7.Bölüm-Geceyi Yakan Adam

5 0 0
                                    


7.Bölüm-GECEYİ YAKAN ADAM

Aşk,tarif edilemez sizi kendinizden farklı bir kişiye dönüştüren,vazgeçtirmeyen,heyecanlandıran,size yaşadığınızı hissettiren o duygu...

Ben bugün aşık oldum.

Dünya durmuştu.Oturduğum sandalye,mikrafon sahne ışıkları,ben ve Emre...
Başka hiçbirşey yoktu.Kalbim göğüs kafesimi parçalayacaktı.Bana şarkı yazmıştı.

Kalabalığın beni izlediğini fark edince kendime geldim.Derin bir nefes aldım ve arkadaşlarıma baktım.Herkes mutluydu.

Eğer hayatım bir film olsaydı,bu sahnede kalmak isterdim.Hiçbir derdimiz yoktu.Burada olan sayısız insan mutluydu.Ben,ben aşıktım.

Şarkı başlayınca sahneye döndüm.Ufak notlarla şarkıya başladı.Ben ona bakıyordum o ise tam karşıya bakıyordu.Onu izlemek bile bana huzur veriyordu.

"Geceye yakışan bir kadın,
Ben ona tutsak,o bana sağır
Geceme karışan bir kadın,
Yıldızları toplamış saçlarına.
🎶
Geceye alışan bir adam,
Yağmurlar yağsa da o zaten sırılsıklam.
🎶
Geceyi yakan bir adam
Geceyi söndüren bir kadın var."

(Şarkı multimedyada verilmiştir.Okurken dinleyebilirsiniz<3)

Gözlerim dolmuştu.Şarkı bitince herkes alkışlıyordu.Ben sadece gözlerimden akan yaşlar ile Emre'yi izliyordum.Simay beni videoya çekiyordu.Barış Leyla ile sarılıyordu.Koray Simay ile birlikte beni izliyordu.

Alkışlar sessizleşince Emre sıradaki şarkısına geçti.Ben arkadaşlarıma döndüm.Makyajımın bozulmaması için Simay dikkatlice gözyaşlarımı sildi.Ben kuruyemişlerden yedim ve alkolden yudumladım.

Sırayla şakılar çaldıktan sonra kulise geçtik.Emre son konuşmasını yapıyordu.Yan yana gelince ne yapacağımı ne söyleyeceğimi bilmiyorum.Ellerim heyecandan titriyordu.İlkokul kızlarına dönüşmüştüm.Tekrar yüksek bir alkış koptuğunda Emre'nin sahneden indiğini anladım.

Kapı açıldı.Emre karşımdaydı.İçeri girdi ve ayakta beklemeye başladı.Kalktım ve hemen ona sarıldım. O an dünyalar umrumda değildi.Tek istediğim ona sarılmaktı.Ellerini belime doladı ve saçlarımı kokladı.Kokusunu içime çektim.Bir süre ayrılmadım.Sanki eksik bir yarım tamamlanmıştı.

Arkadaşlarımın orada olduğunu hatırlayıp geri çekildim.Barış şaşkın gözlerle bizi izliyordu.Diğerleri ise sıradan bir şekilde izliyorlardı.Leyla sarılırken fotoğrafımızı çekmişti.Leyla fotoğrafçılık okumak istiyordu.Bu yüzden kamerası hep yanındaydı.

Hepimiz kısa bir sohbetin ardından evlere doğru yola çıktık.Vale arabamı getirince Emre'nin yanağına bir buse kondurdum.Ona onu çok fazla sevdiğimi söyledim ve arabaya bindim.

Fazlasıyla iyi hissediyordum.Kafamda bugünü düşünerek eve gittim.Arabamı garaja park ettikten sonra eve girdim.Annem ve babam yine tartışıyorlardı.Annem babama herşeyin suçlusunun o olduğunu söylüyordu.Babam ise bilgisayarı yere fırlattı ve susması için bağırdı.Çalışma odasına girdiğimde ikisi de şoka uğradı.Annem ağlayarak odadan çıktı.Babam ise bana bakmaya devam etti.Odanın kapısını çarparak annemin peşinden lavaboya koştum.Kapıyı çaldığımda annem konuşmak istemediğini söyledi.

İşte benim hayatım böyleydi.Mutluluğum daha fazla süremezdi.Annem ve babam sürekli tartışıyorlardı.Ama bu sefer büyük birşey olmuştu.Hemen odama gittim ve üzerimi değiştirip makyajımı sildim.Telefonuma gelen bildirim ile irkildim.

Bilinmeyen Numara:Geceye yakışan kadın mı?Hüzünlü ve tartışmalı gecelere yakışmıyorsun Sezin.

Bu da neydi?Arabamda bulduğum not ile bir ilgisi olabilir miydi.Mesajı umursamadım ve telefonumun ekranını kapattım.Yatağıma uzandığımda telefonum çaldı.Arayan Simay'dı.

Simay:Sana birşey söylemem gerekiyor.
Sezin:Dinliyorum.
Simay:Emre'nin şarkısı magazine düştü ve senin de fotoğrafların var.Ama sen ailene daha anlatmamıştın.Reklam işi için olduğunu düşünüyorlar.
Sezin:Annem ve babamda problem yok.Ama reklam konusu kötü olmuş.

Telefonu kapattım ve magazin sitelerine girdim.
"Ünlü şarkıcının yeni sevgilisi!"
"Emre Duman'dan romantik jestler"
"Ünlü iş adamının kızı Sezin ve Emre Duman aşkı,pr çalışması mı,gerçek aşk mı?"

magazin sitesinden çıkıp mesajlaşma uygulamasına girdim."Bana Aşık Çocuk" ile olan sohbete tıkladım.

Güzel süprizin için teşekkür ederim
geceyi yakan adam...

İyi ki benimlesin,ben teşekkür
ederim geceye yakışan kadın...

Telefonun ekranını kapattım ve uyudum.Sabah uyandığımda eve sessizlik hakimdi.Annem ve babam erken saatte şirkete gitmiş olmalılardı.Pazar günü neden gittiklerini ise bilmiyordum.

Aşağı inip kahvaltı istedim.Bahçede Adela ile oynadım.Kahvaltımın hazır olduğunu öğrenince yemek masasına gittim ve kahvaltımı yaptım.Daha sonra kafa dağıtmak için biraz alışverişe çıkmaya karar verdim.Hazılandım ve garaja gittim.Sileceklerde bir kağıt parçası vardı.
"Gizemli olaylar.Sebebi ne?Yoksaa F?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KorkusuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin