7-secret-

185 22 2
                                    


"Konuşmak ister misin?" sarı saçlarını tek omzunda toplayarak Thor'un yanına oturdu Tessa. Gözlerinde ki acıyı görebiliyordu. İhanet hissi canını yakıyordu.

"Thor Loki'nin kendinde olup olmadığından emin miyiz?" kafasını salladı Thor.

"Bilmiyorum Tessa belki de biz yanılıyoruz, belki de bunlar Loki'nin gerçek hisleri. Sana söylediklerini duydum. Bu çok acımasızcaydı. İnanmak istemiyorum bunları söyleyenin Loki olduğuna. Umarım Loki kendinde değildir." omzunu silkti Tessa. Alışmıştı bunlara, her seferinde ailesinden vuruluyordu. Bir çok şeye gücü yetse de geçmişini yok edemiyordu. Geçmişiyle yüzleşemiyordu da. 

Tessa elini Thor'un omzuna koyup sıktı. Onun yanında olduğunu hissettirmek istiyordu. Thor ona gülümserken hissettikleri sarsıntıyla hızla ayağa kalktılar. Thor ne olduğunu anlamak için etrafa bakarken Tessa kulaklığından gelen bilgileri dinliyordu.

"Belirlenmeyen bir cisim gemiye çarptı Tessa. Sen ve Thor çabuk çıkın oradan." Maria'nın sert çıkan sesiyle elini Thor'un koluna attı.

"Hemen buradan çıkmamız lazım." Yürürlerken hissettikleri büyük sarsıntıyla işin ciddiyeti büyümüştü. Geriye sadece iki motorun kalması gökyüzünde daha fazla bulunamayacaklarının göstergesiydi. Karşıdan gelen kızıl kadın ile adımlarını hızlandırdı Tessa. Fakat ikisi de önlerinden hızla geçen yeşil dev ile durmak zorunda kaldılar.

"Loki planını gerçekleştirdi demek ki." Thor iki kadını arkasında bırakarak onlara bakan yeşil devin karşısına geçti. Ne olacağını az çok tahmin edebiliyordu iki kadında. Hulk karnına yediği çekiç darbesi ile geriye savrulurken Thor'un işaretiyle hızla koşmaya başladılar. Hulk savrulduğu yerden kalkarak iki kadının da peşinden koşmaya başladı. Arkalarında gelen büyük ve hızlı adımları duyduklarında birbirlerine baktılar.

"Şimdi sıçtık!"

*

Avengers ile birlikte önlerinde dövüşen iki adamı izlerlerken iç çekti Tessa. Uzun zamandır dövüşüyorlardı ve dışarıda onları büyük bir tehlike bekliyordu. Nasıl olduğu bilinmez bir şekilde Loki durduğu kafesten çıkmıştı. Şimdi onları aramaları gerekirken en güçlü iki adamları saçma sapan bir şekilde dövüşüyorlardı. Thor çekicini Hulk'un üzerine koyduğunda üzerinde duran ağırlığı kaldırmaya çalıştı fakat başaralı olamadı Hulk. Natasha en sonunda müdahale etmesi gerektiğini düşünüp sakin adımlarla yanına ilerledi. Sanki minik bir oğlan çocuğunu sakinleştirmek ister gibi yanına eğildi. Büyük elini avucuna alıp okşamaya başladı. Thor'a dönüp çekici işaret etti.

Thor Natasha'dan aldığı işaretle tereddütte kalsa da çekicini kaldırdı. Hızla ayağa kalkıp hırlayarak uzaklaşan Hulk ile birbirlerine döndüler.

"Loki'yi bulmalıyız. Bu arada bu iki adamı tanıman gözümden kaçmadı Hale. Bunu daha sonra konuşacağız." Tony'nin cümlesine gözlerini devirip harekete geçti. Gemi de aklına gelen bütün odalara girerken kontrol odasındaki iki silüet dikkatini çekti. Hızla odaya girdiğinde elinde ki asasını Coulson'a doğrultmuş Loki görmeyi beklemiyordu. Yavaşça ona yaklaşırken ne olduğunu çözmeye çalışıyordu. Loki'nin gözleri daha da grileşmiş, göz çevresi siyah olmuştu. Birisinin kontrolü altındaymış gibi davranıyordu. Bunu uzun zaman önce, onu bu halde ilk gördüğü an anlamıştı Tessa. 

"Clint'i bulduk. Biraz hasar vermek zorunda kaldım. Aksi halde bu koca bebek uyanmayacaktı." kulaklığından gelen bilgiyle derin bir nefes verdi. Ama bu fark edilmesini sağlamıştı. 

"Tessa buradan hemen çıkmalısın!" ajan Coulson'un sözlerini umursamadan Loki'nin yanına yaklaşıyordu. Gri gözler onun her adımını takip ediyordu fakat hala daha bir atak yapmamıştı. 

{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin