Yaptığım bu hareketle birlikte dondu.
Bütün kasları halat gibi gerildi ,gözleri fal taşı gibi açıldı.
Yüzü resmen şoka girmiş gibi görünüyordu.
Bu başlattığım temasla birlikte gözümün önünden bir sürü iğrenç anı geçmeye başladı.
Beynimin içinde dönen bu iğrenç görüntüler midemi bulandırıyordu.
Etrafımdaki yer git gide değişiyor ve o demir odaya dönüşüyordu.
Bunun verdiği korkuyla birlikte bir hışım kolundan çıktım ve arkama bakmadan koşmaya başladım,
Göz yaşlarım benden bağımsız olarak akmaya başlamıştı.
Nefes alamayacak kadar yorulduğumda durmak zorunda kalmıştım fakat o iğrenç görseller beynimde sürekli tekrar tekrar oynatılıyordu.
İlahi bakış açısı
Beyninde dolanan, geçmişini mahveden o anılar yüzünden okuldan çıkıp lanetli ormanın girişinde kocaman bir yırtığa sahip tellerin üzerinde bulunan girmek tehlikeli ve yasaktır yazan kocaman tabelayı fark etmeden bütün gücüyle koşuyordu.
Artık aldığı nefesler vücuduna yetersiz geldiğinde sırtını bir ağaca yaslayarak kendini yere bıraktı, dizlerini kendine doğru çekti ellerini ateş kızılı saçlarına geçirip çekiştirerek bütün gücüyle çığlık attı.
Attığı çığlığı yalnız bırakmak istemeyen hıçkırıkları da ona eşlik ediyordu.
Attığı hıçkırıklardan dolayı titreyen vücudu ,yaşadığı ağır travmalardan dolayı titreyen elleri ve vücuduna yetersiz gelen almak istediği ama alamadığı nefesi.
Şiddetli ağlaması yüzünden yavaş yavaş yorulan vücudu ağlamasını hafifletirken.
Arkadan gelen bir çıtırtı sesi ile bütün tüyleri diken diken olmuştu.
Bir ormana geldiğini yeni fark etmişti.
Fark ettiği bu gerçekle titremeleri daha çok artmıştı.
Eğer bir orman varsa yırtıcı bir hayvan da vardı.
Arkasındaki şey eğer bir hayvansa kendisini bir şekilde savunması gerekecekti.
Çömeldiği yerde etrafa, kendini savunacağı bir şey bulma umudu ile bir göz attı.
Hemen ayağının dibinde yeterince kalın ve uzun bir dal parçası vardı.
Oldukça yavaş bir şekilde titreyen elini o dala uzattı ve yakaladı.
Aldığı dal parçasını iki eliyle kavrarken.
Çevik bir hareketle ayağa kalkarak arkasını döndü.
Gördüğü küçük yavru kedi karşısında rahatlayarak elindeki dalı yere bırakmaya yelteneceği sırada küçük kedinin arkasındaki kocaman çalılıktan gelen bir uluma sesi ile içini büyük bir korku kapladı.
Nefes alış verişleri ve titremeleri hızını arttırırken.
Çalılığın içinden çıkan bir kurt işleri daha da zorlaştırmıştı.
Diğer kurtlardan farklı olan bu kurt normal bir kurdun iki katı büyüklüğünde kıpkırmızı gözlere sahip, kocaman ve sivri dişler bulunan ağızından vahşi ve korkutucu hırıltılar çıkaran, kesinlikle karşısındaki kişiyi korkudan bayıltabilecek bir görünümdeydi.
Adeline elindeki dalı daha sıkı kavradı.
Kurt eğer bir atakta bulunursa yüzüne bütün gücüyle büyük bir darbe indirmek için hazır olabileceği bir pozisyon aldı.
Kurt tahminlerini yanıltmadı ve ona doğru bir atakta bulundu.
Zaten hazırda bekleyen Adeline kurdun bu hamlesiyle beraber elindeki dalı bütün gücüyle kurdun yüzüne doğru savurdu.
Yaptığı bu hamle ıskalamayarak kurdun yüzü ile buluştuğunda kurt cıyaklamaya benzer sesler çıkararak bütün ağırlığı ile yaklaşık beş adım ötelerindeki ağaca savrularak yere yığıldı.
Adeline bu fırsattan yararlanarak olaylara kafasını yana doğru eğmiş bir şekilde bakan küçük kediyi kucaklayıp arkasını döndüğü sırada arkasından bacağına yediği büyük pençe ile sendeledi.
Ayağına yediği bu pençe yüzünden bütün gücü ile birbirine sıkı sıkı bastırdığı dudakları dişlerinin sızlamasına neden oluyordu.
Ayağının ağrısının yanında bir hiç olarak kalan bu acıyı önemsemeden yaralı ayağı ile koşabildiği kadar koşmaya başladı.
________________________________________________________________________________
Eveeeettt hepinizin daha dün evdeydik ne ara buraya geldik dediğinizi duyar gibiyim.
Artık fazlası ile aksiyonlu bölümler başladı şimdiden hazır olun derim.
Kemerleri bağlayın yani :)
Bölüm hakkındaki görüşlerinizi bu satıra alayımmm.
Hepinize muhteşem günler diliyorum.
Kendinize iyi bakınnnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİNE
FantasiFantastik sıralamasında 40.oldu Bütün evrenlerin sorumluluğu hafızasını kaybetmiş 18 yaşındaki bir kıza yüklenir ise ne mi olur? Hadi gelin Adeline Clark'ın nefes kesen bu macerasına beraber tanık olalım. 18 yaşında olan. Adeline in hayal meyal hat...