13-Lanetli Bebek?-

118 9 4
                                    

Asgard'ın sokaklarını kraliçe ile gezmek muhteşem bir duyguydu. Bana daha önce görmediğim bitkileri, hayvanları tanıtırken gözlerimde ki merak duygusu onu mutlu ediyor olmalı ki hepsini en ince özelliklerine kadar anlatıyordu. Thor ve Loki'nin tartışması üzerinden bir gün geçmiş ve benim eve dönme zamanım yaklaşmıştı, her ne kadar burada sonsuza dek yaşamak istesem de dünyada görevlerim olduğunu unutmam mümkün değildi. 

"Ah Tessa, bu tezgahtan senin için bir şeyler almak istiyorum." beni kolumdan çekerek götürdüğü tezgahta parıl parıl parlayan mücevherler beni mest etmişti. Asgard'da bulunan bazı taşların dünyada bulunmaması benim için onları daha da özel kılıyordu. İçlerinden birsini kraliçenin hediyesi olarak kabul ettiğimde duyduğumuz silah sesleri bu güzel anı bölmüştü. 

"Hemen gitmeliyiz." hızlıca saraya geldiğimizde muhafızların silahlarını kuşanmış bir şekilde Loki ve Thor'dan emir aldıklarını görmüştük. Thor'un gözleri bizi bulduğunda endişeyle vücudumuzu taradı.

"Anne, Tessa lütfen hiçbir şey sormadan Loki ile birlikte gidin." ikimizin de bir adım atmadığımızı gördüğünde istemese de yardımımızı kabul etmişti. Sif'in bana uzattığı hançerlere elimi alıştırırken Loki'nin talimatlarını dinliyorduk. Buz devlerinin saraya giriş yapmasıyla konuşması kesilmiş herkes silahlarına sarılmıştı.

*

Buz devleri ile dövüşmeye başladıklarında önüne çıkan herkesi deviriyordu Tessa. Loki ve kendisi dışında herkesin korktuğu ve çekindiği bir şey vardı. Loki bunun kendinde işe yaramayacağını biliyordu fakat Tessa'nın bu konu ile ilgili hiç bir fikri yoktu.

Gelen acı dolu inleme sesi ile dikkatini oraya çevirmişti. Thor'un arkadaşlarından biri kolundan yara almıştı, bunu bir buz devi dokunuşu yapmıştı. Tessa yaralanan muhafıza bakarken üzerine doğru gelen Buz devlerinin kralını fark etmemiş, kolunda büyük bir el hissedince kafasını ona doğru çevirmişti. Her hangi bir tepki vermemesi iki yanında dövüşen Thor ve Loki'nin duraklamasına sebep olmuştu. Tessa ani bir hareket ile Buz devinden kolunu kurtarmıştı, hala daha kendisinde takılı kalan Thor ve Loki'ye baktı.

"Biraz daha bakmaya devam edecek misiniz? Hepinizin arkasını toplayamam." Alayla kurduğu cümleden sonra hala daha ona bakan Kral'a döndü. Kral kırmızı gözleri ile onu inceliyordu.

"Lanetli bebek." dediği iki kelimeyi sadece Tessa duyabilmişti. Ani bir hareketle Kral'ın boynuna doladığı kolundan kurtulmaya çalışırken o emirler yağdırıyordu.

"Size söylüyorum, kısa bir zamanınız var. Kralınız uyandığında geri geleceğiz." Tessa'yı serbest bırakıp gitmeleri şaşkınlığa uğramalarına sebep olmuştu. Kralları olmadan daha güçsüz oldukları aşikar olan bu halka zulüm uygulamaktı asıl isteği Laufey'in. Fakat Asgard kralının yıllar önce ortadan kaldırdım dediği tehlikeyi şuan karşısında görmüş olması korkmasına sebebiyet vermişti. Odin'i öldürebilecek kuvvete sahip olan Prenses elbette onu da öldürebilirdi öyle değil mi?

Tehlikeyi atlattıklarına emin olduktan sonra taht odasında toplanmışlardı. Thor muhafızlara gerekli tedbirleri almalarını söylerken Tessa arkasında bulunan klona yaslandı. Kral'ın dediği aklına takılmış, ne demek istediğini anlayamamış merak duygusu kabarmıştı. Koluna değen el ile kendine geldi. Yanında ona bir şey söylemek üzere olan Thor'u aldırmadan Frigga'ya döndü.

"Lanetli bebek. Bunun manası ne?" Frigga kendinde gelen soruya gülümseyerek karşılık verdi lakin içi kan ağlıyordu.

"İstenmeyen bebek anlamına gelir." Tessa'ya bu açıklama yeterli gelmemişti. Bunu elbette kendisi de anlamıştı.

"Peki, istenmemesinin bir sebebi olmalı öyle değil mi?." Frigga yutkundu. Gerginliğini olabildiğince belli etmemeye çalışıyordu.

"Düşman olan iki ırkın bebeği olur genelde. Yada Kralın saçma sapan sebeplerden dolayı masum bir bebeğe layık gördüğü iğrenç sıfattır." son cümlesini öfke kusar gibi söylemişti, aslında öfkesini kusmuştu da. Onun bu yersiz tepkisini Loki fark etse de Thor'un dikkatini çekmemişti. Tessa aldığı bilgilere gözlerini devirdi.

{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin