3.Bölüm-Büyüleyici Acı

10 1 2
                                    


3.Bölüm-Büyüleyici Acı...
Vale'nin gösterdiği masada oturanlar birbiri ile bağlantılıydı.Emre Duman neden masadaydı.Benim için ayırılan sandalyeye oturdum ve arkamdan spor arabası ile Barış geldi.Misafirlerden özür dileyerek yanıma oturdu.Emre,Barış gelince gerilmişti.Barış yanağıma bir buse kondurdu ve babam'a döndü.
Barış:Şirketin diğer vârsleri nerede?
Babam:Onlar artık vâris değil.Bizlerden sonra yönetime Sezin ve sen geçeceksiniz.
Sezin:Nedeni nedir?Onların da aileleri bu şirketin ortağı?
Babam:Koray kendi firmasını açtı.Ordan devam edecekmiş.Bu yüzden istemediğini bildirdi.Simay ise kendi magazin dergisini çıkaracakmış.Sadece şirkette bir ekip istedi.Yani kendi yerlerini size bıraktılar.

Barış ile birbirimize dönüp baktık.Masada sözü geçen isim babamdı.Ve kararlarına karşı çıkmamız şuan için beklenemezdi.Barış elimi tuttu ve sakin olmamı işaret etti.Ben de gözlerimi kırptım ve bir problem olmadığını anlatmaya çalıştım.

Yemekler bittikten sonra babam konuyu açtı.Babamın uluslararası giyim mağazaları zinciri vardı.Ve bu yüzden yılda iki kez defileri olurdu.Babam yatırımcılar ile bu yüzden görüşmek istiyormuş.Bu senenin mankenlerinden biri olmamı istiyordu.Güzel bir fiziğim vardı.Fakat eğitimim yoktu.

Babam:Emre'yi tanıdığınızı düşünüyorum.O da bu sene mankenlerimizden biri olacak.Yatırımcılarımızın asıl fikri Sezin ve Emre'yi pr çalışması için aranızda bir şey var gibi göstermekti.Fakat bunu size sormam gerektiğini düşündüm.

Emre:Neden böyle şeylere ihtiyaç duyalım? ilişki konusunu doğru bulmuyorum.İkimiz açısından da.

Sezin:Böyle bir şeyi kabul etmiyorum.İlişki durumları için magazin yapılmasını  bile doğru bulmuyorum.Mankenlikte ise bir problem görmüyorum.

Babam:Peki öyleyse,Emre ile tanışmanızı öneriyorum.Çok fazla iş birliğimiz olacak.

Emre ile konuşmamız gerekiyordu.Yemek boyunca bana baktığını hissediyordum.Bir an için ona döndüm ve göz göze geldik.İkimiz de gözlerimizi ayırmıyorduk.10 saniye sonra Barış kulağıma eğildi.

Barış:Kalkalım mı toplantı uzun sürecek,üşüyorsun.
Sezin:İyi olur.

Barış ceketini omuzlarıma giydirdi.Elini belime koydu ve ayağa kalktık.
Barış:Biz izninizi isteyelim.Toplantı uzun süreceğe benziyor.
Babam:Tamam.İyi akşamlar çocuklar.
Sezin.Teşekkür ederiz.Herkese tekrardan iyi geceler.

Barış ile lokantadan çıktık ve arabaya bindik.Arabada "Teoman-Kumarbaz" çalıyordu.
Eve doğru yaklaşırken uyumuşum.Barış evin önüne gelince beni uyandırdı.Ona teşekkür edip eve girdim.Üstümü değiştirdim ve yatağıma geçtim.
Barış,Simay,Koray ve benim olduğum whatsapp grubumuz vardı.Görüntülü arama başlattım.Koray odasında oturuyordu.Simay yatağında bilgisayardan magazin haberleri hazırlıyordu.Barış hâlâ arabadaydı.Toplantıda olanları anlattım ve onayladılar.Yarın sabah bana bir süprizleri olduğunu bu yüzden sabah 7'de hazır olmamı söylediler.Aramayı kapatınca çantamı hazırlayıp uyudum.Sabah kalktım ve hazırlandım.Barış beni almaya geldi ve evden çıktım.

