Merhaba öncelikle bölüme geçmeden önce tepedeki küçük yıldız işaretine tıklayın lütfen hem ben emeğimin karşılığını almış oluyorum hem de sizin beğenip beğenmediğinizi anlıyorum şimdiden teşekkürler .
İyi okumalar.
"Evet karşında Fotia prensi Pars Dean duruyor."
Kollarını iki yana açarak kendini büyük bir şahesermiş edasıyla gösterdi.
"Gayet haklı bir şekilde utanmışsın karşında hakikaten bir prens varmış Adeline..
Ben şimdi bay baş belasına majesteleri demek zorunda mı kalacağım.
yok sen mühürlüsüsün ya belki indirim yaparlar da aşkım dersin Adeline."
Ben içimden geçirdiğim düşüncelerime yüzümü buruştururken Pars yine kahkaha atmaya başlamıştı.
Sinsice sırıtarak konuşmaya başladı.
"Hmm aşkım, sevdim bu hitap şeklini istersen indirim yaparım sana ne de olsa mühürlümsün."
"Şöyle yavaştan yavaştan yeri kazmaya başla sen kızım en iyisi anca girersin yerin dibine unutmasan mı artık aşkının zihin okuduğunu."
İçimden düşündüğüm şeyleri umursamadan konuştum.
"Bakıyorum da pek bir hoşuna gitti sana aşkım diye hitap etmem fikri.
Şimdi sende sana aşkım dediğim zaman beni öpmene izin vereceğimi düşünüyorsundur."
Sinsice sırıtma sırası bu sefer bana geçmişti.
Onu kendi silahıyla vurmam hoşuna gitmiş olmalı ki gayet memnun olduğunu belirten bir gülümseme takındı.
"Seni tebrik etmem lazım bir şekilde beni her zaman susturmayı başarıyorsun ama zaman gelecek ben seni susturacağım hem de yöntemime izin vereceğin bir şekilde."
İstemsiz olarak yutkundum.
"Ohooo sizden hızlısı mezarda, bir durun tanıyın birbirinizi bu ne hemen aşkım canım cicim daha bir gün geçmedi tanışalı biraz bir yavaş olun kızım, ayran gönüllü müsün sen biraz ağır ol."
konuyu değiştirme umudu ile sordum
"Bana kraliçe Amanda'nın kızını biraz daha anlatabilir misin."
Konuyu değiştirmeye çalışmamı fark etmesine rağmen hiç ses etmeden anlatmaya başladı.
"Kraliçe doğum yaptığı zaman bebeğin havaya yükseldiği ve bütün kainatı aydınlattığı ,bu sırada tanrılar tarafından kutsandığı ,bunu gören Shadowlordun bebeği kaçırmak üzere ordusu Zoisayt ile Eternala saldırınca Shadowlord da dahil Eternaldaki herkesin yok olduğu söyleniyor.
Tabi bunların hepsi söylenti bütün kainatı ışığa boğan bir bebeğin yok olacağını hiç sanmıyorum bence o hala aramızda.
Evrenimizin en ünlü ve en iyi okulu da A.E. akademisi şimdi bile hala krallıkların çoğu kraliçeye saygısından dolayı çocuklarını bu okula gönderiyor benim ailem de dahil."
Konuşmamızı Lenanın elinde bir tepsi yemek ile içeri girmesi böldü.
Parsı görünce biraz şaşırsa da tepsiyi yanımdaki ilaçların bulunduğu küçük masaya koydu ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİNE
FantasyFantastik sıralamasında 40.oldu Bütün evrenlerin sorumluluğu hafızasını kaybetmiş 18 yaşındaki bir kıza yüklenir ise ne mi olur? Hadi gelin Adeline Clark'ın nefes kesen bu macerasına beraber tanık olalım. 18 yaşında olan. Adeline in hayal meyal hat...