5.Bölüm-Koruyucu
Sohbete dalmıştık.Saatin farkında bile değildik.Uzun süredir aralıksız sohbet ediyorduk.Arada sırada emre ile göz göze geliyordum.Sonra bakışlarımı hemen geri kaçırıyordum.Saat 23:00 olmuştu.Gecenin karanlığında ay kendini göstermeye çalışıyordu.Hava soğuktu.Üzerimi kalın giymediğim için üşüyordum.Emre bana ceketini verdi.Parfüm kokuyordu.Büyüleyici bir kokuydu.Traş losyonu ve parfümünün muhteşem uyumu..
Yine Emre'nin arabasına bindim.
Şimdi ise "Yaşlı Amca-Giderdi Hoşuma" çalıyordu."Dalgalar,korkuturdu
Deniz tutardı yengenizi..."O anda bana döndü.Arabayı çalıştırdı.Evimin konumunu tarif ettim.Yol boyunca onu izledim.O ise onu izlediğimin farkındaydı.Evimizin önüne geldiğimizde bana döndü.Yüzlerimiz çok yakındı.Nefesini hissediyordum.Kalbim çok hızlı atıyordu.Bunu fark etmişti,gülümsedi.Yanağına ufak bir öpücük bıraktım ve arabadan indim.
Eve girince çok fazla sırıtıyordum.Anne ve babamı oturma odasında otururken görmüştüm.Yanlarına gittim.Benimle modellik hakkında konuştular.Ama benim aklım yerinde değildi.Biraz sohbetten sonra odama çıktım ve uyudum.Sabah uyanınca komidinin üzerinde arabamın anahtarını gördüm.Hemen çantamı hazırladım.Hazırlandım ve arabama bakmak için bahçeye indim.
Arabaya bindim.Bu mükemmel bir histi.Artık kimseye bağımlı değildim.Fakat saat daha çok erkendi.Barış'ın gelmesini beklemek için tekrar odama çıktım.Yaklaşık yarım saat sonra Barış geldi ve çıktık.Bana biraz taktik verdi.Arabayı tanıttı.Araba sürmeyi biliyordum.Ve çok iyi sürmüştüm.Okula gelince arabamı otoparka park ettik ve içeri girdik.Okulda herkes bahçeye toplanmıştı.Mert Fırat'ı dövüyordu.Kavga çok büyüktü.Hemen yanlarına koştuk.Fırat'ı kurtardım ve ordan gizlice uzaklaştırdım.Barış bu sefer Mert'e fena sinirlenmişti.Kafa attı,Mert yere düştü.Yumruklar havada uçuşuyordu.Emre gidip Barış'ı kavgadan çıkarttı.Hemen revir'e gittik.Fırat'ın dudağı ve kaşı patlamıştı.Pansuman yapıldı ve okulun kafesine indik.Fırat hala beni izliyordu.Emre bunu fark etmişti ve sinirlenmişti.Barış ne olduğunu sorunca Fırat anlatmaya başladı.
Fırat:Okula girdim ve bahçede oturup sizi beklemeye başladım.Telefonumla oynuyordum.Gelip telefonumu aldı ve yere fırlattı.Onu almak için eğildiğimde tekme attı ve kavga başladı.Geçen iyi dayak yedikleri için şimdi de intikam aldıklarını sanıyorlardı.
Biz konuşurken müdür geldi yani Fırat'ın babası.Hemen olanları anlattık.Çok sinirlenmişti.Hemen Mert'i odasına çağırttı.Mert odadan yine gülerek çıktı.Bana göz kırptı.O anda Emre üstüne yürüdü ve Emre'yi geri çektim.İşler çok karışıyordu.Ders zili çalınca sınıfa geçtik.Sınıfımıza yeni bir kız öğrenci gelmişti.İsmi Leyla'idi.Leyla hemen boş bir sıraya oturdu.Sınıfta her yer doluydu ve sadece Emre'nin yanı boştu o yüzden Emre'nin yanına oturdu.Barış omzumu dürttü ve "bu sefer sanırım aşık oldum"dedi.Gülümsedim ve derse döndüm.Leyla gerçekten güzel bir kızdı.Sarı saçları,bembeyaz teni ve ela gözleri ile muhteşem görünüyordu.Sanırım Barış gerçekten aşık olmuş olabilirdi.Dersimiz beden eğitimi olduğu için herkes hızlıca sınıftan çıkmıştı.Biz ise Leyla ile tanıştık.Barış'a bakışları çok farklıydı.Sanırım ondan etkilenmişti.Ama biraz da üzgün bakıyordu.Sanırım ben ve Barış'ı sevgili sanmıştı.
Sezin:Ee Barış benim 12 yıllık arkadaşım.Kardeşim gibidir.
Leyla durumu anladı ve güldü.Barış Leyla'ya kantine gitmeyi teklif etti ve birlikte kantine gittiler.Koray ve Simay da ayrı takılıyorlardı.Fırat ise babasının yanına gitti.Yani ben ve Emre baş başa kalmıştık.Sırada tek başıma oturuyordum.İkimiz de çekiniyorduk.Ama Emre hemen yanıma geldi.Saçlarımı arkaya attı.Ellerimden tuttu.Gözlerimin içine baktı.
"Artık konuşmanın vakti geldi..."
O sırada sınıfa Fırat girdi.İkimizi görünce şaşırdı.Beni kapının önüne çağırdı.Kapının önüne gidince stresli olduğunu gördüm.
Fırat:Benim sana birşey söylemem gerekiyor.
Sezin:Söyle?
Fırat:Çok güzelsin be
Sezin:Ne?
O sırada bana gözleri ile birşeyler anlatmaya çalıştığını gördüm.Arkasını işaret ediyordu.Mert ve Efe vardı.Ama neden?Mert ve Efe gidince özür diledi.Fırat'ı bişey ile tehdit etmişlerdi.Sınıfa girince Emre ayaktaydı.Yüzüne baktım.Gözleri sinirden kırmızıya dönüşmüştü.Beni yakaladığı an duvar ile arasına aldı.Gözlerimin içine baktı.Kömür karası gözlerinin arasından göz bebeği zor seçiliyordu.Emre'nin sadece gözleri değil,bakışları da karaydı.
Birbirimize hiçbir şey söylemiyorduk.Sadece birbirimize bakıyorduk.Nefesini boynumda hissediyordum.Kalbim çok hızlı çarpmaya başlamıştı.Heyecanlandığımı görünce yanağının kenarının kıvrıldığını gördüm.Emre Duman benden hoşlanıyordu.Bunu yeni fark etmemiştim.Sadece kabul etmemiştim.Artık her şey daha fazla değişiyordu.Kolunun altından geçerek sırama oturdum.Duvara yaslandı ve ders boyunca beni izledi. Teneffüs zili çalınca bahçeye indim.Merdivenden inerken bir kız omzuma çok sert çarptı.Arkamı dönüp baktığımda üstüme doğru yürüdü.Pembe bir crop,altına yırtık ve dar bir kot pantolon ve dama desen converse ile karşımda tam bir pick me girl gibi duruyordu.Böyle tiplerden oldum olası nefret etmişimdir.Küt kestiği saçlarının arasına pembe boyamıştı.Renk sitemi değil.Aşırı kullanım ile göz yorgunluğu yapıyordu.Bir eli ile ebni sağ omzumdan ittiği an sinirlerim gerilmişti.Tek bir kelime ederse,işte o zaman kavga başlayabilirdi.
Kız:Önüne baksana kör!Gerizekalı gibi nasıl bu yaşa geldiler anlamıyorum ki?!Zaten bu okulda ne işi varsa?
Sezin:Düzgün konuş ve kelimelerine dikkat et.Yoksa o kelimelerini bir yerlerine sokarım!
Kız:Sen ne diyorsun be?!
Çok aptalca bir diyalog olduğunun farkındayım ama olaylar böyle gelişti.Ve işte kavga başlamıştı.Kız yediği tokat ile hayatının şokunu yaşamıştı.Bana vurmaya kalktığı an bileğinden tuttum ve elini indirdim.O sırada kızın sevgilisi geldi.Kızı arkasına aldı ve bana dik dik baktı.Elini kaldırdı.Tam vuracakken durdu.Eli havada asılı,gözleri arkamda dikili kalmıştı.Ya çarpılmıştı,ya felç olmuştu ya da arkamda birini görmüştü.
Arkanı dönüp baktığımda Emre'yi gördüm.Sırtını duvara yaslamış,elleri cebinde bize bakıyordu.Çocuk aşırı ürpermişti.
Emre:Ne oldu?Hadi durma,vursana!
Çocuk:E-emre ben yap-
Emre:SANA DENE DEDİM!Çocuk elini indirdi.Emre yanıma geldi.Elimi tuttu.Çocuk ürpermişti.Emre sinirle konuşmaya başladı.
Emre:Bir daha hiçbir kıza elini kaldırdığını görmeyeyim.Yoksa benimde seni elimin altında görmem gerekir.
Çocuk kafasını salladı ve gittiler.Emre ve ben el ele kaldık.Yüzüne baktım o da bana baktı.Hazır mısın diye sordu.
Hazırdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuz
Mystery / ThrillerLiseli bir grup genç,okulda yaşanan cinayetten sonra başlarına gelecek olaylardan habersizlerdi.Beladan kurtulmaya çalışırken hayatlarında bazen iyi gelişmeler de yaşanmıyor değildi.Gerçekler sandığımız kadar gerçek miydi?Yoksa herkes inanmak isted...