınavına 3 ay kaldı ve sen hâla böylesin. Böyle yaparsan nasıl kahraman olabilirsin ki?

(Evet Mitsuki teyzeden beklenmeyen ataklar sjsjsjdjjd)

Bir an ona döndüm. O da sözüne devam etti.

Mitsuki: İzuku burda olsaydı eminim seni böyle görmek istemezdi değil mi?

(Yoo ne alaka baya baya görmek isterdi sjjsjsbdjd. Tmm tmm burayı yazmadım sayın 👁👄👁👍)

Şaka maka duygulanmıştım. Yaşlı karı bildiğin psigolok işine girmiş jsjsjsjsjs.

Gözlerim dolmuştu. Ayağa kalkıp anneme sarıldım.

Katsuki: Saol... anne.

İlk kez ona yaşlı karı yerine anne demiştim. Annem de bana sarılarak konuşmasına devam etti.

Mitsuki: Hadi hadi. Drama yapmada git bi yemek ye, kendine bi çekidüzen ver.

Katsuki: Bana diyene bak.

İkimizde gülmeye başladık. Daha sonra mutfağa gidip bir şeyler yemeye başladık. Yemekten sonra UA sınavı için biraz çalışmaya başladım. Biraz daha çalıştıktan sonra duş alıp kendimi yatağa attım. Çok yorulmuştum ama sırf Deku için bu sınavı kazanacaktım.

Saat baya geç olmuştu. Bende zaten yorgundum. Kafamı yastığa koyduğum an uyuya kaldım.

İzuku'nun ağzından

Artık bende LOV üyelerinden biriydim. Üstüme üstük kardeşim de LOV üyesiydi. Tenko bana tek tek üyeleri tanıtıyordu.

Sıra Toga'ya gelince kendi kendime sırıttım. Tenko'ya dönüp sordum.

Deku: Tenko. Bu kız benim ağzım yerine saçımı bantlayan psikopat, değil mi?~

Tenko kafasını evet anlamında salladı. Bende önceden cebimde sakladığım bıçağı çıkarıp Toga'ya fırlattım. Bilerek onu ıskalamıştım. Amacım onu korkutmaktı. Bilerek ıskalamama rağmen genede bıçak suratına gelip biraz çizik atmıştı. Yanağı az da olsa kanıyordu. Bıçakla duvara sağlanmıştı. Bıçaği almak için yöneldiğimde Toga'ya dönüm konuştum.

Deku: Eğer bir daha saçıma bir şey yaparsan o zaman kendini ölmüş say.

Toga'nın yanından ayrılıp bıçağımı aldım. Tenko'nun yanına gittiğimde bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

Deku: Ne var? Ne öyle salak salak bakıyon?

Shigaraki: Yoo, ne alaka? Öyle mi yapıyorum?

Deku: Off seninle uğraşamam. Sen en son plan anlatıcam dediydin, noldu ona?

Shigaraki: Hee o mu? O daha sonra, şimdi seni özel biriyle tanıştırcam.

Bu özel kişiyi merak etmiştim. Tenko'yu takip ettim. Bir odaya girdi. Bende peşinden odaya girdim. Odada bir adam vardı. Garip bir tipi vardı. Tenko kapıyı kapatınca çıkan ses yüzünden adam bize döndü. Tenko konuşmaya başladı.

Shigaraki: İzuku seni tanıştırayım, AFO, diyer bir deyişle bizim babamız.

AFO: Selam İzuku. Görmeyeli baya büyümüşsün.

Ben hiçbir şey diyemiyordum. Elim ayağım birbirine girmişti. Tenko tam odadan çıkacakken söze girdim.

Deku: Lan sen süt almaya gitmemişmiydin, burda ne işin var?

AFO: Ne?

(Jddjjdjdjd son iki konuşmayı yapmadılar oke👁👄👁👌)

Deku: Neden...?

Tenko ve AFO bana dönünce konuşmama devam ettim.

Deku: NEDEN BENİ O LANET KARIYLA BIRAKTIN HA!!? ÖZGÜNLÜKSÜZ OLDUĞUM İÇİN Mİ BİZİ TERK ETTİN YOKSA!!?

Tenko bana şaşkınlıkla bakıyordu.

Shigaraki: Özgünlüksüz?

Al işte. Tenko artık özgünlüksüz olduğumu biliyor. Kesin o da diğerleri gibi benden nefret edecektir.

AFO: Onlar senin o lanet kadın dediğin kişinin bahaneleriydi. Sırf özgünlüksüzsün diye seni terk etmedim. Gitmem gerekiyordu. Ve ayrıca sen özgünlüksüz değilsin. Senin özgünlüğün çok güçlü olduğu için almam gerekiyordu, hepsi bu. İstersen özgünlüğünü sana geri verebilirim. Sonuçta senin özgünlüğün olduğu için vücudun 1-2 güne alışır.

Şuan çok şaşkındım. Benim... benim özgünlüğüm vardı!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selaaaam👋

Tarih dersinden sıkıldım ve bölüm yazdım yaşasıııııın djdjdjdjj😁

Abi bişi fark ettim. Ben neden insta hesabımı sadece ilk bölüme yazmışım lan!?

Neyse insta hesabı: nightline00

Lütfen takip edip destek oluuun🥺💗

Kendinize iyi bakın byy👋

>604 kelime<

Ve rekor jdjdjsjsjs

•Villain Deku▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin