>HEPSİ RÜYA MIYDI!?<
Yazarın ağzından
Seçili öğrenciler, All Might, Eraser Head ve EnDavar, Bakugou Katsuki'yi kurtarmak için yola çıktılar. O sırada İzuku ve Todoroki çoktan bara gelmişlerdi.
İzuku'nun ağzından
Bara gelmiştik. Kapıyı açıp içeri girdik. Ben hâla ona salaklara sinirliydim.
Deku: Tamam Tenko..... Katsuki'nin yardım çağırmayın izin mi verdin!?
Shigaraki: Zuzu yemin ederim ben bişey yapmadım. Bu yanmış tost telefonunu Katsuki'nin yanında unutmuş. Yani bana değil ona sor!
Dabi: HEY!!
Deku: Dabii~ Bu doğru mu~?
Dabi: B-Belki?
Deku: SEN APTAL MISIN!? GEL LAN BURAYA YEDİM SENİ!!!
Tam Dabi'ye saldıracakken kapı kırıldı ve bir ses duyuldu.
All Might: BEN BURDAYIM!!
Has-
Cidden ne çabuk buldular bizi.
Kahramanlar ve bizim sınıftan gelen bazı kişiler şaşkınlıkla hem bana hem de Todoroki'ye bakıyorlardı.
-BİRKAÇ DAKİKA ÖNCE-
Uraraka'nın ağzından
Bakugou-kun'u kurtarmak için orada olduklarını düşündüğümüz adrese gittik.
İceriden sesler geliyordu. En sonunda içeriden bir bağırma sesi duyuldu.
"SEN APTAL MISIN!? GEL LA BURAYA YEDİM SENİ!!!"
Nedense ses çok tanıdık geliyordu.
All Might daha fazla beklemeden kapıyı kırdı ve bizde içeriye girdik.
Bir dakika. Neden İzuku-kun ve Todoroki-kun burada!? O bağırma sesi yoksa İzuku'nun'a mı aitti?
Uraraka: İzuku-kun, Todoroki-kun? Burada ne yapıyorsunuz?
İzuku'nun ağzından
Bu Uraraka gerçekten gereğinden fazla aptal oluyor.
Deku: Süpriz~
Deyip onlara saldırmaya başladık.
Todoroki'nin ağzından
Şansıma edeyim.
Bana EnDavar gelmişti. O aptal adamdan nefret ediyorum.
EnDavar: SHOTO!! ÇABUK BİZİMLE GELİYORSUN!! BENİM OĞLUM VİLLAİN DEĞİL 1 NUMARALI KAHRAMAN OLACAK!! TIPKI BABASI GİBİ!!
Daha sonra Dabi yanıma geldi ve EnDavar'a söylenmeye başladı.
Dabi: Ya da abisi gibi, Touya Todoroki gibi bir villain olacak! Şimdi geber!
Diyerek EnDavar'a doğru alevlerini gönderdi.
Ben ve EnDavar şaşkınca Dabi'ye bakıyorduk.
Todoroki: Bana daha sonra bir açıklama borçlusun.
EnDavar kendisine doğru gelen alevlerden kaçarken bir yandan duygusalı oynamaya başladı.
EnDavar: T-Touya? HAYIR!! TOUYA ÖLDÜ!!
EnDavar da alevlerini Dabi'ye doğru gönderdi.
Yazarın ağzından
EnDavar alevlerini gönderince bir tahta yerinden çıktı ve İzuku'nun kafasına isabet etti.
İzuku kafasına aldığı darbe yüzünden bilincini yitirip yere yığıldı.
Zaten çoğu kişi de bayağı bir yara alınca geri çekilmek zorunda kalmışlardı.
Geriye Pro Hero'lar, Kirishima, Denki ve Iida kalmıştı.
Iida ve Kirishima, diğerlerine gözükmeden Katsuki'yi kurtarıp dışarı çıkmışlardı.
Kurogiri son anda Eraser Head'dan kurtulup diğerlerine portal açarak uzak bir yere ışınladı ama İzuku'yu alamamıştı.
Çünkü All Might onu alıp çoktan dışarıya çıkmıştı. Mecburen İzuku'yu bırakıp kendini de diğerlerinin yanına ışınlayın kaçtı.
Kahramanlar, villain'ları yakalayamamıştı ama hem İzuku ellerindeydi hem de Katsuki'yi kurtarmışlardı.
İzuku'nun ağzından
Uraraka: Deku-kun! Hadi uyan artık teneffüs oldu! Kantine gidiyoruz biz. Sen daha sonra bize yetişirsin.
Diyip sınıftan ayrıldı.
Az önce çok garip bir rüya görmüştüm. Ama ben villain değil bir kahramanım ve şuan UA'de okuyorum.
Fazla kafama takmadan kantine doğru yol aldım.
Yolda Kaccham'ı gördüm.
Deku: Günaydın Kacchan!
Katsuki: Günaydın sevgilim.
Doğru, biz Kacchan'la sevgiliydik.
Mutluydum ama kafam hâla gördüğüm rüyadaydı ama kafama takmayıp her zamanki neşemle gune devam ettim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ehehehheeh selam👋💗
Bu bölüm final değil ilk başta onu demek istiyorum. 1 bölüm daha var orada olayları daha detaylı bir şekilde anlatıcam.
Evet bana sövmek isteyenleri buraya alalım because why not?
---------------->Ve evet sırf BakuDeku yapmak için böyle yazdım çünkü neden olmasın?
!!BAKUDEKU BENİM BEST SHİPİM LÜTFEN LAF ETMEYİN!!
Neyse hade byy👋
>524 kelime<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Villain Deku▪︎
Fanfiction•DEKU sırf özgünlüksüz biri olduğu için herkesten zorbalık görüyordu. Çocukluk arkadaşı da zorbalardan biriydi. Hayat onun üstüne geldiği için kahraman olmaktan vazgeçmiştir. •Shigaraki ve Deku kardeş, AFO da onların babaları. •⚠️Fazla argo konuşma...