>UMUTSUZ KİŞİ<
Yazarın ağzından:
İzuku Midoriya özgürlüğü olmayan bir çocuktu. Sırf özgünlüksüz olduğu için neredeyse herkes ona zorbalık ediyordu. Buna çocukluk arkadaşı ve annesi de dahildi. Babasının yüzünü bile hic görmemişti.
Annesi Inko Midoriya hep ona babasının onun yüzünden gittiğini söylüyordu. Küçük Izuku ise bunu kabullenmekten başka birşey yapmıyor, yapmıyordu. Zaten kim özgümlüksüz bir çocuğu olsun isterdi ki zaten.
...Flashback...
Izuku'nun bir türlü özgürlüğü çıkmıyordu. Annesi Inko onu alıp bir doktora götürdü.
Doktor: Üzgünüm ama oğlunuz özgünlüksüz.
Küçük İzuku bu sözleri duyunca hayal kırıklığına uğradı. Eve gittiklerinde hızla odasına koştu Küçük İzuku. Annesi onun peşinden İzuku'nun odasına gittiğinde İzuku'nun ağladığını gördü.
Deku: A-Anne bende k-kahraman olabilir mi-yim? O-Onun gibi g-gülerek insan-ları k-kurtarabilir miyim?
Annesi Inko o an çok öfkeliydi. İzuku'ya sert bir tokat atıp arkasını dönmeden odadan çıktı.Izuku o an sadece annesine şaşkınlıkla bakmakla yetindi.
O günden sonra annesi onu umursamamaya başladı.
...Flashback end...
İzuku'nun ağzından
S
abah her zamanki gibi kalkıp okul kıyafetlerimi gitmiştim. Evden çıkarken kahvaltı yapmadığım aklıma geldi. Tam mutfağa gidecekken annem dencek lanet kadın bana bağırdı.
Inko: NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?! Git kazandığın parayla kendine bişeyler al!
Doğru, annem bana para vermediği için okulda sonra işe gidiyordum.
Ses etmeden evde çıktım. Gidip kendime atıştırmalık bişeyler alıp okula doğru gittim.
...(Zaman atlamaefekti çünkü üşeniyomkeee)...
Sonunda dersler bitmişti. Eşyalarımı toplayıp bu sınıftan bir an önce çıkmak istiyorum. Yoksa o aptal kadından gene azar işiticektim.
Tam son defterimi de koyacakken biri elimden defteri aldı. O tarafa baktığımda Kacchan'ın bana ölümcül bakışlar attığını gördüm.
Deku: Kacchan defterimi verirmisin? Geç kalıyorum!
Tabi Kacchan o aptal kadının bana ne yaptıklarından haberi yoktu.
Kacchan pis pis sırıtarak bana bakıyordu.
Katsuki: Nereye geç kalacakmışsın ha aptal Deku!? Yoksa gene o kahramanları izlemeye falan mı gideceksin? Tabi sen kahraman olamayacağın için anca bunlarla yetinirsin.
Yanındaki zorbalarım gülmeye başladı. Ben ise korkudan ne yapacağımı bilemiyordum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selam!
Bu benim ilk kitabım yani kötü olursa kusura bakmayın😓
Haftaiçi pek yazamayabilirim. Okul olduğu için sıkıntı olabilir😅
Haftasonu elimden geldiğince yazmaya çalışacağım.
İnsta hesap: nightline00
Beni desteklerseniz çok sevinirim.
İyi günlerr❤💖
>342 kelime<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Villain Deku▪︎
Fanfiction•DEKU sırf özgünlüksüz biri olduğu için herkesten zorbalık görüyordu. Çocukluk arkadaşı da zorbalardan biriydi. Hayat onun üstüne geldiği için kahraman olmaktan vazgeçmiştir. •Shigaraki ve Deku kardeş, AFO da onların babaları. •⚠️Fazla argo konuşma...