>İZUKU İLE İMANA DOĞRU<
•Hemen uyumak istiyordum çünkü yarın özgünlüğümü kullanacaktım ve çok heyecanlıydım.
İzuku'nun ağzından
Sabah kalktığımda saat sabahın 6'sıydı.
Bekle NE?- Ben niye bu kadar erken uyandım ki amk.
O an aklıma dün Tenko'nun yaptığı şey geldi. İntikamımı alabilirdim. Yaşasın kötülük hehehehehehe. Ama ben onun gibi buzlu su dokmicem. DİREKT BUZ DÖKÜCEM!!
Hemen buzları alıp Tenko'nun odasına gittim. Garibim birazdan olacaklardan habersizce uyuyor. Hehehehehe.
Yanına gidip buzları kafasından aşağı boşalttım. Pff- O ne biçim bi surat la kdjsjdjdnd.
(Abi gittim belki foto bulurum diye YOK BULAMIYOM 👁💧👄💧👁👌)
Shigaraki: OLUM MAK MISIN SEN YAA NE DİYE ÜSTÜME BUZU BOCALIYON AMK!??
Deku: Sen kaynar su dökmediğime dua et. Ayrıca sen demiyor muydun, intikam soğuk yenen bir yemektir diye? Al işte yemek yerine buz yedin jdjsjsjdjdjw.
Shigaraki: Hangi Allah'ın belası seni odama getirdi lan?
Deku: La susta kalk iste amk. Hem saat 6.30. Şimdi sen iki saate hazırlanamazsın. Şimdi kalk ve boş yapma hadi.
Shigaraki: Yeterki defol git.
Deku: BENDE SENİ SEVİYORUUUUUM!!
(JSJSJDJSJ aynı ben ailem bana sinirlenince bende onlara seni seviyorum diye bağırıyom jdbdndn.)
Odadan koşarak çıktım yoksa ciddi anlamda ölürdüm. Her neyse şimdi hazırlanıp özgünlüğümü denemede!
-ZAMAN ATLAMA EFEKTİ YEEE-
Shigaraki'nin ağzından
İki saat oldu bu salak çocuk hâla gelmedi. Bide bana iki saate hazırlanamazsın diyo. Salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk.
Ahada geldi. Şimdi mükemmel bir abi olup onun AĞZINA SIÇICAM!!
İzuku'nun ağzından
SİKTİR, SİKTİR, SİKTİR!!! Geç kadım amk. Şimdi kesin boku yedim. O ne la- Ahada o pis sırıtışı yaptı. ÖLDÜM, ÖLDÜM, ÖLDÜM!!!
Deku: T-Tenkoooo! Canım abim! Eee nasılsın?
Shigaraki: İzuku.~ Saat kaç acaba?~
Ow shit-
Deku: T-Tenko canım abim. Sadece bir kaç dakika geç kaldım ya ne var?
Shigaraki: O birkaç dakikanın kaç dakika olduğunu söyler misin Zuzu?~
Deku: Ş-Şey sadece 120 dakikacık.
Shigaraki: GEL LAN BURAYA YEDİM SENİ!!!
Deku: ABİCİM CANIM ABİM!! NOLUR ACI BANA!! ÖLMEK İÇİN DAHA ÇOK GENCİM!! SÖZ BİDAHA OLMİCAK!!
Shigaraki: EN SON GEÇ KALDIĞINDA DA BUNU SÖYLEMİŞTİN!! GEL LAN BURAYA!!
Biraz dayak yedikten sonra sonunda antrenmana geçmiştik. Gayet iyiydim bence. Yani bu güçle rahatça Katsuki'yi öldürebilirim.
-ZAMAN ATLAMASI ÇÜNKÜ ÜŞENGEÇLİK= BNE👁👄👁👍)
Sonunda antrenmanlar bitmişti. Herkesin olduğu alana gelip boş bulduğum bar sandalyesine oturdum. Birkaç dakika sonra AFO geldi.
AFO: İzuku çalışmalar nasıl gidiyor?
Deku: Gayet iyi bence.
AFO: Güzel. Biraz daha sıkı çalışmalısın bu aralar. Malum, 1 hafta sonra UA giriş sınavı var. (Evet üşengeç biri olduğum için zamanı biraz fazla ileri almış olabilirim.)
Deku: Oha o kadar az mı kaldı?!
Shigaraki: Lan köpek, düzgün konuşsana!
Deku: Bana diyene bak hele. Orangutan.
AFO: Böyle yaparsanız sizi kapının dışına alabiliriz.
İzuku ve Shigaraki melek mod: On
AFO: Allah'ım sen bunları bana ne diye gönderdin YA-RABBİM!!
Toga: Oha lan babanızı imana getirdiniz, banada öğretin noluuuur~~~
Deku: Sen kimi imana getiren lan?
Toga: Dabi'yiii.
Shigaraki: Boş yap-
Deku: Bak şimdi bacım. Aç youtube'u, tıkla arama motoruna, Nihat Hatipoğlu yaz, herhangi bir videosuna tıkla izle. İmana hem dönersin hem de döndertirsin.
Shigaraki: Zuzu sen salaksın.
Toga: Çok teşekkürler İzu-kun! Ben şimdi odama gidip izlicem.
Deku: Ne demek BACIM.
Shigaraki: Olm harbi salaksınız.
Deku: Bunu iltifat olarak kabul ediyorum.
Shigaraki: Bundan iltifat olarak kabul et.🖕🖕🖕
Deku: Tmm👌
Shigaraki: BABAAAA!! SİZ BUNUN BEYNİNİ HASTANEDE FALAN MI UNUTTUNUZ!!?
Deku: O yüzden senden daha akıllıyım demi, mal.
AFO: Susunda gidin zıbarın yatın.
Deku ve Shigaraki: Pekiiii🙄
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~SELAAAAAM👋💗
Evet 1 hafta sonra geri döndüm ve sonunda sınavlarım bittiiiiiii.
ÖZGÜRÜÜÜÜÜM🕊🕊🕊
JSJDJDJDJSJDJ neyse bu aralar atamadığım bölümleri telafi etmeye çalışıcam.
Ve mükemmel biri olduğum için hikayeyi kendi ailemle yaptığım kavgalardan örnek alarak yazdım nxndnsmdj.
Neyse görüşürüz byy👋💗
>604 kelime<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Villain Deku▪︎
Hayran Kurgu•DEKU sırf özgünlüksüz biri olduğu için herkesten zorbalık görüyordu. Çocukluk arkadaşı da zorbalardan biriydi. Hayat onun üstüne geldiği için kahraman olmaktan vazgeçmiştir. •Shigaraki ve Deku kardeş, AFO da onların babaları. •⚠️Fazla argo konuşma...