5-Loki is gone-

236 23 1
                                    


Bedenini yatağa bıraktığında nefes nefeseydi. Bir kaç dakika nefesinin düzelmesini bekledi, kendine geldiğinde yataktan kalktı ve sabahlığını giydi. Sendelemesine sebep olan beline sarılan kollarla gülümsedi.

"Her zamanki gibi mükemmeldin sevgilim." boynuna konulan öpücüklerle kahkaha atmaya başladı. Boynundan her zaman gıdıklanmıştı.

"Hardin dur." sevgilisi kollarını açtığında anında kaçmıştı. 

"Bugün çok fazla işim var. Acele etmem gerek." hızla pantolonunu giyerken sehpanın üzerinde duran mini kruvasanlardan bir tane attı ağzına. 

"Tessa sence de bazı şeyleri konuşmamız gerekmiyor mu?" sevgilisinin uzun süredir duymadığı ciddi sesiyle giyinmeyi kesti. Şimdi üzerinde sadece pantolonu ve sütyeni vardı.

"Neyi?" kafasını salladı Hardin. Sevgilisinin umursamaz tavırlarına alışmıştı fakat artık ağır geliyordu.

"Tessa 3 yıldır beraberiz ve sen beni daha ailenle bile tanıştırmadın. Senin ile ilgili tek bildiğim ajan olduğun ve çok sıkı çalıştığın. Bunu bile sen bana söylemedin ben tesadüfen öğrendim. Nereye kadar böyle devam edeceğiz?" ifadesizce bakmayı sürdürdü Tessa. Elinde sarkan beyaz tişörtünü kafasından geçirdi.

"Hardin bunu sonra konuşalım olur mu? Dediğim gibi bugün çok fazla meşgulüm." güldü Hardin. Gülüşü tamamen sinirdendi, sevdiği kadınla her şeyini paylaşırken onun kendisini umursamadığını düşünüyordu.

"Meşgul olduğunu düşünmüyorum Tessa. Karşı dairede oturan kadının dediğine göre iki hafta önce eve iki tane erkek girmiş. İşinle ilgili olduğunu düşündüm ve bunu sana sormadım. Fakat tavırların beni sorgulamaya itiyor bebeğim." Thor ve Loki'den bahsettiğini biliyordu. Ona gerçekleri anlatsa da inanmayacaktı. Mitoloji onun bir parçasıyken Hardin için saçma sapan hikayelerden ibaretti. Hardin'in bu bilgiyi öğrendikten hemen sonra gelmesini ve hesap sormasını bekliyordu, bu kadar sabretmesi şaşılacak şeydi.

"Ben bir ajanım Hardin ve onlarda şüpheliydi." normalde cevap vermeden çekip giderdi fakat bunun gidişatını biliyordu. Ve Hardin'in Thor ve Loki hakkında yanlış düşünmesini istemiyordu. Bu onu sebebini bilmediği şekilde rahatsız etmişti.

"Sen suçluların ifadesini evde mi alıyorsun?" dalgayla sorduğu soru üzerine sinirlenmişti Tessa. Güzel başladığı güne kötü devam etmek sevmediği şeylerden biriydi. 

"Bak Hardin dediğim gibi bir görevim var ve geç kalmamam gerek." sevdiği kadının mesafeli sesini duyduğunda kollarını onun beline sardı. Üzmek istemiyordu belki ama dedikleri Tessa'nın sinirini bozmuştu. 

"Tamam bebeğim sonra konuşuruz. Eğersen üzdüysem özür dilerim." kollarından ayrılıp ceketini giydi Tessa. 

"Sorun değil." sesi hala mesafeliydi. Evinden çıkarken hata yaptığını düşünüyordu. Bir ajanın asla düzenli ilişkisi olamazdı. Bir çok örnek vardı önünde. Arabasına bindi ve anında açılan en sevdiği şarkılardan birine eşlik etmeye başladı. Müzik onu hep sakinleştirirdi.


-Oralarda bir yerde olduğunu biliyorum (I know you're somewhere out there)

Uzaklarda bir yerde (Somewhere far away)

Seni geri istiyorum, seni geri istiyorum (I want you back, I want you back)

Komşularım deli olduğumu düşünüyor (My neighbors think I'm crazy)

Ama anlamıyorlar (But they don't understand)

Sahip olduğum her şeysin, sahip olduğum her şeysin (You're all I had, you're all I had)

{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin