Am deschis prima scrisoare si am inceput sa citesc.
Draga Mayra,
Daca ai gasit asta, probabil te-ai alăturat deja protectorilor.
Stiu ca nu aveam dreptul sa iti ascund lucrurile astea, dar nu imi doream o astfel de viata pentru tine.
Tatăl tau a fost Conducatorul Protectorilor, pana a fost prins si întemnițat de către regele Adonitilor.
Stiu ca pana acum ti-am spus ca este mort, dar pana la urma, ce puteam face?
Sper sa sa ma ierți pentru ca ti-am ascuns lucrurile astea.
Imi pare rau ca nu sunt langa tine, si stiu ca nu are rost sa iti spun sa nu ma cauti, dar te rog ai grija.
Inainte sa pornesti in aceasta misiune periculoasa, gândește-te bine.
Intr-una din celelalte scrisori, ti-am lăsat o modalitate prin care poti sa ii invingi pe Adonitii.Cu drag,
Mama.Cand am terminat de citit scrisoarea mâinile imi tremurau.
Nu pot sa cred! Tata este in viața.
Iar acum am si posibilitatea sa i-l salvez.Am desfăcut a doua scrisoare, in care se aflau niște pagini dintr-un jurnal,iar scrisul îngrijit, l-am recunoscut ca fiind a mamei.
Miercuri, 3 Septembrie
Aatazi au trecut 3 saptamâni de cand John nu s-a mai intors acasa. Incep sa ma întreb daca nu i s-a intamplat ceva.
Inainte sa plece mi-a spus ca încerca sa găsească Globul Transcendent, dar nu mi-a spus si ce inseamna.Vineri, 5 Septembrie
M-am documentat despre Globul Transcendent, si am aflat ca este un glob, in care este colectat centrul de putere al fiecărui Adonit.
Daca cineva ar distruge globul, aceștia ar fi suficient de slăbiți, ca sa poată fi capturati din nou de Gardieni, si intemnitati in Lumea de Jos.
Inainte ca ei sa scape, Lumea de jos era de fapt o temniță, in care erau închisi toti demonii, de la Adoniti pana la Centricumi, iar Gardienii erau păzitorii acestei Temnițe.
John a plecat in căutarea acestui glob, in speranța ca ar putea restabili echilibrul dintre Lumea de Jos si cea de Sus, dar ma tem ca in încercarea lui, el însuși a fost prins si întemnițat.Luni, 8 Septembrie
Astăzi voi pleca din oras împreuna cu Mayra. Nu mai putem rămâne. Nu mai suntem in siguranță. Adoniti încearcă sa ne găsească, si pe mine, dar mai ales pe Mayra. Trebuie sa o protejez, de aceea l-am sunat pe Lucke. I-am povestit ce s-a intamplat, iar el m-a sfătuit sa plec cat mai departe, mi-a promis ca v-a încerca sa i-l găsească pe John, si stiu ca asa va face, deoarece ei doi erau cei mai buni prieteni.
Inainte sa plecam, Lucke mi-a dăruit un pumnal, care a spus ca este una dintre cele mai eficiente arme împotriva Adonitilor deoarece...Aici se terminau însemnările. Nu stiu ce vroia sa spuna mama in acea ultima propoziție, iar pumnalul de care zice, este probabil cel din cutie.
Mi-am scuturat o data capul, care ma durea îngrozitor si m-am întins si am luat si cea de-a treia scrisoare.
Înăuntru am gasit o poza cu mine si familia mea. In poza aveam doar vreo patru ani si stăteam in brate la tata, zâmbind la aparat.
Sub poza era scrisă o data: 15 Ianuarie 1999
Nu prea înțeleg ce inseamna. Normal ar fi fost data cand a fost făcută fotografia, dar asta nu ar avea sens, deoarece eu in 1999 nu eram inca născută.
Oricum, eram prea entuziasmata pentru ca vroiam sa le spun celorlalti ce am aflat, asa ca am luat cutia, iar pe cand dădeam sa bag scrisorile, am observat pe fundul cutiei un bilețel mic.
L-am ridicat, iar pe el era scris un cod: 7x340b.
Nu imi pot da seama ce inseamna, asa ca i-l pun la loc, gândindu-ma ca nu e prea important.M-am uitat la ceas si am vazut ca era 4:04. Nici nu mi-am dat seama cand s-a facut asa de tarziu.
Poate ar fi mai bine sa ma culc si eu, iar dimineața le voi arata si celorlalti însemnările mamei.
M-am băgat in pat,dar in minte imi persista data: 15 Ianuarie 1999.
Am încercat sa găsesc motivul pentru care ma tot sacaie, dar am adormit.---------------------------------------------------
Okay, stiu ca e cam scurt, dar următorul o sa fie mai lung
Astept păreri;)
CITEȘTI
Protectorii
FantasyMayra, aparent o fata obisnuita de 15 ani, se muta intr-un oras nou, unde va realiza ca viata nu este chiar asa cum o stia ea. Ce se va intampla cand va afla ca este unul dintre cei 5 Protectori? Va accepta sa devină ceea ce este ea cu adevărat, sau...