>UA GİRİŞ SINAVI<
•Deku ve Shigaraki: Pekiiii🙄
Yazarın ağzından
UA sınavına 1 hafta kalmıştı. İzuku özgünlüğünü güçlendirmişti. Katsuki de bu sıra baya güçlenmişti. Katsuki hâla depresyondaydı ama bunu kimseye göstermemeye çalışıyordu. Ama bilmiyordu ki onun sonunu İzuku'nun getireceğini.
İkisi de 1 hafta boyunca çalışıp güçlenmişlerdi. Sonunda ise o beklenen gün yani UA sınavının olduğum gün gelmişti.
İzuku'nun ağzından
Sonunda sınav günü gelmişti. Ben sınav olurken diğerleri de çaktırmadan beni izleyeceklerdi.
Sınavda bazı robotları parçalayarak puan almaya çalıştık. 4 tane robot vardı. 0, 1, 2 ve 3 puanlılardı. Benim için kolay olucaktı.
O sıkıcı konuşmadan sonra sınav başlamıştı.
-ZAMAN ATLAMA EFEKTİ ✨✨✨-
Sınavın bitmesine son 3 dakika kalmıştı. Şu ana kadar sanırım 98 puan aldım. Neredeyse etraftaki robotlar yok denecek kadar azalmıştı. Biraz daha robot parçaladım.
Sınavın bitmesine son 1 dakika kala 0 puanlık robot gelmişti. Amk madem 0 puanlık olacak o zaman bu niye bu kadar büyük!?
Herkes 0 puanlık robottan kaçıyordu. Ben de tam kaçacakken bir bağırma sesi duydum. O tarafa baktığımda bir kızın ayağı sıkışmış, yardım için bağırıyordu.
İşte kahramanlardan nefret etmemin bir diğer sebebi. Kimse zavallı birine yardım etmiyor. Birde kahraman olacaklar.
Özgürlüğümü kullanıp kızı kendime çektim. Kızı kucağıma alıp o taraftan uzaklaşmaya başladım. Robot bizim peşimizden gelirken birden bir siren sesi duyuldu ve robot durdu. Sanırım sınav bitmişti.
Kucağımdaki kızı indirip yere oturttum.
Deku: Merhaba ben İzuku Midoriya. Ayağın iyi mi? Yürüyebilir misin?
Uraraka: Merhaba, bende Ochako Uraraka. Beni kurtardığın için teşekkürler. Ayağım fazla acımıyor ama yürüyebileceğimden emin değilim.
Deku: O zaman seni öğretmenlerin yanına götürebilirim. Belki ayağına bakarlar.
Recovery Girl: Gerek yok ben onun ayağını iyileştiririm.
Deku: Oh peki.
-ZAMANKEEE ATLAMAKKEEEEE ÜŞENGEÇLİKKEEEEE👁👄👁👍-
Sınav bitip bara geldim herkes sorar gözlerle bana bakıyordu.
Deku: Ne?
Shigaraki: Neden o kızı kurtardın?
Deku: Sus bakim orangutan! Hem bu sefer geçerli bir nedenim var.
Shigaraki: Hemen götün kalkmasın. Bahanen ne?
Deku: O kızı kurtardım çünkü bu sayede bana olan güven artacak ve kimse benden şüphelenmeyecek. Anladın mı orangutan?
Shigaraki: 1, Eğer bir daha bana orangutan dersen o orangutan alır bir yerine sokarım. 2, Aferin la en azından aklın çalıştı.
Deku: O yüzden senden hep akıllıyım ya abiciiim.
Shigaraki: Yaw he he.
Deku: Her neyse. Toga, sen naptın BACIIIIM?
Toga: Eh işte ne yapalım KARDAŞIIIM.
Dabi: Amk sözde beni imana getirecekti. Al işte kendi kafasını bozdu.
Deku: Sus len. Bi bok bilmeden hemen bacımı suçla zaten.
Toga: KARDAŞIIIIM. Bunlar hep böyle yapıyor. Ne yapam ne edem? Nedir bunu çaresi?
Deku: Bunun çaresi Nihat Hatipoğlu'nda. O da bir çare bulamazsa bunun çaresi yoktur.
Toga: Hemen gidemde bakam. SAKIN ODAMA GELMEYİN VALLA DEŞERİM!!
Deku: Neyse ne. Bende gidem de yatam, malum yoruldum. Tenkoooo!! Babama söylersin sınav 1 hafta sonra açıklanacakmış.
Shigaraki: O zaten biliyor. O senin gibi mal değil.
Deku: KAPA ÇENENİİİİ!!!
Oradan uzaklaşıp odama gittim. Odaya girdiğim gibi yatağa atladım.
Acaba Katsuki sınava girdi mi? Girdiyse ben niye görmedim?
Neyse ne inş aynı sınıfta olmayız. Yoksa işler boka sarar. Ama aynı sınıfta olursak müq bir duygu sömürüsü olacak hehehehehe.
Aman neyse dinlenmek için 1 haftam var sanırım.
Bunları düşünmekten uyuya kaldım. Zaten yorgun olduğum için bu gayet normaldi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selaaaaaam👋💗
Abi hem mangadan spoiler yedim hem de Mha'nın 3. Filmi yarın ama ben gidemiyorum. ABİ AĞLİCAAM.🥲
Evet bu aralar bazı sorunlarım olduğu için bölüm atamayabilirim.
Evet biliyorum atamadığım bölümler için söz vermiştim ama bazı sorunlar çıktı.
Umarım beni anlarsınız. GERÇEKTEN ÇOK ÜZGÜNÜM SÖZ BİR GÜN BUNLARIN HEPSİNİ TELAFİ EDİCEM.
Görüşürüz kendinize iyi bakın byy 👋💗
>572 kelime<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Villain Deku▪︎
Fanfiction•DEKU sırf özgünlüksüz biri olduğu için herkesten zorbalık görüyordu. Çocukluk arkadaşı da zorbalardan biriydi. Hayat onun üstüne geldiği için kahraman olmaktan vazgeçmiştir. •Shigaraki ve Deku kardeş, AFO da onların babaları. •⚠️Fazla argo konuşma...