23:12•
Başka bir evrende, en güzel halinle.Kakucho telefonu'nu koltuğa fırlatmış titreyen ellerini yatıştırmak için birbirlerine kenetlemişti, hızlıca kapıya doğru gitti ve düşünmeden kapıyı açtı. karşısında kendisine gülümseyerek bakan izanayı görünce tüm stressi anında yok olmuş gibiydi. kısmen.
izana elinde sıkıca tuttuğu poşeti kakucho'ya uzatmış ve içeriye girmişti "yemek yapmadığını varsayarak evden getirdim, aç kalmak istemiyorum" kakucho utançla boynunu eğmiş ve gülmüştü, sahiden yemek yapmak veya almak aklından geçmemişti.
kakucho, izanayı salona yönlendirdikten sonra mutfağa gidip bir bardak su içti ve derin bi nefes alıp salona, izana'nın yanına gitti. içeri girdiğinde gözüne ilk çarpan izana'nın yanında açık bir halde duran telefonu oldu hızlıca telefonunu aldı ve uçak moduna alıp kapattı.
İzananın hoş tınılı kıkırtısı kakucho'nun kulağına iliştiğinde istemsizce izana'ya dönme gereği duymuştu "arkadaşların sana pek güvenmiyor galiba" kakucho gerilmiş, gülmek ve gülmemek arasında kalmıştı "mesajları okudun mu?" "İstemeden oldu" izana sırıtıp koltukta duran yastığı kucağına aldı. kaku, mesajların kötü olup olmadığı konusunda ikilemde kalmıştı sonuçta içinde bulunduğu grup gevşek ve aptaldı her şeyi yazmış olabilirlerdi
Kakucho, gözüyle etrafı tarayan izanaya baktı ve sesli bir şekilde yutkundu. ciddi anlamda işi batırdığını düşünüyordu "şey, film izleyelim mi?" Aklına ilk gelen şeyi söyledi ve cevap beklercesine beyaz saçlı oğlana baktı.
İzana sırıttı ve kucağındaki yastığı kakucho'ya fırlattı "berbat bi komşusun, ben açım, şu an film izlemek istemiyorum" izananın bu tavrı şaşırtsada hoşuna gitmişti kakuchonun. çocuk gibiydi ama sevimli türden. "Getirdiğin şeyleri, getirip geliyorum o zaman" izana kafasını sallamış ve arkasına yaslanarak yayılmıştı. kakucho, izananın getirdiği poşeti almış ve sakince açmıştı; kek, börek gibi küçük atıştırmalıklar vardı bir de düzgünce paketlenmiş minik cupcakeler.
Kakucho gülümsedi ve hepsini düzgünce tabağa yerleştirdi ardından buzdolabından vişne ve portakal aromalı likör çıkardı, uygun bardaklara koyduktan sonra hepsini tepsiye dizdi ve salona geri döndü.
tepsiyi önlerinde duran sehpa tarzı küçük masaya koyduktan sonra kendini izananın yanına attı ve gerindi "amma da hamaratmışsın" izana ısırdığı kek dilimini yuttu ve ters bi bakış attı "senin askine, öyleyiz" öyleyizden kastı abisiydi.
"Peki şimdi film izleyelim mi?" Portakallı likörü bardaklara bölüştürdü ve izana'ya döndü "hangi film?" Kakucho masanın çekmecesini açtı ve uzun kurcalamalar ve tıkırtılar sonrasında bir DVD çıkardı "bunu" izana DVD'yi aldı ve incelemeye başladı "Tenjiku ha?" kakucho liköründen bir yudum aldı ve kafasını salladı "Güzel filmmiş öyle duydum, daha önce hiç izlemedim beraber izleyelim mi?" İzana ağzına cupcake attı ve kafasını salladı "Olur izleyelim"
Kakucho DVD'yi, televizyona taktı ve kumandayı alıp izananın yanına döndü. filmi açtıktan sonra ışıkları kapattı ve filmi başlattı.
Filmin ortalarına doğru kakucho sessiz bir şekilde esnemiş ve saatine bakmıştı, film onu sıkmıştı aynı şekilde beyaz saçlı oğlanıda sıktığını düşünerek endişeyle ona döndü ancak izana, pür dikkat filmi izliyor hafif mırıltılarla filme tepki veriyordu. kakucho gülümsedi ve arkasına yaslandı 'belki dikkatli izlersem bende severim' düşüncesiyle filme odaklanmaya çalıştı, izana arkasına yaslanmış olan kakuchoya bakmış ardından o da yaslanmıştı ve kafasını siyah saçlı oğlanın omzuna koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pizza ▪izakaku
Hayran Kurguyavşamak sanatsa, izin ver seni tuvalim yapayım. - texting, düz yazı karışık 01/10/2021 - 18/11/2021 | 02/02/2022 | özel bölüm |