Arabaya geldiğim zaman arka koltukta Simay ve Koray vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Arabaya geldiğim zaman arka koltukta Simay ve Koray vardı.Kendi koltuğuma oturdum.Ve önümdeki belgelere baktım.Şok olmuştum.Hepsine baktım.Sarıldım.Çok mutlu olmuştum.Ehliyet almıştım.Artık araba kullanabilecektim.Okul'a giderken internetten araba modellerine baktım.Biraz şık bir araba istiyordum.Her şeye aşırı para harcamayı sevmem.Ama araba konusunda biraz abartılı olabilirim.

Okula geldiğimiz zaman arabadan indim.Emre'nin etrafında yine kızlar vardı.Emre bizi görünce onların yanından kalktı ve bizim yanımıza doğru geliyordu.Heyecanlanmıştım.
Emre:Günaydın.Sizinle takılmamda bir problem var mı?
Barış:Hayır tabii ki.Gelebilirsin.
Emre:Ee sizinle tanışmadık.Ben Emre

Simay ve Koray ile tanıştılar.Sohbet uzamıştı.Espriler içinde geçen bir sohbetti.Emre çok güzel gülüyordu.Çok yakışıklıydı,tarzı çok iyiydi.Konuşma tarzı çok güzeldi.Mükemmeldi.Sanırım hoşlanıyordum.Ama bana bakması imkansızdı.Çevresinde bir sürü kız vardı.Neden bana baksın ki?

Ders zili çalınca sınıfa gittik.Emre hemen yan sırama oturdu.Derse ara sıra sohbet ediyorduk.Bazen yanlışlıkla ona bakıyordum.Onun da bana baktığını hissediyordum.İkimizin de birbirine söylemediği şeyler vardı.Hissediyordum.

Zil çalınca kahve almak için kantine indim.O sırada bir erkek grubu ıslık çaldı.Arkamı dönüp baktığımda yanıma doğru geliyorlardı.Tanıyordum onları.Okulun aptal erkek grubu.Efe,Mert ve Berk ve kulları.Gerçekten,peşlerinde gezen sözde arkadaşları.
Sezin:Ne var?
Mert:Sakin ol prenses,neden bu kadar atarlısın acaba?
Sezin:Ne söyleyeceksen söyle işim var.
Efe:Yanındaki o gerizekalı çocuklardan biri sevgilin mi?
Sezin:Size ne
Mert:Ama bizimle böyle konuşma prenses.Bu güzelliğe hiç yakışıyor mu?

Ve elini saçlarıma götürdü.O sırada merdivenden Emre,Barış,Koray ve Fırat iniyordu.İşte şimdi bitmiştim.

Sezin:Çek ellerini!
Mert:Böyle bir güzelliği dokunmadan sevmek inan hiç içime sinmiyor.

Ve bomba patlar.Emre Mert'e,Barış Efe'ye,Fırat Berk'e Koray diğerlerine saldırmıştı.Ne yapacağımı bilemiyordum.Tüm okul bizi izliyordu.Çok fena kavga ediyorlardı.Simay yanıma geldi ve elimi tuttu.İyi olup olmadığımı kontrol ettikten sonra birilerine müdür'ü çağırmalarını söyledi.Kavga çok fena gidiyordu.Yerde kan lekeleri vardı.Çok korkuyordum.

Müdür gelince kavga ayrıldı.Mert'in kaşı patlamıştı ve her tarafı morarmıştı.Efe yerde baygındı.Berk'in ise burnu kanıyordu.Diğer çocuklar ise ortada yoktu.Bizimkilerde hiçbir şey yoktu.Sadece Emre'nin dudağı hafif kanıyordu.Hemen elinden tuttum ve revire götürdüm.Görevliler kavga'nın olduğu yere gitmişti.Revir boştu.Hemen Emre'ye oturmasını söyledim ve pansuman yaptım.Gözlerimin içine bakıp beni izliyordu.Sonra ellerimi tuttu ve indirdi.
Emre:Yapma.Kendimi durduramıyorum...

KorkusuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin