3-hot chocolate-

264 27 11
                                    


"Thor sonunda buldum seni." eve girdikleri an Jane Thor'un yanına ilerlemiş ve ona sarılmıştı. Jane'in daha yeni tandığı bir adamla bu kadar yakın olmasını sevmemişti. Montunu askıya asıp Loki'nin yanına geçti. Thor ve Jane'e bakmaktan Tessa'yı fark etmemişti bile. Aralarında nasıl bir ilişki olduğunu anlamasa da aralarında bir bağ vardı. İkisinin gözlerinde de bunu görebiliyordu. Bununla beraber Loki'nin gözlerinde ki kıskançlık duygusu fark edilemeyecek gibi değildi. Tessa yanında ki adamın koltuğu biraz daha sıkmaya devam ederse parçalayacağını fark ettiğinde bağırdı. 

"Yeter bu kadar, artık asıl konumuza dönebilir miyiz?"  Jane Thor'dan ayrıldı ve koltuğa oturdu. Thor'da eski yerine oturduğunda kapının açılma sesi ile o tarafa döndüler. Wade montunu asıp salona yöneldiğinde gülümsedi. Tessa onu görene kadar yanında olmasına ihtiyacı olduğunu fark etmemişti bile. 

"Wade iyi ki geldin, buraya gel çabuk."

"Ne oldu yine sıçan?" 

"Misafirlerimiz var Wade, biraz terbiyeli ol." Wade'in gözleri Thor ve Loki'nin üzerinde gezindi. Bakışları Jane'in üzerine geldiğinde kaşlarını çattı. Ve o an Tessa gelecek tepkiyi biliyordu. 

"Bunun burada ne işi var Tessa? Senin bu kadar mal olduğunu bilmiyordum." Jane Wade'in tepkisine abartılı bir şekilde göz devirdi. Wade'in Jane ile Tessa'nın aralarında ki sorundan  haberi vardı. Ve Jane en sevmediği kişiler arasında ikinci sırada yer alıyordu. Birinci sıra daha da özel bir kişiye ayrılmıştı.

"Otur şuraya Wade, işlerimiz var." Wade yapacağı eylemi istemediğini belli edercesine koltuğa oturdu.

"Su sarışını tanıyorum da yanında ki kim?"

"Onlar Thor ve Loki." Wade bir süre arkadaşının yüzüne aval aval bakıp kahkaha attı.

"Bende Zeus tanıştığıma memnun oldum."

"Lütfen sus Wade." Wade anında ciddileşerek yeşil gözlere baktı. Bakışlarında endişe ve korku vardı.

"Tessa, bu durum ciddi biliyorsun değil mi? Nick sana güveniyor olabilir ama yaptığın tek hata hayatına mal olabilir." bir şey demeden viskisinden bir yudum aldı. Bu durumun kendisi de  farkındaydı fakat ilk defa bir vakaya bu kadar yakın hissetmişken bundan vazgeçemezdi. Wade'de bunu biliyordu.

"İçimi açtın şuan Wade, teşekkürler." Tessa'nın elinde ki viskiyi alıp bir dikişte içtiğinde sırıttı.

"Her zaman bebeğim." viskisini geri  elinden alıp ayağına bir tekme geçirdi. İnlediğinde sırıttı ve Thor'a döndü.

"Thor şimdi senin layık olman için ne yapman gerekiyor?" Thor omzunu silkti.

"Bilmiyorum." Loki oturduğu koltukta öne doğru eğildiğinde ona döndüler. Şüphesiz bu konuyla Thor'dan daha çok ilgileniyordu.

"Ben biliyorum, sen gücünü kullanmadan da varsın Thor. Odin bunu fark etmeni istiyor ve nedensizce bir şeylerden korkuyor gibi. Onu annem ile tartışırken gördüm. Hayatımda ilk defa kavga ettiklerini gördüm, bu normal değildi Thor. Ve atlamadan söyleyeyim Odin'in kesin emri var, kimse seninle görüşemez." Thor gözlerini kısarak Loki'ye baktı.

"Sen nasıl geldin peki?" Loki oturduğu koltukta dikleşip Thor'a döndü. 

"Ben istisnayım." ona bakan gözlerde ki hadi canım bakışlarıyla ofladı. Duruşunu değiştirmeden devam etti.

"Tamam buraya gelmem yasaktı. Hatta Odin'den uzun bir 'Sakın Thor'un yanına gitmeyi aklından bile geçirme' uyarısı dinledim. Ama bende çareler tükenmez bir şekilde geldim işte. Şuan bunu değil de senin nasıl layık olacağın hakkında konuşabilir miyiz?" Thor ellerini uzun altın sarısı saçlarından geçirip kafasını geriye attı. Bu durumdan sıkılmış olduğu belliydi. Herkes sıkılmıştı bir an önce sonuca ulaşmak istiyorlardı. Ve böyle giderse bu biraz zordu.

{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin