!! bölüm sadece smuttan ibaret rahatsız olan geçebilir !!
İzana, işten çıkar çıkmaz abisinin arabasını almış ve kakucho'yu okuldan almıştı.
"Neden geleceğini haber vermedin?" izana gözlerini yoldan ayırmadan gülümsedi "sana sürpriz yapmak istedim" kakucho tebessüm etmiş ve yan koltukta dikkatlice araba süren sevgilisini izlemeye başlamıştı.
"Yarın dersin yoktu değil mi?" Kakucho sadece kafasını salladı "Güzel bende izinliyim, o zaman ev yerine içmeye gidelim mi?" "Tabii ki" zaten kaku'nun reddetmesini beklemediği için çoktan gitçekleri barın yolundayken sormuştu bu soruyu.
İstikamet ettikleri bara ulaştıklarında arabayı güzelce park etmiş ve içeriye girmişlerdi. biraz kafa dağıtmaya ikisininde ihtiyacı vardı.
ve, bu gün harika bir fırsattı.
-$
Eve ulaştıklarında saat çoktan gece yarısını geçmişti. İzana araba kullanacağının bilincinde olduğu için alkolü çok kaçırmasa da kaku için aynısı söylenemezdi. on beşinci bardaktan sonra saymayı bırakmıştı, evet o derece.
Evin önüne geldiklerinde zar zor kaku'yu arabadan çıkarmayı başarmıştı. oldukça yavaş adımlarla yukarı çıkmıyorlarmış gibi arada siyah saçlı oğlan kendini yere atıyor ve orada uyumaya çalışıyordu.
Asansöre bindiklerinde izana sonunda rahat bir nefes aldığı için mutluydu. kendi evini es geçerek kaku'nun evinde kalacaktı. evdekiler zaten alışıktı artık, izana kendi evinden çok kaku'nun evinde kalmayı tercih ediyordu.
Eve girdiklerinde kendi üstü ve ayakkabısıyla beraber kaku'nun da üstünü çıkarmasına yardım etmişti. Sürüklene sürüklene sonunda yatağa ulaşmış ve kaku'yu yatağa bırakmıştı.
Yatar yatmaz homurdanmıştı, izana kaku'nun uyuduğuna kanaat getirerek terden alnına yapışmış saçlarını geriye doğru yatırdı. Daha sonra ise dolaptan kaku'ya ait olan siyah tişört ve gri eşoftman kaptığı gibi üstündekilerden kurtulmaya başladı.
Sadece baksırıyla kaldığı zaman arkasından duyduğu ses yüzünden irkilmişti "başkalarının gözü önünde soyunmamalısın, izana"
Yerinden doğrulurken doğrudan izana'nın gözlerinin içine bakıyordu. "Özellikle böylesine güzel bir vücudun varken asla yapmamalısın"
İzana gözlerini kırpıştırdı ve kirli kıyafetlerini köşeye attıktan sonra doğrulan kaku'nun ayrık bacakları üstüne oturdu ve boynuna sarıldı "Sen başkası değilsin ki" burnunu öpmüş ve geri çekilmişti "Sevgilimsin"
Bu dediği kaku'nun sırıtmasına sebep olmuştu. "Doğru ya," karşısındaki bedenin boynuna doğru yaklaştı ve dilini gezdirdi. "bu beden tek sana ait değil." izana daha kaku'nun söylediklerini idrak edemeden boynunun emilmesiyle inlemişti.
"Kakucho." Zihninin kontrolunu tekrardan eline alınca siyah saçlı oğlandan biraz olsun uzaklaşabilmişti. "Kendinde değilsin kes şunu" kakucho izananın saçlarını elinde toplamış ve okşamıştı "kolay sarhoş olan biri değilim, kendimdeyim şu an. sadece uykum vardı." Söylediği şey izana'yı tatmin etmekten çok sinirini bozmuştu.
Huzursuzca kıpırdanmış ve kalkmaya çalışmıştı ancak kalçasına değen sertlik yüzünden durmuştu. Kakucho, ellerini yine taptığı beyaz saçlara daldırmış ve okşamıştı. elleri yavaşça yüzüne inmiş daha sonra ise boynuna en sonunda ise göğüs uçlarına ulaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pizza ▪izakaku
Hayran Kurguyavşamak sanatsa, izin ver seni tuvalim yapayım. - texting, düz yazı karışık 01/10/2021 - 18/11/2021 | 02/02/2022 | özel bölüm |