" O muhteşem kadın aramızda..."
6.Bölüm-GECEYE YAKIŞAN KADIN
Ellerimiz birbiri ile temas ediyordu.Barış ve diğerleri bahçedeydi.Yanlarına el ele gittik.Herkes sırıtıyordu.Ben de biraz utanınca elimi serbest bıraktı.Bahçede bir banka oturduk.Emre ile göz göze geldiğimde bana göz kırptığını gördüm.Emre:Yarın akşam konserim var.Gelmek ister misiniz?
Hepimiz bu habere bayılmıştık.Emre'nin sesini canlı dinlememiştim hiç.Bu bir ilk olacaktı.Hemen kabul ettik ve yarın kafe'de buluşmak üzere sözleştik.Zil çaldığında sınıfa çıktık.Ders biraz hızlı geçiyordu.Çünkü evet,dersi dinlemiyordum.Öğretmenlerin bazen saçma davranışları vardır,bilirsiniz.Sınıf konuşuyor diye trip atıp ders işlemezler.Şimdi tam o anlardam birini yaşıyordum.Öğretmen sustu,sınıf sessizleşti.Hepimiz yarın hakkında konuşmaya başladık.Yarın için gerçekten güzel olmak istiyordum.O yüzden ne giyeceğimi düşündüm.O sırada Barış ve Leyla'nın sevgili olduğunu öğrendim.Gerçekten çok sevinmiştim.Zil çalınca evlerimize gitmek üzere dağıldık.Arabamın yanına gittiğimde kenarında bir not buldum. "Güzel araba?" sırıttım ve notu çöpe atıp arabaya bindim.Yolda giderken birkaç mağazaya uğramıştım fakat birşey bulamadım.Son gitdiğim mağazda bulduğum elbiseyi alıp çıktım.Arabaya binince zaman hızlı geöneye başlamıştı.Eve geldiğimde odama çıktım ve pijamalarımı giydim.Yarın Cumartesi yani tatildi.Konser işi için aileme anlattım.Kabul ettiler ve yemeğe oturdular.
Yemekte herkes ciddiydi.Babamın telefonu çalınca annem ile aralarında kısa bir bakışma geçti.Taşındığımızdan beri garip davranıyorlardı.Yemekten kalkıp çalışma odasına gitti.Masada annem ile baş başa kalmıştım.Annem benimle sıradan bir sohbet etti.Daha sonra yemeğimi bitirip odama geçtim.
Fazlasıyla yorgundum ve yarın için çok heyecanlıydım.Kendimi sıcak suyun kollarına bıraktım.Duştan çıkınca ıslak saçlarıma havlu sarıp "Mertler ve Küpekler giremez!" grubunda görüntülü arama başlattım.
Konser hakkında konuştuk.Daha sonra konu ben ve Emre'ye geldi.Biraz utanarak ondan hoşlandığımı ve onun da bana itiraf ettiğini söyledim.Bu habere hepsi çok sevindi.Barış ve Leyla zaten yanyanaydı.Barış Leyla'yı eve bırakıyordu.Leyla'yı da gruba ekledik ve aramayı bitirdik.Yüzüme biraz bakım yaptıktan sonra telefonumu da alıp yatağa geçtim.
"Bana Aşık Çocuk" isimli kişiden bir mesajınız var.
Bildirimi görür görmez tıkladım.Benim güldüğüm bir resimdi ve sınıfta çekilmişti.Bunu ne zaman çekmişti.Ama gerçekten güzel çıkmıştı.Mesaja ne cevap vereceğimi bilemedim.Sonra dikkatimi profil fotoğrafı çekti.Yan durmuştu.Kemikli yüzü muhteşem görünüyordu.Ona kendi şarkısını dinlediğimi gösteren bir ekran fotoğrafı gönderdim ve hemen ekranı kapattım.Sesi bana huzur veriyordu.Sesi bana yaşadığımı hissettiriyordu.Şarkıyı yaklaşık 3 kez ard arda dinledikten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuz
Mystery / ThrillerLiseli bir grup genç,okulda yaşanan cinayetten sonra başlarına gelecek olaylardan habersizlerdi.Beladan kurtulmaya çalışırken hayatlarında bazen iyi gelişmeler de yaşanmıyor değildi.Gerçekler sandığımız kadar gerçek miydi?Yoksa herkes inanmak isted...